MTC Admin - Administrare imobile Bucuresti si Ilfov Afisari: 230
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 125
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Drumul Ghindarilor, Nr. 69-71 E,Sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0731142860
-------------------------
Web: Internet
  email: office@mtcadmin.ro
  site: www.mtcadmin.ro

 
Contabilitate  
Detalii  
  • Organizarea contabilitatii in partida simpla cu ajutorul programelor informatice special realizate pentru asociatiile de proprietari si evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari;
  • Intocmirea listelor lunare de plata si afisarea la avizier, emitere facturi si distribuire catre fiecare proprietar prin posta electronica;
  • informarea trimestrială, prin poşta electronică, a proprietarilor, membrii asociaţiei de proprietari, cu privire la situaţia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de proprietari;
  • Întocmirea şi completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenţa fondului de reparaţii, registrului pentru evidenţa fondului de rulment, registrului pentru evidenţa sumelor speciale, registrului pentru evidenţa fondului de penalizări, precum şi alte formulare specifice activităţii de contabilitate, prevăzute prin ordin al ministrului economiei şi finanţelor şi alte reglementări legale în vigoare;
  • Calcularea şi încasarea penalizărilor conform reglementărilor legale în vigoare şi sistemului aprobat de Adunarea Generală;
  • Întocmirea lunară a situaţiei elementelor de activ şi pasiv şi depunerea acestora semestrial la Primărie conform legii nr.230/2007;
  • Controlul facturarii corecte a consumului in functie de indexul contoarelor de bloc si a celor individuale;
  • Defalcarea si calculul consumurilor inregistrate de contoarele individuale apartinand proprietarilor;
  • Intocmirea statelor de salarii pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru personalul angajat de catre asociatia de proprietari;
  • Asigurarea, din punct de vedere contabil si financiar, a relatiei cu furnizorii Asociatiei (utilitati, prestari servicii, altele);
  • Gestionarea fondurilor banesti aflate la dispozitia asociatiei de proprietari cu aprobarea Comitetului Executiv;
  • Asigurarea legaturii cu proprietarii de apartamente si cu presedintele si comitetul executiv al asociatiei;
  • Calcularea si incasarea penalizarilor de intarziere la plata conform legislatiei in vigoare;
  • Alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatia de proprietari.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Actiunea casa verde  |  Administrare firme  |  Administrare imobile  |  Administrare vile  |  Agenti paza  |  Apartamente la bloc  |  Apometre reparatii  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea de administrator  |  Casa scarii   |  Cheltuieli cu personalul  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Contabilitate financiara  |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie garaje  |  Curatenie holuri  |  Curatenie imobil  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie spatii verzi  |  Depunerea statelor de plata  |  Deratizare  |  Deratizare bucuresti  |  Dezinsectie bucuresti  |  Dezinsectie, deratizare  |  Elemente legatura  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Filtre combustibil  |  Inspectarea imobilului  |  Instalatiile aferente  |  Instruire audit  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere alei  |  Intretinere garaje  |  Intretinere spatii exterioare  |  Legislatia in vigoare  |  Locatii spatiu verde  |  Materiale curatenie  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Normele metodologice   |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Paza personal  |  Plata electronica  |  Posta electronica  |  Program contabilitate financiara  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Reparatii electronice  |  Rezolvarea problemelor   |  Servicii dezinsectie, deratizare  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii informatice  |  Spatii de birouri  |  Spatii de depozitare  |  Spatii depozitare  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Timpi de raspuns   |  Urmarirea lucrarilor  |  Verificarea imobilului  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.