– întocmirea documentatiei legale pentru angajarea, concedierea, plecarea, detasarea si delegarea personalului salariat; – întocmirea actelor aditionale la Contractele Individuale de Munca referitoare la orice modificare a conditiilor de munca ale salariatilor (timp de lucru, salariu etc.), a diverselor decizii ale administratorului (privind suspendarea Contractelor Individuale de Munca, modificarea si completarea Regulamentului Intern etc.); – redactarea Regulamentului Intern si a organigramei; – întocmirea statelor de plata si a declaratiei unice 112, precum si transmiterea acesteia on-line la ANAF; – întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial; – calculul concediilor medicale, al concediilor maternale si al concediilor de odihna, precum si al tuturor indemnizatiilor cuvenite salariatilor prevazute de lege; – înfiintarea Registrului Electronic General de Evidenta a Salariatilor (REGES) si gestionarea Contractelor Individuale de Munca prin intermediul programului informatic ReviSal; – constituirea si gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor Dvs.; – evaluarea profesionala a angajatilor Dvs. (anuala, la sfârsitul perioadei de proba etc.); – consultanta cu privire la întocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate; – consultanta asupra oricarui aspect legat de legislatia muncii. |