Serviciul Control Comercial Colabor ările Serviciului Control Comercial: Serviciul Control Comercial este direct subordonat Direc ţiei Autorizare – Control. Colaborează cu compartimentele Primăriei Sectorului 3 cu activitate specificǎ (Serviciul Buget, Serviciul Financiar, Direcţia Gospodărie Locală, Serviciul Audit, Serviciul Investiţii, Achiziţii, Contracte, Direcţia Urbanism Amenajarea Teritoriului, Serviciul Juridic Contencios, Serviciul Patrimoniu Evidenţa Proprietăţii şi Cadastru), D.I.T.L., comisii ale Consiliului Local Sector 3, instituţii ale statului (Direcţia Generală pt. Muncă şi Protecţie Socială, Garda de Mediu, Garda Financiară, Inspecţia Sanitar-veterinară, Oficiul Pentru Protecţia Consumatorului, Secţiile de Poliţie din Sectorul 3), persoanele fizice sau juridice care au făcut sesizări sau reclamaţii pentru desfăşurarea unui comerţ licit ş i civilizat în Sectorul 3. Competen ţele Serviciului Control Comercial: - Verificarea, controlarea şi aplicarea măsurilor prevăzute de legislaţia în vigoare cu privire la actele de comerţ sau prestări de servicii desfăşurate în Sectorul 3 ; Serviciului Control Comercial are urm ătoarele atribuţii: - Desf ăşoară acţiuni de prevenire şi îndrumare a activităţilor comerciale şi de prestări de servicii desfăşurate în Sectorul 3; urmăreşte respectarea termenelor de intrare în legalitate şi realizarea mă surilor dispuse - Desf ăşoară acţiuni de control aprobate, cu personalul propriu sau în colaborare cu instituţ iile abilitate; - Aplic ă amenzi contravenţionale în conformitate cu competenţ ele pe care le are; - Comunic ă instituţiilor cu alte competenţe deficienţele constatate în timpul controalelor efectuate, pentru luarea mă surilor legale; - Comunic ă instituţiilor competente copii după procesele verbale de contravenţ ie; - Propune sesizarea organele de poli ţie şi/sau de cercetare penală, în cazurile prevăzute de lege, conform competenţ elor ; - Depoziteaz ă şi propune spre valorificare, în condiţ iile legii, produsele confiscate; - Verific ă, soluţionează şi răspunde sesizărilor şi reclamaţiilor fă cute în cadru legal - Înregistreaz ă şi ţine în eviden ţă o comercianţii şi prestatorii de servicii din Sectorul 3, cu actualizarea permanentă a bazei de date; o toate controalele efectuate şi mă surile legale aplicate o intrări – ieşiri corespondenţă / sesizări şi modul de soluţ ionare o evidenţe interne (concedii, ore suplimentare, recuperări, sancţiuni, fiş e post, etc) - Orice alte atribu ţii şi sarcini care, prin natura lor au legătură cu obiectul de activitate al compartimentului |