Pentru a vă putea răspunde la întrebări vă punem la dispoziţie mai multe posibilităţi de a ne contacta. OTP Bank România S.A. - Administraţia Centrală Strada Buzeşti, nr. 66-68, sector 1, 011017 Bucureşti Cod BIC: OTPVROBU Fax: +4021 308 51 80 E-mail: office@otpbank.ro Ne găsiţi la următoarele numere de telefon: Call Center (luni-vineri, orele 8:30 - 21:00)0800 88 22 88(apelabil gratuit din orice reţea fixă sau mobilă din România) + 4021 308 57 10(apelabil şi din străinatate) Card Helpdesk (disponibil 24/7) +4021 308 57 11(apelabil şi din străinatate) sau ne puteţi trimite un email la adresa office@otpbank.ro Pentru informa?ii care ajung în aten?ia conducerii băncii, pute?i scrie la ceo@otpbank.ro În cazul în care doriţi să ne contactaţi cu privire la probleme sociale şi de mediu, vă rugăm să o faceţi la adresa de e-mail dezvoltare.durabila@otpbank.ro Dacă ave?i întrebări sau dori?i să vă exercita?i vreunul dintre drepturile pe care le ave?i cu privire la protec?ia datelor în calitate de persoană vizată, vă rugăm sa ne contacta?i la adresa de e-mail dpo@otpbank.ro . Sugestii / SesizăriVă rugăm să ne transmiteţi sugestiile sau nemulţumirile dumneavoastră legate de produsele sau serviciile noastre folosind unul dintre următoarele canale de comunicare: E-mail: office@otpbank.ro Telefon: 0800 88 22 88 / + 4021 308 57 10. Ghidul pentru depunerea unei reclama?ii îl pute?i găsi aici. Trimitere documente privind popririle Vă rugăm să expedia?i documenta?ia privind popririle la adresa unică:OTP Bank România S.A. - Administraţia Centrală, Strada Buzeşti, nr. 66-68, sector 1, 011017 Bucureşti Folosi?i adresa unica pentru colaborarea cu OTP Bank ?i obtine?i următoarele beneficii: 1. Ve?i primi rezolu?ia intr-un termen mai scurt, prin eliminarea pasului de comunicare între sediul nostru teritorial ?i sediul central. Men?ionăm că activitatea noastră este centralizată în cadrul Administra?iei Centrale din Strada Buze?ti.2. Ve?i avea costuri mai mici pentru coresponden?ă, prin expedierea într-un singur plic a mai multor adrese care vizează sedii diferite ale OTP Bank.3. Reducem timpul de identificare a debitorului în cazul în care acesta este client al OTP Bank, dar nu al unită?ii teritoriale care a recep?ionat adresa de poprire transmisă de dumneavoastră, prin eliminarea pasului de revenire către unitatea teritorială unde are clientul cont deschis.Vă mulţumim pentru încrederea acordată OTP Bank! |