ADMINISTRARE DE PERSONAL Gestionarea Registrului General de Evidenta Salariatilor în format electronic si transmiterea oricarei modificari catre Inspectoratul Teritorial de Munca; Întocmirea si gestionarea dosarelor de personal; Suport privind intocmirea fiselor de post si a Regulamentului Intern – la solicitarea clientului; Eliberare adeverinte pentru salariati; Consultanta cu privire la legislatia muncii; Reprezentarea clientului în relatiile cu ITM, Casa de Sanatate, ANOFM, etc. Asistenta în procesul de recrutare al personalului din departamentul financiar-contabil precum si formarea acestora; SALARIZARE Întocmirea statelor de plata pe baza pontajelor prezentate de catre beneficiar; Calculul salariilor, a taxelor salariale de plata pe baza pontajelor/foilor colective de lucru; Întocmirea si depunerea declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate – Declaratia 112; Întocmirea declaratiei informative privind impozitul retinut la sursa – Declaratia 205; Analize/prognoze in legatura cu remunerarea personalului; Furnizarea de informari legislative in domeniul salarizarii; Asistenta în implementarea modificarilor legislative in domeniul salarizarii; |