| | | Detalii | | | | İNGİNERİİ NOŞTRİ AU URMĂTOARELE RESPONSABİLİTĂŢİ: - Consultanta pentu realizarea studiilor de pre-fezabilitate si fezabilitate,
- Elaborarea de planuri, specificaţii, desene schematice şi estimări de costuri,
- Stabilirea priorităţilor în derularea procedurală a proiectului şi controlul bugetelor şi planificării,
- Coordonarea tuturor aspectelor proiectului si transmiterea acestora atât clientului, cât şi celorlalte părţi implicate: specialişti în design şi construcţii, oficialităţi, etc
- Elaborarea de documente specifice şi canalizarea eforturilor echipelor tehnice în direcţia obţinerii unor imbunătăţiri majore, bazate pe o bună cunoaştere a legislaţiei şi reglementărilor în vigoare,
- Asistenţa în obţinerea aprobărilor, avizelor şi a autorizaţiilor necesare,
- Întocmirea de planuri care să detalieze toate costurile, incluzând materiale, forţă de munca, planificare, pe fiecare etapă a proiectului,
- Planificarea completă şi detaliată a intregii lucrări, inclusiv a specificaţiilor pentru echipamente/sisteme de utilităţi,
- Asigurarea de asistenţă pentu întocmirea documentaţiei necesare licitaţiilor,
- Organizarea licitaţiilor în vederea subcontractării, în concordanţă cu legislaţia în vigoare,
- Asigurarea de consultanţă în negocierea şi încheierea contractelor de execuţie,
- Monitorizarea performanţelor contractorilor,
- Avertizarea în ceea ce priveşte apariţia de eventuale probleme şi efectul acestora pe parcursul proiectului,
- Propunerea de soluţii pentru astfel de probleme şi iniţierea de proceduri pentru remediere,
- Acordarea de asistenţă în rezolvarea problemelor şi controlul situaţiilor limită,
- Asigurarea de asistenţă pentru recepţia materialelor, supervizarea procedurilor şi a execuţiei, în concordanţă cu specificaţiile contractuale,
- Asigurarea de asistenţă privind testarea funcţională şi operaţională a sistemelor,
- Supervizarea punerii în funcţiune a tuturor sistemelor,
- Elaborarea de alternative in funcţie de limitările de buget, programare in timp sau criterii de proiectare,
- Întocmirea de rapoarte pe marginea discuţiilor, cu privire la schimbarea priorităţilor, în funcţie de factorii noi care apar în derularea proiectului,
- Întocmirea de rapoarte lunare care să evidenţieze stadiul real al proiectului,
- Organizarea şi păstrarea documentaţiei proiectului atât în arhive/ dosare,cât şi în format electronic,
- Gestionarea contractului,
- Întocmirea cărţii tehnice a construcţiei, în concordanţă cu prevederile legii,
- Supervizarea şi asigurarea recepţiei finale,
- Organizarea şi realizarea monitorizării evoluţiei în timp a investiţiei, pe perioada de garanţie, în concordanţă cu legislaţia în vigoare.
| | | | | | |