Presedentia Romaniei Afisari: 10896
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 4914
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd..Geniului, nr. 1-3, sector 5, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0214100581 363 305
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.presidency.ro

 
Cancelaria Presedintelui  
Detalii

ATRIBUTIILE CANCELARIEI PRESEDINTELUI

 

Cancelaria Preşedintelui elaborează şi coordonează agenda de lucru a Preşedintelui României, în colaborare cu departamentele şi compartimentele instituţiei prezidenţiale, asigură legătura Preşedintelui României cu instituţiile statului în vederea rezolvării tuturor solicitărilor adresate acestuia, elaborează notele de propuneri pentru marcarea unor date şi momente importante în viaţa social-politică a ţării.Cancelaria Preşedintelui are în componenţă următoarele compartimente:a. Cabinetul de lucru al Preşedintelui României, compartiment care elaborează şi răspunde de agenda de lucru a Preşedintelui României; b. Corespondenţă – Documente, compartiment care asigură primirea, înregistrarea şi expedierea corespondenţei la nivelul Administraţiei Prezidenţiale.Compartimentele din cadrul Cancelariei Preşedintelui au următoarele atribuţii principale:a. CABINETUL DE LUCRU AL PREŞEDINTELUI ROMÂNIEI• Stabileşte agenda Preşedintelui României, în colaborare cu toate departamentele şi compartimentele din cadrul Administraţiei Prezidenţiale.• Comunică programul Preşedintelui României, departamentelor şi compartimentelor implicate în desfăşurarea activităţilor cuprinse în agenda Preşedintelui. Totodată, departamentele şi compartimentele implicate în acţiuni ce ţin de agenda Preşedintelui, informează Cabinetul de lucru al Preşedintelui asupra tuturor aspectelor legate de organizarea şi desfăşurarea activităţilor cuprinse în agendă.• Organizează şi întocmeşte, în colaborare cu Departamentul Relaţii Internaţionale şi Compartimentul Protocol calendarul vizitelor în ţară la nivel de şef de stat şi ale Preşedintelui României peste hotare.• Asigură legătura Preşedintelui României cu instituţiile statului în vederea rezolvării tuturor solicitărilor adresate acestuia.• Participă alături de Preşedintele României sau în numele acestuia la diferite manifestări.• Elaborează notele de propuneri pentru marcarea unor date şi momente importante în viaţa social-politică a ţării.• Verifică şi aprobă propunerile pentru persoanele care urmează a fi felicitate de Preşedintele României şi răspunsurile la felicitările adresate acestuia cu prilejul Zilei Naţionale, Anului Nou etc.• Verifică şi aprobă listele de invitaţi la recepţiile organizate cu prilejul Zilei Naţionale şi cu alte ocazii.• Transmite Preşedintelui României, în vederea semnării, Mesajele Preşedintelui, elaborate de către departamentele şi compartimentele Administraţiei Prezidenţiale.• Elaborează şi redactează notele de însoţire pentru mesajele semnate de Preşedintele României.• Expediază mesajele semnate de Preşedintele României.b. CORESPONDENŢĂ - DOCUMENTE• Înregistrează şi realizează statistica tematică a corespondenţei adresate Administraţiei Prezidenţiale;• Ţine evidenţa tuturor documentelor intrate şi menţionează locul unde au fost repartizate spre rezolvare sau spre informare;• Primeşte, înregistrează şi clasează documentele clasificate, secrete şi nesecrete, sosite pe adresa Preşedintelui României;• Realizează sinteze tematice ale documentelor secrete primite pe adresa Preşedintelui României;• Repartizează documentele primite pe departamente şi compartimente în funcţie de competenţa acestora şi de natura fiecărui document;• Întocmeşte şi redactează, adrese, documente şi corespondeţa specială a Preşedintelui României;• Realizează note, sinteze, rapoarte, analizează diverse documente, la solicitarea Preşedintelui României, în colaborare cu departamentele şi compartimentele de specialitate din cadrul Administraţiei Prezidenţiale;• Expediază corespondenţa Preşedintelui României prin Poşta Militară;• Întocmeşte oricare alte lucrări, dispuse de Preşedintele României;• Distribuie presa conform graficului de abonamente, începând cu ora 7:00;• Programarea activităţii autoturismului de serviciu în timpul şi în afara programului, pentru a răspunde solicitărilor cu caracter urgent.Atribuţiile şi sarcinile pentru fiecare salariat se stabilesc prin fişa postului, aprobată de şeful de Cancelariei Preşedintelui

