Kyranis Group - consultanta fiscala, contabilitate si expertiza contabila Bucuresti Afisari: 430
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 261
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Vitan, nr. 121, Bl. V1, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0736631803
-------------------------
Web: Internet
  email: office@kyranisbusiness.ro; yanis.kyrana@kyranisbusiness.ro
  site: www.kyranisbusiness.ro

 
Consultanta accesare fonduri europene  
Detalii  video  

Servicii de consultanta Oferit de Kyranis Business S.R.L.

Pentru a putea beneficia de fonduri nerambursabile este necesar să ave?i schi?at un proiect. Noi verificăm apoi dacă entitatea pe care o reprezenta?i este eligibilă ?i dacă proiectul îndepline?te condi?iile necesare ob?inerii finan?ării nerambursabile.

De asemenea, oferim clien?ilor no?tri servicii de asisten?ă ?i consultan?ă pe toată perioada implementării proiectului de investi?ii ?i pe perioada derulării programului de finan?are. Asigurăm asisten?ă tehnică pentru derularea procedurilor de achizi?ii publice pentru proiecte cu finan?are europeană, pentru realizarea cererilor de rambursare, inclusiv a rapoartelor financiare intermediare ?i finale.

1.DEPUNERE PROIECT:

  • Consultanta pentru identificarea oportunitatilor de finantare, verificarea eligibilitatii solicitantului si a activitatilor proiectului, evaluarea criteriilor de punctare si formularea recomandarilor pentru cresterea sanselor de succes;
  • Elaborarea planurilor de afaceri, a studiilor de prefezabilitate si fezabilitate, analize cost-beneficiu, bugete, devize, etc in conformitate cu ghidul solicitantului;
  • Completarea cererilor de finantare si a anexelor aferente in conformitate cu ghidul solicitantului;
  • Elaborarea prognozelor financiare;
  • Consultanta in colaborarea cu institutiile si autoritatile avizatoare, elaborarea cererilor si memoriilor necesare obtinerii avizelor necesare depunerii proiectului;
  • Alte studii si documentatii specifice;
  • Depunerea dosarului de finantare;
  • Suport in perioada de analiza a dosarului de finantare si in perioada de precontractare (eventuale clarificari solicitate de catre evaluatori, modificari ale documentatiei la cerinta beneficiarului etc.).
  •  

    2. IMPLEMENTARE PROIECT:

  • Acordarea de consultanta pe toata perioada implementarii proiectului;
  • Planificarea achizitiilor publice;
  • Intocmire dosare de achizitii;
  • Negocierea in cadrul procedurilor de atribuire;
  • Elaborarea documentatiilor de specialitate;
  • Analizarea legislatiei aplicabile specifice;
  • Derularea procedurilor de atribuire;
  • Definirea si punerea in aplicare a proceselor pentru activitatile de management;
  • Pregatirea rapoartelor de activitate si monitorizare;
  • Realizarea dosarelor de rambursare: intocmirea cererilor de rambursare,intocmirea declaratiilor de esalonare, intocmirea declaratiilor de cheltuieli, intocmirea declaratiilor de cheltuieli;
  • Realizarea rapoartelor de progres.
  •  

    3. PROIECTARE-URMARIRE-AUTORIZARE:

  • Studii de oportunitate;
  • Proiectare planuri de urbanism PUZ, PUD: intocmirea documentatiilor necesare obtinerii avizelor, elaborarea planurilor de urbanism, obtinerea certificatelor, a avizelor si a aprobarilor necesare;
  • Proiectare constructii civile si industriale, elaborarea documentatiilor necesare obtinerii avizelor, elaborarea documentatiilor faza DTAC, PT, CS, DDE, obtinerea certificatelor, a avizelor si a aprobarilor necesare pentru toate specialitatile (arhitectura, rezistenta, instalatii si retele edilitare);
  • Documentatii necesare pentru scoaterea terenurilor din circuitul agricol;
  • Expertize tehnice, studii topografice si geotehnice;
  • Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor de functionare;
  • Alte studii si proiecte specifice.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
    Prezentare video
     
