| | | Detalii | | | | - Înregistrarea în contabilitate a articolelor contabile pe baza documentelor primare;
- Întocmirea jurnalelor de vânzari si cumparari si stabilirea TVA-ului aferent, întocmirea decontului de T.V.A.
- Întocmirea registrului de casa si banca;
- Întocmirea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul de stat (impozit pe salariu, cas, cass, somaj, etc);
- Întocmirea Balantei de verificare lunare, bazata pe documentele existente;
- Tinerea registrelor obligatorii (Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare, Registrul de evidenta fiscala) în conformitate cu cerintele legale;
- Calculul impozitului pe profit/venit;
- Tinerea Registrului de Mijloace Fixe si calculul amortizarii;
- Întocmirea situatiilor financiare anuale: bilant contabil, raport de gestiune, note la situatiile financiare;
- Verificarea si certificarea bilantului contabil.
| | | | | | |