Economia zilelor noastre ofera atat oportunitati cat si dificultati pentru orice afacere care cauta sa-si extinda aria de acoperire a produselor si serviciilor sale. Pentru a avea succes intr-un mediu competitional agresiv, nu mai este de ajuns sa ai un produs bun la un pret avantajos, ci trebuie sa poti sa ajungi si sa-l promovezi activ pe toate pietele locale. “Succesul nu inseamna destinatia calatoriei, este chiar calatoria” Putem afirma cu mandrie ca prin competenta si seriozitatea specialistilor nostri oferim clientilor nostri “solutii optime la cheie”. Trainingurile organizate cu specialisti de renume in domeniu, urmaresc asimilarea ultimelor teorii si proceduri din domeniile de baza ale activitatii noastre si se desfasoara prin colaborarea cu institutii abilitate in Romania. Angajatii companiei au participat la cursuri de specializare in domeniul in care isi desfasoara activitatea: tehnic, vanzari, marketing, management, financiar, resurse umane. Peste 66% din totalul angajatilor au beneficiat de specializare in cadrul cursurilor de pregatire profesionala. MIDAL functioneaza pe principiile unei companii orientate spre client, gradul inalt de satisfacere a fiecarui client fiind unul dintre principalele noastre obiective. Fiind constienti ca succesul organizatiei noastre depinde de succesul clientilor nostri, proiectarea si dezvoltarea produselor si a serviciilor se raporteaza permanent la cerintele exprimate de acestia. Considerand ca o buna comunicare, atat dinspre MIDAL spre client, cat si dinspre client spre MIDAL este in beneficiul ambelor parti, acordam o atentie speciala relatiilor cu clientii grupului, prin: - informarea/consilierea acestora asupra produselor si serviciilor MIDAL - solutii optime pentru nevoile clientilor, printr-o oferta corespunzatoare de produse si servicii de calitate si prin comportamentul profesionist al echipelor de vanzare, tehnice, comerciale etc). - analizarea sugestiilor, propunerilor, cerintelor exprimate de clienti, avand ca efect corelarea programelor de dezvoltare a produselor si serviciilor MIDAL cu evolutia activitatii clientilor sai si cu necesitatile acestora. |