| | Solutie completa pentru Hotel – Receptie | | | Detalii | | | | Front Office Receptie - Control rezervarilor / Check IN / OUT
- administrarea rapida si eficienta a rezervarilor, sosirilor si plecarilor
- administrarea consumului si platilor pe client
- impartirea comenzilor pe sectii (serviciu camere, bucatarie, bar, cafenea, cofetarie, magazin)
- inchiderea comenzii si tiparire nota plata,
- incasare si tiparire bon fiscal
- Face vânzări de servicii turistice.
- Confirmă rezervările făcute prin modulul rezervări online.
- Înregistrează numărul de persoane din fiecare cameră.
- Emite note de plată, bonuri fiscale și facturi pentru serviciile oferite unui client pe toată durata sejurului.
- Emite sau vizualizează diferite rapoarte de gestionare: rezervări, sosiri, plecări, stare cameră (liberă, ocupată, curată, murdară), inventariere produse hoteliere (prosoape, așternuturi, săpunuri, etc.).
- Gestionează plata serviciilor în numerar, bonuri de masă, cecuri și card.
- Înregistrează toate acțiunile pe care un operator le efectuează asupra sistemului.
- Gestionează sistemul de fidelizare pentru clienți.
- Oferă în permanență accesul la cheltuieli, stocuri, rapoarte precum și posibilitatea de a modifica prețurile sau structura organizatorică.
| | | | | | |