Karan - Business & Finance - consultanta afaceri si management Bucuresti Afisari: 638
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 286
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Viscolului, Nr. 20-22, Sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0744352775; 0727090372
-------------------------
Web: Internet
  email: office@karan.ro; consultanta_de_afaceri @yahoo.com
  site: www.karan.ro

 
Servicii resurse umane  
Detalii  video  

Intr-un peisaj legislativ in continua schimbare KARAN, poate fi consultantul dumneavoastra personal pe probleme de legislatia muncii precum si administratorul resurselor umane.

Echipa noastra, formata din specialisti in domeniul resurselor umane si consilieri juridici, este preocupata permanent de rezolvarea problemelor prin metode noi si eficiente.

Together for your business ...www.karan.roSERVICII ADMINISTRARE PERSONALDatorita multiplelor modificari privind legislatia muncii, activitatea de Administrare personal a devenit complexa, angajatorii fiind nevoiti saaloce din ce in ce mai multe resurse pentru a isi indeplini obligatiile legale. Prin externalizarea serviciilor de administrare personal, firmele pot scapa de grija acestei obligatii. Serviciul de administrare personal cuprinde urmatoarele activitati:Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;Intocmirea contractelor individuale de munca;Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;Intocmirea adeverintelor de vechime;Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.Externalizarea serviciilor de administare personal, presupune si transferul responsabilitatii privind aplicarea corecta a legislatiei in vigoare de la angajator catre prestatorul de servicii.KTogether for your business ...www.karan.roSERVICII REVISALConform Hotararii de Guvern nr. 500 din 2011, angajatorii pot externaliza serviciul de completare si transmitere a Registrului de evidenta a salariatilor catre un prestator de servicii. Externalizarea serviciului Revisal se poate face doar catre un prestator de servicii inregistrat la Registrul Comertului. Serviciul Revisal cuprinde urmatoarele activitati:Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilorde muncă;Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.Externalizarea Revisal presupune si transferul responsabilitatii privind completarea corecta a registrului de evidenta a salariatilor si respectarea termenelor de raportare catre Inspectoratul Teritorial de Munca de la angajator catre prestatorul de servicii.KKTogether for your business ...www.karan.roSERVICII SALARIZAREActivitatea de salarizare este o munca rutiniera care implica un volum mare de timp, dar care nu aduce plusvaloare afacerii. Din acest motiv, din ce in ce mai multe firme aleg sa externalizeze activitatea de payroll catre firmele specializate.Prin externalizarea serviciilor de salarizare, firmele pot redirectiona timpul si efortul pentru derularea altor activitati mult mai importante pentru dezvoltarea afacerii. Serviciul de salarizare cuprinde urmatoarele activitati:Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;Verificarea certificatelor de concediu medical;Calculul salarial;Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;Evidenta concediilor de odihna;Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica; Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)Consultanta in problemele de salarizare;Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.Externalizarea payroll, presupune si transferul responsabilitatii privind aplicarea corecta a prevederilor legale de la angajator catre prestatorul de servicii. Auditul activitatii de administrare personalAuditul de resurse umane presupune un complex de activitati de colectare de informatii prin care se verifica conformitatea activitatilor de administrare KKTogether for your business ...www.karan.ropersonal. In urma acestei analize rezulta un diagnostic al activitatii firmei din punct de vedere al raporturilor de munca si un plan de masuri corective.Serviciul de Audit resurse umane se adresesaza firmelor care au alessa nu externalizeze serviciul de administrare personal, dar care vor sa previna eventuale amenzi din partea Inspectoratului Teritorial de Munca. Auditul activitatii de administrare personal implica urmatoarele etape:Verificarea dosarelor de personal si a corectitudinii documentelor care au legatura cu raporturile de munca;Generarea unui raport cu privire la situatia constatata;Propunerea unui plan de masuri pentru remedierea deficientelor.Prin acest serviciu puteti beneficia de expertiza specialistilor de resurse umane, optand pentru o colaborarea punctuala pe una dintre tematicile de mai jos:Consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;Consultanta privind clauzele specifice cuprinse in contractul de munca;Elaborarea organigramei si a fiselor de post;Consultanta in elaborarea criteriilor de evaluare a performantei angajatilor;Intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta la intocmirea acestuia;Consultanta in intocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
contract de prestari servicii  |  Acordul de asociere  |  Acte societati comerciale  |  Administrare apartamente  |  Administrare condominii  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare vile  |  Analize statistice  |  Angajarea in munca  |  Ansambluri rezidentiale  |  Apartamente ansambluri rezidentiale  |  Asistenta manageriala  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Blocuri apartamente  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Climatizare consultanta  |  Climatizare exterioara  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Conform contractului  |  Consilieri juridici   |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta societati comerciale  |  Contract intretinere  |  Contract leasing  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Control la distanta   |  Costuri mentenanta  |  Costuri de intretinere  |  Curatenie firme  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie apartamente  |  Curatenie cladiri  |  Curatenie firme  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie vile  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Deratizare  |  Deratizare preventiva   |  Derularea raporturilor de munca   |  Derularea si incetarea contractelor   |  Deszapezire servicii  |  Dezinsectie, deratizare  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa de curatenie   |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Echipamente automatizare,control  |  Elaborarea documentatiei  |  Electrovalva gaz  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta pontajului  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Externalizarea serviciilor   |  Facility management  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Fiselor de post   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Ingrijire persoane  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inspectii tehnice periodice  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intereselor legitime  |  Interventii urgenta  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intreprinderi familiale  |  Intretinere asistenta tehnica   |  Intretinere apartamente  |  Intretinere centrale termice  |  Intretinere cladiri  |  Intretinere preventiva  |  Intretinere vile  |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatia romana  |  Mentenanta corectiva   |  Mentenanta preventiva   |  Mentenanta service  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Munca cu forme legale  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Parametrii de functionare  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Pontaj angajati  |  Procesarea documentelor  |  Punerea in functiune   |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raport expertiza  |  Raportare contabila  |  Redactare acte   |  Redactare atestare act constitutiv  |  Redactare societati comerciale  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Regulamente interne  |  Regulatoare temperatura  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizie tehnica  |  Revizii instalatii gaze  |  Revizii tehnice  |  Rezolvarea problemelor   |  Rezultate de business  |  Salarizare personal  |  Service echipamente termice  |  Servicii dezinsectie, deratizare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii coserit  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii leasing  |  Servicii mentenanta  |  Servicii salarizare  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Servicii spitalizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu medical   |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Solutii climatizare  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii incalzire  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Sonde temperatura  |  Standardele de viata  |  Suspendarea activitatii   |  Tehnica climatizare  |  Verificarea angajatilor  |  Verificari instalatii gaze  |  Verificari revizii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.