MILO TRADING 2000 - unic importator si distribuitor al echipamentelor si caselor de marcat fiscale OPTIMA , EURO , CUSTOM, IncoPOS, are placerea sa va ofere servicii de întretinere si asistenta tehnica pentru casele dumneavoastra de marcat. Oferim servicii complete de fiscalizare, instruire personal, refiscalizare, instalari retele case de marcat. Gama serviciilor de specialitate oferite de personalul nostru cuprinde: - fiscalizare
- instalari si configurari ( retele de case de marcat, instalari software, instalari echipamente periferice )
- instruire personal vanzari
- intocmire dosar fiscalizare
- programari de baza de date pentru casele de marcat fiscale comercializate
- intretinere lunara a echipamentelor fiscale, conform ordonantelor in vigoare, in baza unui contract de asistenta tehnica si service
Având în vedere conditiile impuse de Ministerul Finantelor prin OGR nr.28/1999 articolul 5 si Normele de aplicare a acesteia (cap. 5) cu privire la acreditarea unitatilor de service si la completarea “Cartii de interventie” si “Declaratiei de instalare” la instalarea casei de marcat fiscale si în momentul efectuarii unei interventii, este necesara existenta unui contract de asistenta tehnica în perioada de garantie si postgarantie care va cuprinde si efectuarea unei întretineri periodice a casei de marcat (lunare sau trimestriale, în functie de numarul de bonuri emise). Prin efectuarea întretinerii periodice se va reduce defectarea sau blocarea imprimantei datorita prafului de hartie, mizeriei sau a ribbonului uzat etc. La efectuarea întretinerii lunare se vor avea în vedere urmatoarele: Curatarea angrenajelor imprimantei si aspirarea prafului din interiorul casei de marcat. Curatarea capului matriceal (spalarea ghidajului frontal de tus si praf de hârtie). Ungerea angrenajelor imprimantei. Curatarea tastaturii. Efectuarea testelor hardware fara modificarea datelor programate sau înregistrate în aparatul fiscal. Prezenta tehnicianului service la cererea organelor fiscale. În cazul semnalarii de catre utilizator a unor defectiuni la casa de marcat, se asigura interventia prompta în cursul aceleiasi zile în care se anunta defectul in functie de disponibilitatea tehnicienilor de service, sau cel tarziu in perioada prevazuta de legislatie. Pentru Contracte de furnizare consumabile, Contract de intretinere si service si Tarife service va rugam sa ne contactati prin e-mai si veti primi in cel mai scurt timp formularele cadru pentru negociere. |