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acces biblioteca  |  Acces liniile internationale  |  Acces informatii interes public  |  Acces informatii interes public lege  |  Accesul la dosare  |  Acordarea de consultatii  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Actiuni justitie  |  Activitatea de lichidare  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare a patrimoniului propriu  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Amenajare teritoriu national  |  Analiza de caz  |  Angajamente de plata  |  Aplicarea de chestionare   |  Aprovizionarea cu materiale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Atributii de mediere  |  Atributiile administratiei publice centrale  |  Atributiile consiliului superior al magistraturii  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Avocatul poporului  |  Boli profesionale  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Bunuri materiale  |  Cadouri invitati   |  Cadouri invitati  |  Cadouri pentru invitati  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calitatea materialelor  |  Caracter juridic  |  Centrale industriale  |  Centrale secretariat  |  Certificate trezorerie  |  Cheltuieli cu personalul  |  Chestionare auto  |  Cod postal  |  Colaborare afaceri  |  Componente industriale  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Concursuri copii  |  Consilier juridic  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Constitutia romaniei  |  Constitutia romaniei:  |  Consultatii cu caracter juridic  |  Consultatii in domeniul juridic  |  Contabilitate gestiune  |  Contracte de baza  |  Control medical la angajare   |  Control cv angajati  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Controlul preventiv  |  Copii acte   |  Coroane flori  |  Curtea conturi standarde audit  |  Cutii arhivare  |  Cutii documente  |  Cutii pentru arhivare  |  Decret lege  |  Departament informatic  |  Detectiv verificare personal  |  Directia generala prevenirea combaterea terorismului  |  Dispozitii plata  |  Documente confidentiale  |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Dosare cerere plata  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile copiilor dezvoltare  |  Echipamente bancare  |  Echipamente conferinte  |  Echipamente de comunicatii  |  Echipamente industriale  |  Echipamente lucru  |  Echipamente militare  |  Echipamente protectie  |  Edituri  |  Elaborarea strategiei de securitate  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluare personal  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Evenimente sociale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta fise de post  |  Executie buget trezorerie stat  |  Executie spatii verzi  |  Expirarea termenelor legale  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Format electronic   |  Gestiune buget public national  |  Gestiunea resurselor umane  |  Guvernul romaniei   |  Hotararile camerei deputatilor  |  Implementarea strategiilor  |  In cadrul garantiei  |  Informatii acordare credite bancare  |  Informatii clasificate aparare nationala  |  Informatii clasificate potrivit legii  |  Informatii de presa  |  Institutie publica interes national  |  Institutii de interes public  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Legalitate achizitii publice  |  Legi interne  |  Libera circulatie date personal  |  Liberul acces informatii interes public  |  Liberul acces informatiile interes public  |  Management resurse umane  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management general  |  Managementul documentelor  |  Managementul proiectelor it  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Managementul securitatii informatiilor  |  Materiale protectie  |  Mediere si consiliere  |  Mediul de afaceri  |  Membrii organizatiilor  |  Mese principale  |  Mese rotunde  |  Ministere si institutii de interes public  |  Ministerul administratiei internelor  |  Ministerului afacerilor externe   |  Misiuni asigurarea ordinii publice  |  Misiuni economice  |  Misiuni restabilire a ordinii publice  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul salarii  |  Monitorizare angajati  |  Monitorizare auto  |  Monitorizare si evaluare a rezultatelor  |  Nave personal  |  Nivelul de formare  |  Normele metodologice   |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea titlurilor executorii  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Organizare conferinte  |  Organizare contabilitate  |  Organizare evenimente  |  Organizarea structurilor interne securitate   |  Organizari reuniuni  |  Organizatii , institutii publice  |  Pagina web   |  Parlamentul european  |  Parteneriate cadru comisia europeana  |  Pasapoarte diplomatice serviciu  |  Permanent lung  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Planul control  |  Plenul consiliului superior al magistraturii  |  Politici securitate it  |  Prelucrarea datelor caracter personal  |  Prelucrarea informatiilor  |  Prevenire combatere terorismului  |  Primirea invitatilor  |  Procedura concilierii  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Produse industriale  |  Produse naturale  |  Programe academice  |  Programe comunicare internet  |  Programe creare locuri munca  |  Programe europene  |  Programe gestiune  |  Programe informatice  |  Programul de functionare  |  Proiecte acte normative  |  Proiecte europene  |  Proiecte tehnice  |  Proiectul de executie  |  Proiectul tehnic  |  Protectia datelor   |  Protectia datelor caracter personal  |  Protectia domeniilor   |  Protectia informatiilor clasificate  |  Protectia persoane  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie agentii  |  Protectie civila proiecte  |  Protectie copii  |  Publicatii periodice  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiare  |  Redactare acte   |  Redactare actiuni  |  Reducerea de personal  |  Relatii media  |  Relatiile de afaceri   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Reuniuni organizari  |  Rezolvarea problemelor   |  Riscuri asumate   |  Riscurile de invaliditate   |  Sanatate publica  |  Sanctionare a salariatilor  |  Secretariatul   |  Securitate si protectie  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea muncii  |  Seminarii internationale  |  Seminarii si conferinte  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciu medical   |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul medical  |  Serviciul roman informatii  |  Sesiuni practice  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acces  |  Sisteme control date  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme gestionare  |  Sisteme management  |  Sisteme monitorizare  |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de management  |  Sistemul de sprijin  |  Situatiile financiare  |  Solutii control acces  |  Solutii domeniul it  |  Solutii protectie  |  Stat membru al uniunii europene  |  Statele de plata a salariilor  |  Structura secretariat general guvern  |  Suport organizare evenimente  |  Testarea salariatilor  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Titluri stat nepurtatoare dobanda  |  Traduceri culturale  |  Traduceri economice  |  Traduceri internet  |  Transport public local  |  Transporturi navale  |  Utilizarea resurselor bugetului stat  |  Vacante externe  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.