Oficiul National al Registrului Comertului-Municipiul Bucuresti Afisari: 41459
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 16144
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Unirii, nr. 74, bl. J3B, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213160804; 0213160803
-------------------------
Web: Internet
  email: onrc@onrc.ro
  site: www.onrc.ro

 
Documente de tinere a registrelor comertului  
Detalii  

Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

 

I. Documente aferente serviciului public de tinere a registrelor comertului

1. Documente referitoare la persoanele fizice si juridiceinregistrate in registrul comertului:

a) cereri de inregistrare in registrul comertului potrivit legii;b) cereri de radiere formulate potrivit legii;c) declaratii - tip pe propria raspundere si certificate constatatoare referitoare la autorizarea functionarii;d) cereri de recurs si opozitii potrivit legii;e) mapa de rezolutii pronuntate de director/persoana desemnata;f) documente justificative depuse in sustinerea cererii;g) cereri de solicitare certificate constatatoare, copii certificate,informatii sau duplicate;h) corespondenta purtata intre oficiul registrului comertului de pe langa tribunal si comerciant;i) citatii;j) situatii financiare anuale, raportul cenzorilor/auditorului financiar, raportul administratorilor.

2.Registre:

a) registrele unice de intrare - iesire;b) registrul comertului computerizat pentru persoane juridice si persoane fizice;|c) registru rezervari firma si emblema;d) registrul de recursuri si opozitii;e) condica de sedinte ;f) registre de predare - primire documente;g) registrele comertului pentru inregistrarile efectuate in perioada1990-1997 in care registrul comertului nu se tineacomputerizat;h) registrele societatilor pe actiuni si in comandita pe actiuni, dupa radierea acestora din registrul comertului.

3.Arhiva pe suport magnetic:

a) copii ale registrului computerizat;b) software de baza si de aplicatii;c) copii de nomenclatoare;

II.Documente create in cadrul activitatii de institutie publica de catre Oficiul National al Registrului Comertului si/sau gestionate de acesta:

1. Documente privind organizarea si functionarea institutiei:a) Regulamentul de organizare si functionare;b) Statul de functii;c) Organigrama;d) Deciziile Directorului General;e) Deciziile Comitetului de Directie;2. Documente privind evidentele financiar contabile:a) bilantul contabil;b) bugetul de venituri si cheltuieli;c) statele de salarii;c) evidente contabile conform legislatiei specifice.3. Documente privind raporturile de munca:a) Regulamentul privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul oficiului National al Registrului Comertului;b) Contractul colectiv de munca;c) Regulamentul intern;d) contactele individuale de munca si actele aditionale la acestea;e) actele personale ale salariatilor, depuse la dosarul de angajare (copii acte stare civila, acte de studii, declaratii medicale, etc.);f) decizii privind raporturile de munca;g) documente privind salarizarea;h) declaratiile de avere ale persoanelor cu functii de conducere.4. Documente privind activitatea curenta:a) dosarele de achizitie publica;b) contractele de achizitie publica de bunuri, servicii si lucrari;c) contractele de solicitare informatii din registrul comertului (contracte Recom);d) evidente statistice;e) protocoale de colaborare cu alte institutii si autoritati publice;f) corespondenta cu alte institutii sau autoritati publice;g) raspunsuri la sesizari, petitii, cereri adresate Oficiului National al Registrului Comertului;h) registre de intrari iesiri.

* documente/informatii publice in conditiile art. 4 si art. 11 din Legea nr. 26/1990 privind registrul comertului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, eliberate solicitantilor cu plata tarifelor prevazute de H.G. nr. 913/2004

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
modificare de denumire societate  |  Acte aditionale  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Aplicatii salarii  |  Asistenta legala  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Capital social  |  Cerere finantare  |  Cereri de suspendare  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat fiscal   |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cod postal  |  Codul fiscal  |  Colectare date  |  Colectare documente  |  Consultanta societati comerciale  |  Contencios administrativ  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractul colectiv de munca   |  Contractul de munca  |  Copii acte   |  Depunere documente registrul comertului  |  Dizolvare societate  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Erori materiale  |  Evidenta economica  |  Fonduri financiare  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare emblema societate  |  Institutii de interes public  |  Lichidare societate  |  Lucrari si servicii  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management general  |  Materiale auxiliare  |  Modificare act constitutiv  |  Modificare de sediu  |  Oficii potale - bucureti  |  Oficiul postal  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Opera pentru copii  |  Operatiunile derulate  |  Organizare contabilitate  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Procedura insolventei  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radieri puncte lucru  |  Raporturile juridice  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Relatii comerciale internationale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezervare denumire societate  |  Roi dinate   |  Schimbare limba  |  Schimbare sediu social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii birou  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii inspectie  |  Servicii medicale  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul juridic contencios  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Societati infiintari  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software inregistrare  |  Software salarii   |  Vacante individuale  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.