Multilateral Consult - Consultanta financiar-contabila, resurse umane, infiintari societati, Bucuresti Afisari: 131
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 62
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Alexandria, Nr. 90, Sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0741137357
-------------------------
Web: Internet
  email: office@mlconsult.ro; mlc_office@yahoo.com
  site: mlconsult.ro

 
Administrare Personal & Salarizare  
Detalii  

Recrutarea, administrarea si intocmirea dosarelor de personal si salarizarea sunt toate servicii ce necesita mobilizarea de personal specializat care sa asigure respectarea cu strictete a termenelor de intocmire si inregistrare a documentelor.

Gama complexa de servicii de resurse umane pe care Multilateral Consult v-o pune la dispozitie prin intermediul specialistilor dedicati, faciliteaza intreg procesul de administare a personalului inca din momentul recrutarii.

Multilateral Consult – potriviti pentru resursa umana a afacerii tale!

Administrare Personal & Salarizare

Experienta relevanta si multiplele situatii pe care le-am intalnit de-a lungul anilor ne recomanda drept parteneri de incredere in activitatea de administrare de personal si salarizare a afacerii dumneavoastra. Indiferent de dimensiunea companiei sau de domeniul de activitate al acesteia, serviciile noastre va asigura confidentialitatea datelor si resursele adecvate  pentru a gestiona personalul in conformitate cu sistemul de salarizare in continua schimbare.

Externalizarea acestor servicii catre Multilateral Consult aduce numeroase beneficii, precum: economisirea de timp, bani, promptitudine in gestionarea dosarelor de personal si o evidenta corecta asupra personalului. Mai mult decat atat, angajatii dumneavoastra isi vor putea canaliza atentia catre activitati profitabile companiei.

Servicii de administrare personal:

  • Intocmirea contractelor, actelor aditionale si deciziilor
  • Intocmirea si actualizarea dosarelor de personal
  • Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca
  • Inregistrarea contractelor individuale de munca noi, a actelor aditionale si incetarea angajatilor in registrul electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL)
  • Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului
  • Suport in cazul controalelor efectuate de catre organele abilitate

Servicii de salarizare:

  • Calcularea salariilor
  • Pregatirea fluturasilor de salarii
  • Evidenta si calcularea concediilor de odihna si a concediilor medicale
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor aferente salariilor
  • Gestiunea documentelor de personal
  • Intocmirea statelor de plata
  • Intocmirea si transmiterea declaratiei unice
  • Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului

Consultanta HR

Modificarile frecvente ale Legislatiei muncii din Romania ingreuneaza considerabil activitatea angajatilor prin prisma intelegerii cerintelor impuse de noile reglementari. Din acest motiv existam noi - Multilateral Consult - pregatiti oricand sa va oferim raspunsuri concrete si solutii viabile pentru desfasurarea activitatii de resurse umane intr-un cadru perfect legal.

Intelegerea activitatii angajatilor si a salarizarii este vitala pentru performanta organizationala a afacerii dumneavoastra. Aici intervin consultantii nostri certificati oferindu-va solutii particularizate pe specificul activitatii si problemelor pe care le intampinati in activitatea zilnica.

Beneficiile pe care le veti sesiza in urma implementarii solutiilor oferite de catre consultantii nostri vor fi vizibile atat in cifrele pe care le veti obtine, cat si la nivel de personal prin gradul de satisfactie al acestora. Acolo unde tu nu stii, noi te ajutam!

  • Consultanta in recrutarea de personal si evaluarea angajatilor
  • Consultanta in vederea lamuririi aspectelor legislatiei muncii
  • Consultanta privind incheierea / modificarea / suspendarea / incetarea contractelor individuale de munca
  • Consultanta in vederea intocmirii Regulamentului Intern
  • Consultanta privind clauzele contractului individual de munca, statul de plata al salariatilor, detasarea salariatilor in strainatate si cercetari disciplina
  • Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor

Servicii recrutare personal

Resursa umana a unei companii creeaza imaginea acesteia si o defineste in mediul de afaceri. Este nucleul principal prin care reuseste sa se diferentieze, sa isi imbunatateasca rezultatele si sa se mentina in top intr-un mediu competitiv. Cu cat stii mai bine sa atragi oamenii cei mai potriviti, sa ii motivezi si sa ii mentii, cu atat sansele catre o dezvoltare durabila sunt mai mari. De ce sa apelezi la o firma externalizata de recrutare personal?

Pentru ca avem experienta necesara, actionam dupa strategii concrete si asiguram recrutarea personalului potrivit, nu doar din punct de vedere al competentelor, ci si in armonie cu intregul colectiv.

Scopul nostru este de a va ajuta sa va reduceti eforturile financiare, de timp si administrative de fiecare data cand apare un nou post vacant. Tratam fiecare proiect de recrutare in mod independent, incepand de la profilul candidatului ideal, stabilirea probelor de evaluare, a interviurilor si a procesului de atragere, pana la finalizarea actiunii de recrutare.  

Startegia de recrutare Multilateral Consult presupune parcurgerea urmatoarelor etape impreuna cu clientul:

  • Identificarea nevoilor de recrutare
  • Realizarea profilului candidatului optim
  • Stabilirea conditiilor contractuale
  • Stabilirea probelor de evaluare la care va fi supus candidatul
  • Semnarea contractului de prestari servicii privind conditiile si costurile asociate recrutarii si selectiei
  • Identificarea candidatilor care se potrivesc profilului solicitat
  • Livrarea listei de candidati clientului
  • Susutinerea interviurilor si selectarea candidatului impreuna cu clientul

Beneficiile tale:

  • Iti canalizezi atentia catre actiuni de dezvoltare a afacerii in timp ce noi aducem omul potrivit la locul potrivit.
  • Gasim in timp util personal calificat conform profilului de angajat stabilit.
  • Ai control complet al costurilor datorita unei structuri clare.
  • Timp si bani castigati.
  • Ai acces la intrumente moderne de selectie fara investitii costisitoare.
 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
intreprindere individuala  |  Act juridic  |  Acte firma  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitatea vitala  |  Activitati comerciale  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Afaceri de succes  |  Alegerea formei societatii  |  Analiza afacerii  |  Analiza economica, financiara si fiscala   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Asistenta civila  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta psi  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Confidentialitatea datelor   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta organizationala  |  Consultanta piata capital reglementata  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta proiect   |  Consultanta psi  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta securitate  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta ssm  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Curs profilul candidatului ideal  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detasarea salariatilor  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Dreptul afacerilor  |  Durata societatii  |  Echipa specialisti  |  Economisirea costurilor  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Functionarii societatii comerciale  |  Gestionarea deseurilor   |  Gestionarea deseurilor periculoase  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Imbolnavire profesionala  |  Impotriva fumatului   |  Incetarea contractelor de munca  |  Indicatoare semnalizare  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Instruirea personalului  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii financiare  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia romana  |  Legislatia romana in vigoare  |  Locul de munca  |  Mediul de afaceri  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificari societati comerciale  |  Organele competente  |  Performanta companiei  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata de capital  |  Planuri evacuare incendiu  |  Planuri interventie incendiu  |  Plata impozitelor  |  Prestari servicii medicale  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Procesarea documentelor  |  Protectia mediului  |  Protectie civila  |  Protectie foc  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Risc incendiu  |  Salarizare personal  |  Securitate si protectie  |  Selectie personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de recrutare si selectie de personal  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Sistemul de gestiune  |  Situatii financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Solutii securitate  |  Stingerea incendiilor  |  Studii piata  |  Suspendarea activitatii   |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.