În accep?iunea generală, marketingul reprezintă "?tiin?a ?i arta de a convinge clien?ii să cumpere" . Philip Kotler definea marketingul ca "un proces social ?i managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi ob?in ceea ce le este necesar ?i doresc prin crearea, oferirea ?i schimbul de produse ?i servicii o anumită valoare" . Simplist, marketingul reprezintă "arta ?i ?tiin?a de a vinde". Datorită caracteristicilor proceselor de marketing, modalită?ilor de implementare a deciziilor de marketing, acceptiunilor ?i viziunilor noi asupra elementelor care compun o ac?iune de marketing precum ?i ca urmare a nivelurilor diferite de percep?ie ?i abordare a acestei componente a economiei de pia?ă, definitiile ?i explica?iile aduse termenului de marketing sunt variate ?i permanent adaptate noilor realită?i ale mediului economic. Firma noastră vă poate ajuta prin:Consultanta strategie de marketing Strategia de marketing este obiectivul de cre?tere a vânzărilor ?i realizarea unui avantaj competitiv durabil. Strategia de marketing include toate activită?ile de bază ?i pe termen lung în domeniul marketingului care se ocupă cu analiza situa?iei ini?iale a unei societă?i ?i formularea, evaluarea ?i selectarea strategiilor orientate către pia?ă ?i să contribuie la îndeplinirea obiectivelor companiei. Strategia de marketing poate să difere în func?ie de pozi?ia fiecărei companii. Cu toate acestea, există o serie de modalită?i generice de categorisire a strategiilor, după cum urmează: Leader (lider) Challenger (candidat) Follower (discipol) Nicher (de ni?ă). Pentru realizarea unor campanii de succes este nevoie de analiza atentă a business-ului clientului, în?elegerea lui ?i a domeniului de activitate. |