EXACT PAYROLL - servicii de salarizare si administrare personal Bucuresti Afisari: 566
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 417
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Popa Tatu, nr. 70, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0740149341
-------------------------
Web: Internet
  email: office@payrollexpert
  site: www.payrollexpert.ro

 
Realizare rapoarte  
Detalii  

“Cum as putea reduce costurile de personal cand nici nu stiu exact care sunt aceste costuri ? Cate zile de concediu de odihna mai au angajatii? Cat ma costa plata soldului zilelor de concediu de odihna?“

“Am cerut acum trei zile o analiza a salariului mediu brut pe departamente. De ce este atat de greu de obtinut ?“

“Angajatii din departamentul meu se inbolnavesc tot mai des. De ce? Din cauza salariilor mici? A varstei? A volumului de munca? Care este cauza?“

“Care este vechimea medie in munca a angajatilor ? Cati salariati sub 45 de ani avem? Care este masa salariala utilizata in ultimul an? Cum as putea sa stiu cate ore s-au lucrat pe fiecare centru de cost?“

Ore intregi de cautari si calcule? Angajatii tai petrec zile intregi in arhive prafuite? Informatiile cerute vin cu intarziere, iar biroul tau este plin de hartie inutila? Nu poti controla procesele de productie pentru ca nu poti masura parametrii de lucru?

Cu siguranta si tu iti pui astfel de intrebari!

Imagineaza-ti cum ar fi sa iti recapeti independenta? Cum ar fi daca cineva ti-ar pune la dispozitie rapoarte de personal, personalizate astfel incat sa simti ca esti sprijinit atunci cand trebuie sa iei decizii? Cum ar fi sa poti vedea imediat detaliile din spatele cifrelor pe care te bazezi ?

Orice manager experimentat stie ca in afaceri ideile si deciziile `norocoase` au in spatele lor un volum mare de munca sustinuta, analiza continua si detaliata. Instinctele si curajul pot fi foarte utile in luarea deciziilor, dar succesul pe termen lung in management nu se poate obtine mizand numai pe aceste resurse.

Procesul decizional este continuu, se produce zilnic in orice organizatie indiferent de dimensiunile ei, de industria in care activeaza sau de nivelul ierarhic al `actorilor` implicati in acest proces.

Pentru a lua decizii juste este necesar ca factorii de decizie sa dispuna de informatii corecte si complete, dar mai important este sa le aibe la timp pentru a putea reactiona rapid.

Accesul facil la informatie face diferenta dintre o decizie buna si o oportunitate ratata! Cate astfel de oportunitati au trecut pe langa tine?

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte normative  |  Adeverinte angajati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza afacerii  |  Angajarea in munca  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Auditul dosarelor de personal  |  Bucuresti  |  Carduri de masa  |  Carduri masa  |  Carduri pentru masa  |  Casa de pensii   |  Centre cost  |  Colectare date  |  Colectarea de date   |  Conform contractului  |  Consiliere asigurari  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Cost management  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Drepturile persoanelor handicap  |  Evaluare a muncii  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta pontajului  |  Formare profesionala  |  Incidenta legislatiei  |  Informatii utile  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Institutul national de statistica  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea registrului casa  |  Intrebari utile  |  Luarea deciziilor  |  Management resurse umane  |  Management timp  |  Medicina muncii  |  Modificare a datelor  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Nivelul soldului  |  Numarul angajatilor  |  Office  |  Opinii juridice   |  Oportunitati afaceri  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pensii facultative  |  Pontaj angajati  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte tehnice  |  Recuperarea datelor  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii it  |  Servicii salarizare  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Tichete masa  |  Verificarea angajatilor  |  Vin masa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.