M.CH. Contab Complet - Servicii financiar-contabile Bucuresti Afisari: 65
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 58
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Rondului, nr. 30 , Domnesti, judetul Ilfov
-------------------------
Phone: Telefon
  0722782715; 0729715872
-------------------------
Web: Internet
  email: mch.accountant@gmail.com
  site:

 
Resurse Umane-Salarizare  
Detalii  

– întocmirea documentatiei legale pentru angajarea, concedierea, plecarea, detasarea si delegarea personalului salariat;

– întocmirea actelor aditionale la Contractele Individuale de Munca referitoare la orice modificare a conditiilor de munca ale salariatilor (timp de lucru, salariu etc.), a diverselor decizii ale administratorului (privind suspendarea Contractelor Individuale de Munca, modificarea si completarea Regulamentului Intern etc.);

– redactarea Regulamentului Intern si a organigramei;

– întocmirea statelor de plata si a declaratiei unice 112, precum si transmiterea acesteia on-line la ANAF;

– întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;

– calculul concediilor medicale, al concediilor maternale si al concediilor de odihna, precum si al tuturor indemnizatiilor cuvenite salariatilor prevazute de lege;

– înfiintarea Registrului Electronic General de Evidenta a Salariatilor (REGES) si gestionarea Contractelor Individuale de Munca prin intermediul programului informatic ReviSal;

– constituirea si gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor Dvs.;

– evaluarea profesionala a angajatilor Dvs. (anuala, la sfârsitul perioadei de proba etc.);

– consultanta cu privire la întocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;

– consultanta asupra oricarui aspect legat de legislatia muncii.

 
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
inventarierea patrimoniului  |  Activitati comerciale  |  Bilanturi anuale  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta investitii straine  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii fiscale trimestriale  |  Declaratii impozite si taxe   |  Detasarea salariatilor  |  Drept financiar   |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiune declaratii  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Jocuri noroc  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Modificarea contractelor de munca  |  Personal intern  |  Pontaj angajati  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii salarizare  |  Situatiilor financiare  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.