Indiferent de dimensiunea companiei, activitatile contabile primare sunt fundamentale si aveti nevoie de personal instruit pentru intocmirea corecta a documentelor. Documentele primare stau la baza inregistrarii tuturor tranzactiilor economice din cadrul firmei dumneavoastre. Oferim suport in instruirea personalului privind intocmirea documentelor contabile primare deoarece o astfel de activitate nu presupune doar clasica indosariere a informatiilor de ordin financiar. Activitatile specifice contabilitatii primare presupun si verificarea documentelor completate si gestionarea fluxului acestora. Pentru astfel de operatiuni aveti nevoie de serviciile expertilor in domeniul contabilitatii, iar echipa Kubik Consulting va pune la dispozitie servicii de consultanta pentru intocmirea documentelor primare. O buna gestiune a documentelor primare va poate aduce doar beneficii datorita capacitatii de control asupra finantelor de care dispuneti si a posibilitatilor de dezvoltare. Kubic Accounting ofera servicii de consultanta si suport personalului dvs., pentru intocmirea corecta a tuturor documentelor primare, dintre care amintim: Intocmire facturi pentru clienti Completarea Registului de Casa, precum si a documentelor aferente (deconturi de cheltuieli, deconturi de deplasare, chitante, dispozitii de incasare, dispozitii de plata) Completarea ordinelor de deplasare Completarea corecta a documentelor privind receptia bunurilor Intocmirea bonurilor de consum, precum si a celor de predare, transfer, restituire |