Fuziuni & Achizitii Operatiunile de fuziune si achizitii de companii sunt parte a strategiei corporative care se ocupa cu cumpararea, vanzarea, divizarea si combinarea diferitelor entitati, care pot ajuta o companie sa creasca, sau sa se extinda pe piata, si / sau sa-si cresca beneficiille fiscale. Din punct de vedere juridic, o fuziune este o consolidare legala a doua societati intr-o singura entitate, iar o achizitie are loc atunci cand o companie preia o alta si devine noul proprietar. In aceste operatiuni aveti nevoie de asistenta unor consultant fiscali cu experienta pentru a va ajuta sa identificati oportunitatile de reducere a taxelor si a maximiza utilizarea pierderilor nete de exploatare. In plus, planificarea si structurarea eficienta va poate ajuta sa evitati probleme legale si de reglementare complicate. BG CONTA KRESTON va poate ajuta in urmatoarele domenii: - efectuarea unei reviziuri preliminare (Due Dilligence)
- intocmirea proiectelor de fuziune / achizitie / divizare
- probleme de stabilire a preturilor de transfer
- consultanta fiscala
Analiza financiara Analiza financiara va ajuta sa evaluati trendurile economice, sa stabiliti politici financiare si planuri de afaceri pentru dezvoltarea activitatii pe termen lung sau sa investiti in proiecte sustenabile. Va oferim urmatoarele servicii: - intocmire bilant, cont de profit si perdere, cash flow
- consultanta privind intocmirea bugetului anual
- rapoarte de management
- intocmirea de situatii sau rapoarte financiare solicitate de catre banci
- calculul indicatorilor economico-financiari necesari pentru a evalua diverse aspecte lagate de activitatea unei companii si performanta financiara cum ar fi eficienta, lichiditatea, rentabilitatea si solvabilitatea
- analiza cost-beneficiu
Expertize contabile Oferim servicii de expertiza contabila extrajudiciara solicitate de clientii care au nevoie de clarificari legate de desfasurarea unor tranzactii sau in situatia in care exista indoieli asupra modului de calcul a unor impozite si taxe. Raportari subsidiare Daca suntei o companie internationala care tranzactioneaza pe piata din Romania fara a avea un sediu permanent si aveti obligatii de raportare TVA, putem sa va tinem contabilitatea simplificata in functie de nevoile dumneavostra si sa fiti siguri ca v-ati indeplinit obligatiile de raportare a TVA. Serviciile noastre includ: - introducerea documentelor
- intocmirea jurnalelor de vanzare si cumparare
- intocmirea decontului de TVA
- intocmirea declaratiei informative privind achizitii/livrari intracomunitare de produse sau servicii
- intocmirea declaratiei INTRASTAT
- formalitati de plata a TVA
- contabilitate de gestiune (management accounts)
Dumneavoastra ne transmiteti documentele si noi le inregistram si intocmim declaratia de TVA in conformitate cu cerintele legislatiei fiscale din Romania. Servicii de secretariat, protocol si contabilitate primara Venim in intampinarea clientilor nostrii cu o serie de servicii oferind solutii personalizate pe nevoile afacerii in special cele care reies din Legea societatilor comerciale, Legea contabilitatii si Codului Fiscal. Serviciile sunt oferite la un pret fix si includ: - sediu social pentru companie
- servicii de secretariat
- monitorizarea companiei
- pastrarea in conditii securizate a documentelor originale
- servicii de contabilitate primara, aranjare documente, intocmire plati in e-banking
- primire corespondenta
- serivicii de protocol in cazul controalelor de la autoritati
- intocmire declaratii taxe locale
Exemple de servicii specifice acestui domeniu: - consultanta cu privire la infiintare unei companii
- intocmire vector fiscal in atingerea scopurilor comerciale si fiscale
- consiliere cu privire la legalitatea taxelor si impozitelor, dividendelor
Legal support In cazul in care sunteti interesati de infiintarea unei societati comerciale / reprezentanta / sucursala / asociatie sau funadatie in Romania, va putem oferi urmatoarele tipuri de servicii: - infiintare societati comerciale ( rezervare de denumire, redactare act constitutiv, inregistrare la Registrul Comertului)
- schimbare sediu social - ca alternativa, va putem oferi un sediu virtual
- inregistrare punct de lucru
- revocare / numire administrator
- modificare capital social
- cesiune parti sociale
- dizolvare, lichidare si radiere societati comerciale
- consultanta de specialitate
|