Pedor Expert - consultanta si servicii Sanatate si securitate in munca, relatii de munca Bucuresti Afisari: 366
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 257
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Afluentului, nr. 14, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0728120465
-------------------------
Web: Internet
  email: office@pedorexpert.ro
  site: www.pedorexpert.ro

 
Servicii SSM - Sanatatea si securitatea in munca  
Detalii  

Care este misiunea sanatatii si securitatii muncii?

Consideram ca angajatii trebuie sa beneficieze de structuri adecvate care sa impiedice accidentele, imbolnavirile sau afectiunile profesionale.

De asemenea, este importanta dezvoltarea unei culturi in cadrul careia sa fie eliminat orice risc legat de securitate si sanatate la locul de munca. Pentru ca toate acestea sa fie posibile, angajatii au nevoie de instruire permanenta si calificare , pe langa restul masurilor de siguranta si securitate pe care angajatorul trebuie sa le indeplineasca.

Asadar, firma noastra va pune la dispozitie  servicii de securitatea muncii pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia de costuri mai mici, prin implementarea unui sistem SSM adaptat  companiei. In primul rand, este obligatorie evaluarea riscurilor cu privire la securitatea si sanatatea lucratorilor, dupa care se poate intocmi un plan de prevenire.

In ce consta evaluarea riscurilor de accidentare profesionala?

Identificarea pericolelor existente si a riscurilor aferente si selectarea celei mai bune masuri de protectie. Apoi se urmareste verificarea masurilor deja adoptate si eficienta acestora. In cazul in care acestea nu dau rezultate optime, sunt necesare masuri suplimentare de protectie.

Consilierea societatii inainte de a-si incepe activitatea este esentiala, intrucat aceasta trebuie sa obtina autorizatia de functionare privind legislatia securitatii si sanatatii in munca. De aceea, ne asiguram ca va oferim toate informatiile de care aveti nevoie pentru a indeplini si respecta prevederile legale. Mai mult, fiecare angajat trebuie sa aiba o fisa a postului, prin care sa se stabileasca atributiile si indatoririle ce ii revin, in functie de pozitia pe care o ocupa. Fisa postului va poate apartine sau  poate fi conceputa de catre societatea noastra.

 

Deoarece veti avea nevoie de anumite tematici de instruire, noi venim in ajutorul dumneavoastra cu elaborarea testelor de specialitate, precum si a restului de documente necesare. Insa, informarea si instruirea fiecarei persoane in legatura cu regulile SSM nu este suficienta. Prin urmare, va putem asista si pentru achizitionarea de echipamente destinate protectiei muncii, astfel incat angajatii sa fie protejati cat mai eficient, iar dumneavoastra sa reduceti cat mai mult costurile. De asemenea, pe langa audituri si evaluare, va oferim consultanta pentru organizarea activitatilor de aparare impotriva incendiilor, dar si a celor de prevenire si stingere.

Dupa evaluarea si elaborarea unor programe de instruire, urmeaza implementarea si testarea acestora. Implementarea se va face cu ajutorul programelor de instruire si informare a fiecarei persoane , dar si prin efectuarea unui instructaj introductiv general. Angajatii vor fi informati cu privire la toate riscurile si pericolele la care se supun in timpul activitatilor de la munca, cum sa le evite si cum sa utilizeze corect echipamentele de care dispun. Testarea si verificarea se va face de persoane competente, care vor identifica punctele slabe ale sistemului SSM si le va prezenta conducerii si angajatilor.

Asadar, ne dorim ca scopul final al activitatii noastre de securitatea muncii sa fie prevenirea disfunctiilor din sistemul de munca si protejarea vietii angajatilor. Colaborarea cu o firma specializata in securitatea muncii nu va scuteste de obligatiile legale din domeniul SSM – Sanatatea si Securitatea in munca, dar va usureaza modul in care puteti indeplini toate aceste conditii. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta!

Serviciile pentru situatii de urgenta private sunt destinate tuturor institutiilor si operatorilor economici care au obligatia sa-si asigure activitatea si sa elimine riscurile unor accidente cu urmari grave.

De aceea, noi va oferim consultanta si servicii SSM Bucuresti, pentru ca societatea dumneavoastra sa-si desfasoare activitatea in conditii maxime de siguranta.

Echipa noastra va ofera posibilitatea de a beneficia de cele mai bune servicii din domeniul situatiilor de urgenta.

Dispunem de consultanti cu experienta care au constribuit la dezvoltarea unor proiecte si solutii extrem de eficiente  pentru diverse institutii din domenii diferite. Scopul serviciilor noastre consta in  prevenirea si diminuarea riscurilor pe care le implica situatiile de acest gen. Pachetul de servicii SSM Bucuresti poate varia in functie de complexitatea si riscurile activitatilor din cadrul societatii dumneavoastra, fiecare colaborare fiind personalizata conform necesitatilor clientilor nostri.

