Profesional Expert Consulting va solicita Beneficiarului si salariatului actele si documentele necesare pentru toate operatiunile cerute de institutiile statului în procesul de angajare;
Profesional Expert Consulting va administra actele si documentele angajatilor pe toata durata contractului de prestari servicii, conform normelor impuse de legislatia în vigoare;
Înregistrarea tuturor operatiunilor în carnetele de munca precum si în Registrul de evidenta a salariatilor (obligatoriu începând cu 01.03.2004): încasari în câmpul muncii, acte aditionale, decizii de închidere a contractelor individuale de munca;
Redactarea tuturor documentelor necesare la dosarul de angajare: fise de post, cereri de angajare, contractul individual de munca;
Întocmirea lunara a statelor de plata precum si a centralizatorului de stalarii necesar introducerii notelor contabile în evidentele societatii;
Calcularea concediilor medicale, concedii de odihna, prime, sporuri, retineri precum si alte drepturi si obligatii salariale;
Calcularea impozitelor si a contributiilor aferente salariatilor precum si cele datoare de angajator;
Întocmirea fluturasilor de salarii pentru salariatii societatii precum si a listei de transfer de bani în contul de carduri al salariatilor;