    implementare proiecte consultanta  |  observare anuntare incendiu  |  osim   |  Accesare fonduri europene  |  Accidente de munca  |  Achizitii de societati   |  Achizitii publice  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati de certificare  |  Administrare imobile  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Afaceri de succes  |  Analiza de caz  |  Analize cost beneficiu  |  Analize geotehnice   |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Arhitectura proiectare  |  Arhivare dosare  |  Arhivare servicii  |  Asistenta aparare  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta psi  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auto vanzari leasing  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii functionare persoane juridice  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Bilant anual  |  Bilant contabil anual   |  Cabinete avocatura  |  Capital social  |  Certificare atestare  |  Certificare produse  |  Certificat de atestare fiscala   |  Cod caen  |  Conform contractului  |  Consiliere profesionala  |  Constructii civile proiectare  |  Constructii edilitare  |  Constructii gradinite  |  Constructii industriale proiectare  |  Constructii magazine  |  Constructii scoli  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta arhitectura  |  Consultanta auto  |  Consultanta business  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta implementare retele  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica si asistare   |  Consultanta leasing  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta proiect   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta ssm  |  Consultanta web  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate nir  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contracte cesiune marca  |  Contracte pentru sediu  |  Contributii aferente salariilor   |  Controale periodice  |  Control cv angajati  |  Cost management  |  Credite imobiliare  |  Credite investitii  |  Cursuri audit  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri psi  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri web  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea documentatiilor   |  Depunerea documentatiilor pentru finantare   |  Dezvoltari imobiliare  |  Documentatie constructii  |  Documentatie credite  |  Documentatie leasing  |  Documentatii puz  |  Documentatii tehnice  |  Dosare finantare  |  Elaborare plan prevenire  |  Elaborare plan protectie  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Elaborarea documentatiei  |  Eliberare acte medicale  |  Eliberare acte medicale  |  Eliberare de acte medicale  |  Evaluare a muncii  |  Evaluarea salariatilor  |  Evenimente sociale  |  Evenimente sociale organizari  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize in constructii  |  Expertize tehnice constructii  |  Expertize topografice  |  Extras de cont  |  Fiscalitate consultanta  |  Fisele de post   |  Fond dezvoltare regionala  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri studii  |  Formare profesionala  |  Furnizori de servicii   |  Identificarea oportunitatilor de finantare  |  Imbolnavire profesionala  |  Implementare retele  |  Import export  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare societate  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare marca la osim  |  Inregistrare osim  |  Instalatii industriale  |  Instruirea salariatilor  |  Intermedieri imobiliare  |  Intermedieri transporturi  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire documentatie export  |  Intocmire fise post  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Investitii imobiliare  |  Jocuri de societate  |  Jocuri noroc  |  Jocuri sportive   |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Leasing auto  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare societate  |  Locul de munca  |  Management operational  |  Management programe  |  Management proiect  |  Materiale psi  |  Medicina muncii  |  Modificare de sediu  |  Modificare forma juridica   |  Modificari societati comerciale  |  Monumente istorice  |  Nivel de componenta  |  Normele metodologice   |  Note plata  |  Obtinerea avizelor de functionare  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Organizare contabilitate  |  Plan dezvoltare regionala  |  Plan evacuare caz incendiu  |  Planul control  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Planuri topografice  |  Planuri topografice 3d  |  Pontaj angajati  |  Prelungire contracte de sediu  |  Prevenire pericol iminent  |  Produse post  |  Programe europene  |  Programe finantare  |  Proiect management  |  Proiectare constructii  |  Proiectare urbanism  |  Proiecte constructii  |  Proiecte constructii civile  |  Proiecte europene  |  Proiecte fezabilitate  |  Proiecte rezistenta  |  Proiecte tehnice  |  Proiecte urbanism  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Radieri puncte lucru  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Redactare procese verbale  |  Redactarea si atestarea declaratiilor  |  Refacere contabilitate  |  Registru de casa  |  Regulament organizare functionare  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Retele edilitare  |  Risc incendiu  |  Salariul de baza  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Scoli auto  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii arhitectura  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii industriale  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii securitate  |  Servicii web  |  Serviciul juridic contencios  |  Societate de avocatura  |  Societate de consultanta  |  Studii fezabilitate  |  Studii geotehnice  |  Studii prefezabilitate  |  Studii topografice  |  Studii urbanism  |  Testarea salariatilor  |  Tipizate  |  Transporturi maritime  |  Transporturi navale  |  Transporturi terestre  |  Universitati particulare  |  Vanzari imobiliare  |  Vanzari leasing  |  Vanzari second hand  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.