Ordinea la birou a fost întotdeauna întotdeauna în focus în companiile care se respecta! Ce-i drept, ultimii ani ne-au facut sa realizam si mai mult acest lucru. Însa, adevarul este ca, pandemie sau nu, curatenia spatiilor de lucru din cladirile de birouri este esentiala si pentru angajat si pentru angajator. Da-ne voie sa-ti explicam pe scurt de ce. Biroul, fie ca vorbim despre cel de director, de un open space în care lucreaza mai multi angajati sau de mai multe cubicles, este o carte de vizita a afacerii tale. Pe aici vor trece nu doar angajatii tai, dar si potentiali clienti sau parteneri de afaceri. Prima impresie va fi data de birou, iar daca acesta este murdar, plin de praf, dezordonat poti fii sigur ca treaba asta se va reflecta si cu felul în care e privita afacerea ta. Dar curatenia biroului nu este deloc doar o chestie de imagine, un moft. Dimpotriva, este esentiala pentru productivitatea angajatilor tai. Un mediu de lucru curat si care este în mod constant îngrijit, îi va face pe angajatii tai sa revina de fiecare data la birou cu placere si entuziasm, ceea ce înseamna ca-si vor face job-ul cu mai multa determinare si dedicare. Exista numeroase studii care arata ca angajatii sunt mai concentrati si mai motivati atunci când lucreaza într-un mediu curat. În plus, este si un semn din partea angajatorului ca îi pasa de cei pe care-i are în subordine, de sanatatea si de confortul lor. Nu e putin lucru, pentru ca astfel poti atrage si angaja si oameni de valoare, care sunt atenti la toate aceste detalii atunci când iau o decizie în legatura cu firma / compania în care-si doresc sa lucreze pentru urmatorii ani. Apropo de sanatate, atunci când vrei sa asiguri curatenia birourilor în care lucreaza angajatii tai, înseamna ca spatiile în care activeaza trebuie sa treaca si printr-un proces de dezinfectare. Astfel reduci cu un procent destul de mare riscul ca cei pe care îi ai în subordine sa se îmbolnaveasca, sa contacteze si sa raspândeasca un virus sau o bacterie si, astfel, sa aiba un randament scazut sau, mai rau, sa fie nevoiti sa-si ia concediu medical. Mai e vorba si de timp. Atunci când apelezi la o firma de servicii de curatenie, care se va ocupa de birourile tale, înseamna ca angajatii tai îsi pot vedea linistiti de treburile lor si nu-si mai rup ei timp din program pentru a se asigura ca mediul în care activeaza este unul curat. O firma de servicii de curatenie, te va scuti si de niste cheltuieli si mai mari, pentru ca nu mai trebuie sa investesti tu în materiale, substante si ustensile speciale de curatat. Acestea sunt costisitoare si îti va trebui si un spatiu special pentru depozitarea lor. Specialistii nostri îsi aduc propriul echipament si solutii pentru serviciile de curatenie. Ei vor analiza spatiul de lucru si se vor asigura ca suprafetele din întregul birou vor fi curatate. Ferestrele sunt spalate din interior si în exterior. Podele, indiferent de tipul acestora, sunt curatate cu mopul daca este cazul, mochetele sunt aspirate si spalate, daca este cazul, iar suprafetele din lemn sunt lustruite. De asemenea, personalul nostru are grija sa foloseasca substante care sa nu genereze alergii sau iritatii. Ofera-ne sansa de a-ti arata ca prin serviciile noastre de curatenie birou (office) schimbam energia si determinarea angajatilor tai, dar si a afacerii tale în general. Spatii care se potrivesc pentru serviciul Birou (Office): spatii de lucru din cladiri de birouri, birouri mici, open space-uri, cubicles, hub-uri sau spatii de co-working. |