Astfel, conform regulamentului prevazut de lege in ceea ce priveste sanatatea si securitatea muncii,  exista mai multe scopuri ale demersurilor de prevenire a sitauatiilor de urgenta. In primul rand, orice societate trebuie sa respecte prevederile reglementarilor referitoare la protectia civila si apararea impotriva incendiilor. Identificarea, evaluarea si analiza unor potentiale pericole sunt obligatorii, in functie de acestea fiind stabilite si posibilele consecinte asupra personalului si bunurilor materiale de la locul de munca.

Pentru ca aceste servicii sa fie cat mai eficiente, este importanta constientizarea riscurilor si comunicarea intre personalul angajat si restul persoanelor implicate cu privire la metodele de prevenire sau factorii de decizie. Desigur, simpla informare a angajatilor nu este suficienta. De aceea, se impune o instruire completa care sa-i invete cum sa actioneze in cazul unei situatii de urgenta.

Pentru acestea, va oferim asistenta periodica pentru situatii de urgenta si protectia muncii Bucuresti, in urma careia se vor efectua urmatoarele activitati: participarea la modul in care sunt aplicate toate masurile propuse in planul de prevenire, conceperea tematicii pentru modulele de instruire si a fiselor individuale de instructaj, verificarea sistemelor si echipamentelor disponibile pentru stingerea incendiilor, intocmirea unor rapoarte cerute de lege, dar si pregatirea pentru vizitele de control din partea persoanelor abilitate in acest gen de servicii.

Serviciile noastre de urgenta au urmatoarele atributii: de informare, verificare si asigurarea interventiei in caz de situatie de urgenta. Astfel, primul pas il constituie cunoasterea si respectarea regulamentului impus in cazuri de urgenta. Apoi totul tine de competenta si de modul in care sunt aplicate toate aceste norme si reglementari tehnice. Si desigur, trebuie sa ne asiguram ca interventia in caz de urgenta este realizata corect, pentru ca toate persoanele implicate sa nu fie supuse unor riscuri majore.

Misiunea noastra este sa le oferim beneficiarilor cu care colaboram cele mai bune solutii SSM Bucuresti, pentru reducerea riscului unor situatii de urgenta. Astfel, contribuim la evitarea unor evenimente neplacute precum incendii, explozii, avarii, inundatii, cutremure si diverse alte accidente ce se pot petrece la locul de munca. Echipa noastra este dedicata obtinerii unor rezultate durabile si eficiente, respectand toate aspectele legale. Solutiile oferite de catre noi au un caracter preventiv si sunt adaptate cerintelor dumneavoastra.

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
Accident de munca  |  Accidente de munca  |  Act juridic  |  Activitatea societatii   |  Analiza de caz  |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Asigurarea de accidente a angajatilor  |  Asistenta aparare  |  Asistenta civila  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta psi  |  Calitatea materialelor  |  Codul procedura civila  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta civila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta psi  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Consultanta transport  |  Control medical la angajare   |  Control medical periodic  |  Cunostinte de baza   |  Detalii tehnice  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipa dedicata  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente speciale  |  Echipamente sudare  |  Eficiente si durabile  |  Elaborarea masurilor de prevenire riscuri  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare riscuri munca  |  Evaluarea riscului de sanatate   |  Evaluarea riscurilor potentiale  |  Evenimente private  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Examen medical adaptare  |  Examen medical angajare  |  Examen medical de adaptare   |  Examen medical periodic  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize fiscale  |  Factori de risc  |  Firma specializata servicii   |  Identificarea pericolelor   |  Implementarea unui sistem  |  Institutul medicina legala craiova  |  Institutul medicina legala iasi  |  Instruirea personalului  |  Interventii situatii urgenta  |  Iso 14001  |  Iso 9001  |  Legi interne  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Locul de munca  |  Lucrari de rezistenta  |  Lucrari si servicii  |  Materiale protectie  |  Materiale psi  |  Medicina fizica  |  Medicina fizica balneoclimatologie  |  Medicina muncii  |  Medicul de medicina muncii  |  Mod de viata  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Munca cu forme legale  |  Munca temporara  |  Natura juridica  |  Nivel de zgomot   |  Norme protectia muncii  |  Oboseala fizica  |  Ohsas 18001  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organul de cercetare penala  |  Planul control  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proiecte tehnice  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia persoane  |  Protectie civila  |  Protectie situatii urgenta  |  Protectie sudura  |  Rapoarte evaluare  |  Raport expertiza  |  Regulament organizare functionare  |  Relatii de munca   |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Riscuri profesionale   |  Sectorul privat  |  Sectorul public   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii medicale  |  Servicii prevenire incendii  |  Servicii securitate  |  Servicii sudura  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu vin  |  Sesiuni practice  |  Situatii de urgenta incendii  |  Situatii financiare  |  Societate civila  |  Societate de consultanta  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Solutii securitate  |  Stingerea incendiilor  |  Stres fizic  |  Transport animale  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.