Preventive Solutions - Servicii si consultanta securitate si sanatate in munca Bucuresti Afisari: 247
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 159
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Decebal, nr. 28, Sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0723425675; 0726747357
-------------------------
Web: Internet
  email: office@preventive.ro
  site: www.preventive.ro

 
Consultanta Securitate si Sanatate in Munca  
Detalii  

Securitatea si sanatatea in munca reprezinta in prezent unul dintre domeniile cele mai importante si mai dezvoltate ale politicii Uniunii Europene referitoare la ocuparea fortei de munca si afaceri sociale.

Acest domeniu este parte integranta a conceperii organizarii si desfasurarii proceselor de munca si are rolul ca prin masuri si mijloace specifice sa previna disfunctiile din cadrul sistemului de munca astfel incat acesta sa se desfasoare in conditii de maxima eficienta.

Scopul final al activitatii de securitate si sanatate in munca este protejarea vietii, integritatii si sanatatii lucratorilor impotriva riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala care pot aparea la locul de munca.

Angajatorul are obligatia generala de a asigura starea de securitate si de a proteja sanatatea angajatilor. Evaluarea riscurilor are drept obiectiv sa permita angajatorului adoptarea masurilor de prevenire si protectie adecvate, cu referire la:

  • prevenirea riscurilor profesionale;
  • formarea angajatilor;
  • informarea lucratorilor;
  • implementarea unui sistem de management care sa permita aplicarea efectiva a masurilor necesare.

Evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala trebuie sa fie structurata astfel incat sa permita angajatilor si persoanelor care raspund de protectia muncii:

  • sa identifice pericole existente si sa evalueze riscurile asociate acestor pericole, in vederea stabilirii masurilor destinate protejarii sanatatii si asigurarii securitatii angajatilor, in conformitate cu prescriptiile legale;
  • sa evalueze riscurile in scopul selectarii optime, in cunostinta de cauza, a echipamentelor, substantelor sau preparatelor chimice utilizate, precum si a amenajarii si a organizarii locurilor de munca;
  • sa verifice daca masurile adoptate sunt adecvate;
  • sa stabileasca atat prioritatile de actiune, cat si oportunitatea de a lua masuri suplimentare, ca urmare a analizarii concluziilor evaluarii riscurilor;
  • sa confirme angajatorilor, autoritatilor competente, angajatilor si/sau reprezentantilor acestora ca toti factorii relevanti, legati de procesul de munca, au fost luati in considerare;
  • sa vegheze ca masurile de prevenire si protectie, considerate necesare si adoptate in baza evaluarii riscurilor, sa contribuie efectiv la ameliorarea starii de securitate si sanatate in munca.

Activitati pentru Securitate si Sanatate in Munca:

Activitatile de prevenire si protectie pe care le desfasuram conform abilitarii ITM Bucuresti, sunt urmatoarele:

  • identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru;
  • elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie;
  • elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/intreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru, si difuzarea acestora in intreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator (conf. HG nr. 955/2010);
  • propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza in fisa postului, cu aprobarea angajatorului;
  • verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul securitatii si sanatatii in munca stabilite prin fisa postului (conf. HG nr. 955/2010);
  • intocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
  • elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea, in scris, a periodicitatii instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca in instructiunile proprii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite (conf. HG nr. 955/2010);
  • elaborarea programului de instruire-testare la nivelul intreprinderii si/sau unitatii;
  • asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent, conform prevederilor art. 101-107, si asigurarea ca toti lucratorii sa fie instruiti pentru aplicarea lui;
  • evidenta zonelor cu risc ridicat si specific prevazute la art. 101-107;
  • stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor H.G. nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
  • evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor;
  • evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;
  • evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;
  • monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca;
  • verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta;
  • efectuarea controalelor interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora (conf. HG nr. 955/2010);
  • intocmirea rapoartelor si/sau a listelor prevazute de hotararile Guvernului emise in temeiul art. 51 alin. (1) lit. b) din lege, inclusiv cele referitoare la azbest, vibratii, zgomot si santiere temporare si mobile;
  • evidenta echipamentelor de munca si urmarirea ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente, conform prevederilor din H.G. nr. 1.146/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca;
  • identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din intreprindere si intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor H.G. nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;
  • urmarirea intretinerii, manipularii si depozitarii adecvate a echipamentelor individuale de protectie si a inlocuirii lor la termenele stabilite, precum si in celelalte situatii prevazute de H.G. nr. 1.048/2006;
  • participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177;
  • intocmirea evidentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177;
  • elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din intreprindere si/sau unitate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din lege;
  • urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor;
  • colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, serviciile externe de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii, in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie;
  • colaborarea cu lucratorii desemnati/serviciile interne/serviciile externe ai/ale altor angajatori, in situatia in care mai multi angajatori isi desfasoara activitatea in acelasi loc de munca;
  • urmarirea actualizarii planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare;
  • propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori, pe criteriul indeplinirii obligatiilor si atributiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca (conf. HG nr. 955/2010);
  • propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea in munca la incheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele incheiate cu angajatori straini;
  • intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati;
  • evidenta echipamentelor, zonarea corespunzatoare, asigurarea/urmarirea ca verificarile si/sau incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate la timp si de catre persoane competente ori alte activitati necesare, potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.058/2006 privind cerintele minime pentru imbunatatirea securitatii si protectia sanatatii lucratorilor care pot fi expusi unui potential risc datorat atmosferelor explozive;
  • alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca (conf. HG nr. 955/2010).
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    protejarea informatiilor  |  Accidente de munca  |  Acordarea primului ajutor medical  |  Activitati comerciale  |  Agenti economici  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Angajarea in munca  |  Aparare impotriva incendiilor  |  Aparare impotriva incendiilor curs  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Cantitatii de deseuri   |  Clasificarea riscurilor   |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Completarea hotararii guvernului   |  Consultanta afaceri  |  Consultanta civila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Consultanta transport  |  Consumabile medicale  |  Contractelor de munca  |  Cunostinte de baza   |  Cursuri analiza riscurilor  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri domeniul medical  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri prezentare tv  |  Cursuri prim ajutor  |  Domeniul resurselor umane  |  Echipament protectie  |  Echipamente dotare  |  Echipamente lucru  |  Echipamente medicale  |  Echipamente prim ajutor  |  Echipamente protectia muncii  |  Echipamente protectie  |  Echipamente resuscitare   |  Echipamente ridicat  |  Echipamente salvare  |  Echipamente siguranta  |  Elaborarea masurilor de prevenire riscuri  |  Elemente siguranta  |  Evaluarea posturilor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evenimente private  |  Formare profesionala  |  Gestionarea deseurilor   |  Gestionarea deseurilor periculoase  |  Identificarea pericolelor   |  Imbolnavire profesionala  |  Implementarea unui sistem  |  Incadrarea personalului  |  Inspectorii de la itm   |  Instalatii ventilare consultanta  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instruirea salariatilor  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intreprinderile mici si mijlocii   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Locul de munca  |  Locuri de munca  |  Locuri de munca bucuresti  |  Lucrari si servicii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management timp  |  Managementul deseurilor  |  Managementul documentelor  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Manechine cursuri  |  Materiale protectie  |  Medicina de intreprindere  |  Medicina generala  |  Medicina intreprindere  |  Medicina muncii  |  Medicina vietii  |  Medicul de medicina muncii  |  Mediul de afaceri  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace de transport  |  Mijloace semnalizare  |  Mijloace semnalizare siguranta  |  Mod de viata  |  Monitorizarea sistemelor de alarmare  |  Monitorizarea starii de sanatate   |  Munca cu forme legale  |  Nivelul de zgomot   |  Operatorii economici   |  Planul control  |  Prestari servicii medicale  |  Prevenire pericol iminent  |  Prevenirea incendiilor  |  Prim ajutor  |  Prim ajutor cursuri  |  Primul ajutor  |  Primul ajutor in hemoragii  |  Programe training  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie civila  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Recomandarile medicale  |  Reducerii de personal   |  Riscuri profesionale   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii depozitare  |  Servicii medicale  |  Servicii prevenire incendii  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Sistem de alarmare  |  Sistemul de management  |  Situatii de urgenta incendii  |  Stingerea incendiilor  |  Targa salvare  |  Transport tehnologic  |  Utilizarea listelor  |  Verificarea angajatilor  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.