Majore Internazionale, Instalatii GPL Afisari: 13848
Categorie: AUTO MOTO >> Instalatii GPL (comercializare, montare) Vizitatori: 5309
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Chitilei, nr. 83, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0216680756; 0731475475
-------------------------
Web: Internet
  email: majore.internazionale@yahoo.com
  site: www.instalatiigpl.net
  facebook: InstalatiiGPLBucuresti/

 
Instalatii GPL Diesel  
Detalii  

Sistemul utilizat de noi foloseste un amestec de motorina cu GPL. Dezvoltarea acestui sistem dual, motorina+GPL (DFD = dual fuel diesel), a fost motivata de obtinerea unor cheltuieli mai reduse pentru combustibil, obtinerea unor emisii poluante mult mai mici, precum si a unei fiabilitati mai mari a motoarelor diesel. Motorina, care are o ardere de 82%, amestecata cu propanul dezvolta o ardere aproape completa de 97.5%, asemanatoare cu a benzinei. AVANTAJELE SISTEMULUI DE ALIMENTARE DUAL DIESEL-GAZ MILANO:

 

  • CRESTE ECONOMIA DE COMBUSTIBIL PANA 35%.
  • REDUCE EMISIILE DE NOXE.
  • CRESTE PERFORMANTELE MOTORULUI.
  • REDUCE CONTAMINAREA ULEIULUI DIN MOTOR.
  •  

    REDUCTORUL DE GAZ MILANO

    REDUCTORUL DE GAZ A FOST IN ASA FEL INCAT SA GARANTEZE SCHIMBAREA GAZULLUI DIN STARE LICHIDA IN STARE VAPORI.PRESIUNEA CARE IESE  DIN REDUCTORESTE SETATA LA 1.8 BARI, DAR POATE FI AJUSTATA INTRE 0.6-2.5 BARI.

    GAZUL CARE INTRA IN REDUCTOR , CIRCULA PRIN CANALELE ACESTUIA SCHIMBANDU-SI STAREA DIN LICHID IN VAPORI.

    PRESIUNEA CARE IESE DIN REDUCTOR ESTE SETATA LA 1.8 BARI.

    PE REDUCTOR ESTE MONTAT UN SENZOR DE TEMPERATURA CARE MONITORIZEAZA TEMPERATURA REDUCTORULUI , TRIMITAND-O CATRE UNITATEA ELECTRONICA , ACEASTA NEPERMITAND TRECEREA PE GAZ SUB O TEMPERATURA DE 40 °C.

    REDUCTORUL ESTE INCALZIT PENTRU A GARANTA TRECEREA GAZULUI DIN STARE LICHIDA IN STARE VAPORI CU AJUTORUL LICHIDULUI DE RACIRE A MOTORULUI. CIRCULATIA APEI TREBUIE VERIFICATA. 

     

    RAMPA DE INJECTOARE MILANO

    SISTEMUL DE INJECTOARE MILANO DIESEL IA SEMNALUL DE LA UNITATEA DE CONTROL SI CONTROLEAZA INJECTAREA GAZULUIVAPORIZATIN MOTOR. INJECTIA GAZULUIPOATE FI AJUSTATA DOAR CU AJUTORUL SOFTWARELUI.

  •  INJECTOARELE TREBUIE MONTATE INTRE REDUCTOR SI GALERIA DE ADMISIE.
  • INJECTOARELE TREBUIE MONTATE DEPARTE DE COMPONENTELE INCINSE (EX: GALERIA DE EVACUARE).
  • FIRELE SITEMULUI DE INJECTOARE MILANO DIESEL POT FI VAZUTE IN DIAGRAMA ELECTRICA ( LA SFARSITUL MANUALULUI).
  •  

    INJECTAREA GAZULUI IN MOTOR

    GAZUL ESTE INJECTAT DE CATRE INJECTOARE IN GALERIA DE ADMISIE . STUTURILE DIN GALERIA DE ADMISIE SE VOR MONTA DUPA UNITATEA TURBO-INTERCOOLER

    UNITATEA DE  CONTROL ELECTRONIC (ECU) A SISTEMULUI DE ALIMENTARE DUAL DIESEL-GAZ

    UNITATEA DE CONTROL MILANO ARE ROLUL DE A CONTROLA INJECTIA DE GAZ.

