1. Abonament BASIC: de la 15 euro/luna o Număr ore de mentenanţă: 2; o Număr intervenţii la cererea beneficiarului: 2; o Număr maxim de echipamente: 10; 2. Abonament PROFESSIONAL: de la 35 euro/luna o Număr ore de mentenanţă: 4; o Număr intervenţii la cererea beneficiarului: 4; o Număr maxim de echipamente: 20; 3. Abonament ENTERPRISE: de la 55 euro/luna o Număr ore de mentenanţă: 8; o Număr intervenţii la cererea beneficiarului: 6; o Număr maxim de echipamente: 30; La tarifele prezentate, la valoarea fiecărui abonament se adaugă 6 euro/staţie de lucru. Pentru servere tariful va fi negociat în funcţie de complexitate. Pentru situaţiile în care numărul de echipamente depăşeşte numărul de 30 , se va considera ca tip de abonament ENTERPRISE şi se va negocia abonamentul în funcţie de numărul de echipamente şi de complexitatea acestora. În cadrul abonamentelor ENTERPRISE vă punem la dispoziţie gratuit echipamente IT şi multimedia pentru prezentări sau conferinţe. Pentru intervenţii suplimentare la solicitarea clientului, tariful va fi de 10 euro. Intervenţia la solicitarea clientului se va considera de 1 oră, depăşirile se vor taxa cu 10 euro/oră. Prin echipament se înţelege: staţie + monitor + (imprimanta, scanner sau alte periferice), copiatoare, etc; Orele de mentenanţă reprezintă timpul lunar pe care membrii echipei noastre îl vor dedica mentenanţei sistemelor de calcul la sediul dumneavoastră. Orele de intervenţie reprezintă timpul petrecut în vederea rezolvării problemelor software/hardware sesizate de dumneavoastră. Preţurile nu includ costul echipamentelor hardware înlocuite. Fiecare abonament se negociază la prima întâlnire cu beneficiarul. Preţurile nu includ TVA. |