Maco Motors Bosch Car Service Afisari: 108
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 99
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Virgil Plesoianu, nr. 93, sector 1
-------------------------
Phone: Telefon
  0722506548
-------------------------
Web: Internet
  email: office@macomotors.ro
  site: www.macomotors.ro
  facebook: MacoMotors

 
Executam reparatii orice motor pe benzina sau motorina  
Detalii  

Stim cu totii ca daca nu facem reviziile la timp motorul, sufera.

Intervale revizie maxim 15.000 de km sau an, arata-i motorului ca-ti pasa! Inlocuieste conform specificatiilor producatorului urmatoarele consumabile– filtre (ulei si aer), ulei motor  pentru ca altfel costurile vor fi foarte mari in cazul in care motorul trebuie reparat.

Motorul este componenta autovehiculelor care produce energia necesara deplasarii acestora de la un punct la altul. Atat motoarele pe benzina cat si cele pe motorina folosesc mecanismul biela-manivela pentru a functiona, acest mecanism avand rolul de a transforma miscarea rectilinie a pistoanelor in miscarea de rotatie a arborelui cotit.

Pornirea motorului se face cu ajutorul cheii de contact care are rolul de a actiona un contact electric ce pune in functie circuitul de aprindere al bujiilor, sistemul de alimentare cu carburant si electromotorul care actioneaza volanta, acesta transmitand miscarea de rotatie catre arborele motor.

In functie de felul in care are loc amestecul aerului cu combustibilul, exista doua tipuri de motoare: MAS – motoarele cu aprindere prin scanteie (motoarele pe benzina) si MAC – motoarele cu aprindere prin compresie (motoarele diesel).

Motorul cu aprindere prin scanteie

In cazul acestui tip de motor, un ciclu complet consta in:

  • Admisie – in aceasta faza de functionare pistonul se deplaseaza in jos absorbind amestec de aer si benzina.
  • Compresie – odata amestecul absorbit, pistonul se deplaseaza in sus pentru a-l comprima in camera de compresie a cilindrului.
  • Aprindere – in momentul in care compresia este realizata, bujia produce scanteia care aprinde amestecul de aer si carburant crescand temperatura si presiunea gazelor in camera de compresie. Astfel, pistonul este impins in jos si se realizeaza cursa activa.
  • Evacuare – deplasarea pistonului in jos rezulta in eliberarea gazelor prin supapele de evacuare.

Motorul cu aprindere prin compresie

La acest tip de motoare aerul este puternic comprimat pana cand ajunge la temperatura de autoaprindere a combustibilului. Combustibilul este injectat la sfarsitul cursei de comprimare si se autoaprinde in momentul contactului cu aerul introdus in camera de compresie a cilindrului.

Ciclul complet al motoarelor cu aprindere prin compresie consta in:

  • Admisie;
  • Compresie;
  • Injectia, arderea si destinderea;
  • Evacuarea.

La acest tip de motoare, in timpul compresiei atat supapele de admisie cat si cele de evacuare sunt deschise, evacuarea gazelor facandu-se liber datorita diferentei de presiune din cilindru fata de mediul exterior. Gazele sunt impinse de piston catre exterior.

Vino la noi si bucura-te de cel mai corect raport calitate-pret. Profesionalismul specialistilor nostri si calitatea pieselor folosite este motivul pentru care vei reveni cu placere.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  service bosch  |  Alternatoare auto  |  Alternatoare auto reparatii  |  Alternator auto  |  Amortizoare automobile  |  Amortizoare gaz  |  Amortizoare hidraulice  |  Ansamblu ambreiaj  |  Arcuri suspensie  |  Arcuri torsiune  |  Auto piese noi  |  Bare stabilizatoare  |  Cardane axe cruci cardanice  |  Caseta directie  |  Componente electrice auto  |  Compresie motor benzina  |  Compresie motor diesel  |  Compresie si presiune ulei motoare   |  Controlul pe rampa  |  Cursuri tehnician electromecanic auto  |  Cutia de viteze   |  Cutie dar  |  Cutie viteze  |  Demaroare auto  |  Deplasarea   |  Diagnoza auto  |  Diagnoza si reparatii auto  |  Disc presiune ambreiaj  |  Electrica auto  |  Elemente mecanica  |  Elemente siguranta  |  Faruri lucru  |  Filtre aer  |  Filtre aer comprimat  |  Filtre benzina  |  Filtre motoare  |  Filtre motorina  |  Filtre presiune  |  Frana de mana   |  Frana de stationare  |  Geamuri electrice  |  Incarcare alternator  |  Manete frana  |  Mecanica auto  |  Mici reparatii  |  Motoare reparatii  |  Pana energie  |  Piese auto logan  |  Piese motor  |  Placa presiune  |  Pornire motor  |  Presiune de functionare   |  Produce placere  |  Raportul calitate pret   |  Reparatii auto  |  Reparatii electrice  |  Reparatii electrice auto  |  Reparatii hidraulice  |  Reparatii mecanica  |  Reparatii mecanica electrica auto  |  Roti dintate  |  Rulment presiune ambreiaj  |  Service instalatia electrica auto  |  Service mecanica  |  Service roti  |  Sistem franare  |  Sisteme directie  |  Sisteme servo  |  Sistemul de directie   |  Sistemul de franare  |  Sistemul de suspensie   |  Sistemului de franare  |  Stilul de viata  |  Temperatura necesara   |  Temperatura ulei  |  Tensiune de lucru  |  Ulei auto  |  Ulei motor  |  Ulei motor benzina  |  Ulei motor diesel  |  Vanzari piese auto  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.