    IN ACORD CU PARAMETRI PREZENTI (TEMPERATURA REDUCTORULUI, TEMPERATURA GAZULUI, PRESIUNE VACCUM, RPM) SI PARAMETRI SETATI CU AJUTORUL SOFTWARELUI CALCULEAZA TIMPUL DE INJECTIE NECESAR FUNCTIONARI MOTORULUI.

  • UNITATEA ELECTRONICA VERIFICA TOATE COMPONENTELE SISTEMULUI.
  • UNITATEA ELECTRONICA TREBUIE MONTATA DEPARTE DE SURSELE DE CALDURA SI LICHID (TUBULATURA EVACUARE GAZE SI RADIATOR).
  • UNITATEA DE CONTROL POATE FI MONTATA IN ORICE POZITIE, NEINFLUENTAND FUNTIONAREA ACESTEIA.
  • IN CAZUL IN CARE UNITATEA ESTE FABRICATA DIN ALUMINIU VOM FOLOSI UN CARD PENTRU A PROTEJA PIESELE ELECTRONICE. 
  •  

    COMUTATORUL MILANO COMUTATORUL ESTE MONTAT IN BORD PENTRU A VA DA POSIBILITATEA SA SCHIMBATI POZITIA DE DIESEL SAU GAZ. CAND AUTOVEHICOLUL RULEAZA PE MOTORINA DOAR LEDUL ROSU VA FI APRINS . IN MOMENTUL SCHIMBARI PE GAZ SE VA APRINDE UN LED ALBASTRUSI DE ASEMENEA SE VOR APRINDE SI LEDURILE CE INDICA NIVELUL DE GAZ DIN REZERVOR. CAND REZERVORUL ESTE PLIN SE APRINDE 4 LEDURI VERZI , IN MOMENTUL TERMINARI GAZULUI SE VA APRINDE UN LED ROSU PENTRU A INDICA REZERVA. SISTEMUL BENEFICIAZA DE UN  BUZZER CARE IN MOMENTUL TERMINARI GAZULUI VA AVERTIZEAZA CU UN SEMNAL SONOR CA SISTEMUL A TRECUT PE MOTORINA.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    Alimentare electrica  |  Anvelope second hand  |  Apa masa  |  Calculatoare electronice   |  Cilindri siguranta  |  Combustibil lichid  |  Comutator integrat  |  Control al temperaturii  |  Control al temperaturii  |  Echipamente aer conditionat  |  Electrovalva gaz  |  Elemente conectare  |  Elemente fixare  |  Elemente legatura  |  Elemente prindere  |  Emisii de noxe reduse  |  Filtre apa  |  Filtre benzina  |  Filtre gaz  |  Filtre presiune  |  Filtru benzina  |  Gpl rate  |  Injectarea sub presiune  |  Injectoare  |  Injectoare gpl  |  Instalatii aer conditionat  |  Instalatii ardere  |  Instalatii de racire  |  Leduri culoare   |  Lichid racire  |  Lumina soft  |  Masa calculator  |  Masini dozare  |  Masini legat  |  Modificare instalatii gaz natural  |  Montaj aluminiu  |  Montaj anvelope  |  Montaj sonda lambda  |  Nivelul apei  |  Nivelul de lumina   |  Nivelul uleiului  |  Nivelul uleiului la motor  |  Noxe analiza  |  Noxe evacuare  |  Parametrii de functionare  |  Parametrii injectoare  |  Presiune de functionare   |  Presiune turbo   |  Presiunea apei  |  Reduce temperatura  |  Reducerea greutatii   |  Reducerea temperaturii   |  Rezervor de combustibil  |  Senzor cu electrovalva  |  Senzori gaz  |  Sistem alimentare combustibil  |  Sistem racire motor  |  Sonda cu fir   |  Temperatura apei   |  Temperatura de lucru  |  Temperatura necesara   |  Temperaturi scazute  |  Tubulatura aluminiu  |  Ulei motor  |  Verificari instalatii gaze  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.