PRIMARIA SECTORULUI 3 - SERVICIUL CONTROL COMERCIAL Afisari: 859
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Primarii, oficii stare civila Vizitatori: 428
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Lucretiu Patrascanu, nr. 3-5, et. 3, cam. 319,sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0213410711; 0213404011 319
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.sector3primarie.ro

 
Serviciul Control Comercial  
Detalii

Serviciul Control Comercial

Colabor

ările Serviciului Control Comercial:

Serviciul Control Comercial este direct subordonat Direc

ţiei Autorizare – Control. Colaborează cu compartimentele Primăriei Sectorului 3 cu activitate specificǎ (Serviciul Buget, Serviciul Financiar, Direcţia Gospodărie Locală, Serviciul Audit, Serviciul Investiţii, Achiziţii, Contracte, Direcţia Urbanism Amenajarea Teritoriului, Serviciul Juridic Contencios, Serviciul Patrimoniu Evidenţa Proprietăţii şi Cadastru), D.I.T.L., comisii ale Consiliului Local Sector 3, instituţii ale statului (Direcţia Generală pt. Muncă şi Protecţie Socială, Garda de Mediu, Garda Financiară, Inspecţia Sanitar-veterinară, Oficiul Pentru Protecţia Consumatorului, Secţiile de Poliţie din Sectorul 3), persoanele fizice sau juridice care au făcut sesizări sau reclamaţii pentru desfăşurarea unui comerţ licit ş

i civilizat în Sectorul 3.

Competen

ţele Serviciului Control Comercial:

- Verificarea, controlarea

şi aplicarea măsurilor prevăzute de legislaţia în vigoare cu privire la actele de comerţ sau prestări de servicii desfăşurate în Sectorul 3 ;

Serviciului Control Comercial are urm

ătoarele atribuţii:

- Desf

ăşoară acţiuni de prevenire şi îndrumare a activităţilor comerciale şi de prestări de servicii desfăşurate în Sectorul 3; urmăreşte respectarea termenelor de intrare în legalitate şi realizarea mă

surilor dispuse

 

- Desf

ăşoară acţiuni de control aprobate, cu personalul propriu sau în colaborare cu instituţ

iile abilitate;

 

- Aplic

ă amenzi contravenţionale în conformitate cu competenţ

ele pe care le are;

 

- Comunic

ă instituţiilor cu alte competenţe deficienţele constatate în timpul controalelor efectuate, pentru luarea mă

surilor legale;

 

- Comunic

ă instituţiilor competente copii după procesele verbale de contravenţ

ie;

 

- Propune sesizarea organele de poli

ţie şi/sau de cercetare penală, în cazurile prevăzute de lege, conform competenţ

elor ;

 

- Depoziteaz

ă şi propune spre valorificare, în condiţ

iile legii, produsele confiscate;

 

- Verific

ă, soluţionează şi răspunde sesizărilor şi reclamaţiilor fă

cute în cadru legal

 

- Înregistreaz

ă şi ţine în eviden

ţă

 

o

comercianţii şi prestatorii de servicii din Sectorul 3, cu actualizarea permanentă

a bazei de date;

 

o

toate controalele efectuate şi mă

surile legale aplicate

 

o

intrări – ieşiri corespondenţă / sesizări şi modul de soluţ

ionare

 

o

evidenţe interne (concedii, ore suplimentare, recuperări, sancţiuni, fiş

e post, etc)

 

- Orice alte atribu

ţii şi sarcini care, prin natura lor au legătură cu obiectul de activitate al compartimentului

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Cabinet veterinar sector 3  |  Clinica veterinara sector 3  |  Comisia protectia copilului  |  Oficii stare civila  |  Oficiul de cadastru   |  Organele competente  |  Permanent mediu  |  Primarii bucuresti  |  Primarii, oficii de stare civila  |  Procesele verbale de control  |  Servicii cadastru  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul juridic contencios  |  Urbanism si mediu  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.