Lubrifiantii Addinol Lubrifiantii Addinol sunt produsi numai in Germania dupa cele mai inalte standarde de calitate, satisfac cerintele organizatiilor internationale din domeniu (API, ACEA, ISO, DIN) si au cele mai recente aprobari ale producatorilor de motoare si echipamente (Audi, BMW, Mercedes Benz, MAN, Volvo, etc.). Vine vara! Temperatura creste, vara se apropie. Trebuie sa mergem cu geamul deschis sau cu aerul conditionat pornit. Majoritatea vehiculelor din trafic sunt acum dotate cu sisteme de aer conditionat. Asa ca este mai bine sa nu inghitim fumul de esapament al colegilor de trafic si sa ne bucuram de utilitatea unui sistem de aer conditionat bine intretinut. Recomandarile producatorilor auto prevad o revizie a sistemului de aer conditionat la fiecare 2 ani. Un sistem de aer conditionat se incarca in medie cu 6-700 gr agent refrigerant si 130 ml ulei special. Ceea ce trebuie retinut este ca unui compresor ii trebuie atat agent refrigerant (freon sau R134a) cat si ulei pentru ungere. Atunci cand agentul refrigerant nu este destul, compresorul se opreste. Atunci cand compresorul ramane fara ulei - se strica si trebuie inlocuit. De aceea trebuie ca o revizie de aer conditionat sa aiba loc obligatoriu la fiecare 2 ani pentru ca cei 130 ml de ulei se ard si compresorul nu mai are ungere. Este practic ca un motor ramas fara ulei. Va uram sa aveti drum bun si aer rece!!! Prima zi de primavara! Soferii incep sa se gandeasca pe unde si-au lasat anvelopele de vara, daca le mai pot folosi pentru inca un sezon, daca nu ar fi cazul sa-si cumpere altele noi($?)etc. In primul rand sa nu va grabiti sa treceti pe anvelope de vara pana nu veti fi siguri ca temperatura va depasi 5oC inclusiv pe timpul noptii. Sigur nu vreti sa puneti frana cu anvelopele de vara pe polei! In al doilea rand la montajul anvelopelor de vara asigurati-va ca jantele sunt in conditii bune si ca dupa montaj veti regla si geometria rotilor. Un reglaj bun al geometriei rotilor va asigura ca masina merge acolo unde indica directia data de volan si va protejeaza de uzura prematura a anvelopelor. Va uram sa aveti o primavara calda si un drum bun! Sfatul specialistului: 1. Utilizarea anvelopelor de iarna este obligatorie la temperaturi sub +4oC indiferent de starea drumurilor. 2. Anvelopele de iarna contin in structura cauciucului din care sunt fabricate uleiuri volatile care le permit sa ramana moi si sub aceasta temperatura crescand semnificativ aderenta acestora. De asemenea profilul anvelopelor de iarna este astfel conceput incat acestea sa fie aderente chiar si pe gheata, zapada, polei, etc. 3. Desi anvelopele de iarna constituie o investitie semnificativa este de ajuns sa aveti nevoie o singura data de ele si si-au scos banii. Considerati-le ca pe o asigurare de sanatate. 4. Condusul autovehiculului fara anvelope de iarna este o actiune iresponsabila atat pentru siguranta Dvs dar mai ales a pietonilor!!! Service-ul nostru utilizeaza echipamente electronice si mecanice de ultima generatie verificate si metrologizate periodic. Curatarea injectoarelor Injectoarele se pot curata efectiv prin doua metode. 1. Procedura cu ultrasunete care presupune demontarea injectoarelor de pe masina (o operatiune extraordinar de anevoioasa) si introducerea acestora intr-o cuva unde sunt supuse unui bombardament cu ultrasunete. Demontarea unui injector diesel intepenit poate necesita si 5 ore de manopera existand riscul distrugerii acestuia! 2. Procedura chimica direct pe masina care presupune montarea unei instalatii specifice pe sistemul de alimentare al masinii. Prin aceasta instalatie este introdusa la presiune controlata o solutie chimica puternic decapanta care curata sistemul de injectie al masinii. Este eficienta si comoda. De retinut! - injectoarele defecte trebuiesc inlocuite. Nu incercati sa le curatati - sunt bani aruncati. |