Prodav Consulting - consultanta securitate si sanatate in munca Bucuresti Afisari: 633
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 321
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Cezar Bolliac, nr. 8, et. 3, cam. 6, Sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0744555369; 0769650919; 0745993580
-------------------------
Web: Internet
  email: office@prodav.ro
  site: www.prodav.ro

 
Cercetarea evenimentelor  
Detalii  

Pentru clientii nostri, acest serviciu este oferit la preturi preferentiale.  Putem oferi separat serviciul de cercetare a evenimentelor, contra cost, la un tarif ce poate fi negociat si adaptat fiecarei situatii in parte.

 

 

  • Cercetarea evenimentelor are ca scop stabilirea împrejurărilor şi a cauzelor care au condus la producerea acestora, a reglementărilor legale încălcate, a răspunderilor şi a măsurilor ce se impun a fi luate pentru prevenirea producerii altor cazuri similare şi, respectiv, pentru determinarea caracterului accidentului.
  • Cercetarea evenimentelor care produc incapacitate temporară de muncă se efectuează de către angajatorul la care s-a produs evenimentul
  • Cercetarea evenimentelor care au ca urmare decesul şi/sau invaliditatea lucrătorilor, precum şi a incidentelor periculoase care se produc pe teritoriul altor judeţe decât judeţul unde are sediul social angajatorul se va face de către inspectoratul teritorial de muncă pe teritoriul căruia a avut loc evenimentul
  • Cercetarea evenimentelor se finalizeaza cu intocmirea unui dosar de cercetare (care va trebui sa fie avizat de catre ITM) si a unui formular de inregistrare a accidentelor de munca (FIAM). Continutul dosarului de cercetare, conform HG 1425/2006 actualizata prin HG 955/2010 :

a) opisul actelor aflate în dosar;

b) procesul-verbal de cercetare;

c) nota de constatare la faţa locului, încheiată imediat după producerea evenimentului de către inspectorul de muncă, în cazul evenimentelor care se cercetează de către inspectoratul teritorial de muncă/Inspecţia Muncii, conform competenţelor, sau de către lucrătorul desemnat/serviciul intern de prevenire şi protecţie, iar în absenţa acestora, de serviciul extern de prevenire şi protecţie, în cazul evenimentelor a căror cercetare intră în competenţa angajatorului, şi semnată de către angajator, care va cuprinde precizări referitoare la poziţia victimei, existenţa sau inexistenţa echipamentului individual de protecţie, starea echipamentelor de muncă, modul în care funcţionau dispozitivele de protecţie, închiderea fişei de instruire individuală prin barare şi semnătură, ridicarea de documente sau prelevarea de probe şi orice alte indicii care pot clarifica toate cauzele şi împrejurările producerii evenimentului;

d) schiţe şi fotografii referitoare la eveniment;

e) declaraţiile accidentaţilor, în cazul evenimentului urmat de incapacitate temporară de muncă sau de invaliditate;

f) declaraţiile martorilor şi ale oricăror persoane care pot contribui la elucidarea împrejurărilor şi a cauzelor reale ale producerii evenimentului;

g) copii ale actelor şi documentelor necesare pentru elucidarea împrejurărilor şi a cauzelor reale ale evenimentului;

h) copii ale certificatului constatator sau oricăror alte autorizaţii în baza cărora angajatorul îşi desfăşoară activitatea;

i) copii ale fişei de identificare a factorilor de risc profesional şi ale fişei de aptitudine, întocmite potrivit prevederilor legale;

j) copii ale contractelor individuale de muncă ale victimelor;

k) copii ale fişelor de instruire individuală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă ale victimelor; în caz de deces aceste fişe se vor anexa în original;

l) concluziile raportului de constatare medico-legală, în cazul accidentului mortal;

m) copie a hotărârii judecătoreşti prin care se declară decesul, în cazul persoanelor date dispărute;

n) copie a certificatelor de concediu medical, în cazul accidentului urmat de incapacitate temporară de muncă;

o) copie a deciziei de încadrare într-un grad de invaliditate, în cazul accidentului urmat de invaliditate;

p) copii ale actelor/documentelor emise/completate de unităţile sanitare care au acordat asistenţă medicală victimelor, inclusiv asistenţă medicală de urgenţă, din care să rezulte data şi ora când accidentatul s-a prezentat pentru consultaţie, precum şi diagnosticul.

q) copie a procesului-verbal de cercetare la faţa locului, încheiat de serviciile poliţiei rutiere, în cazul accidentelor de circulaţie pe drumurile publice.

Dosarul va mai cuprinde, după caz, orice alte acte şi documente necesare pentru a determina caracterul accidentului, cum ar fi:

a) copie a autorizaţiei, în cazul în care victima desfăşura o activitate care necesita autorizare;

b) copie a diplomei, adeverinţei sau certificatului de calificare a victimei;

c) acte de expertiză tehnică, întocmite cu ocazia cercetării evenimentului;

d) acte doveditoare, emise de organe autorizate, din care să se poată stabili locul, data şi ora producerii evenimentului sau să se poată justifica prezenţa victimei la locul, ora şi data producerii evenimentului;

e) documente din care să rezulte că accidentatul îndeplinea îndatoriri de serviciu;

f) corespondenţa cu alte instituţii/unităţi în vederea obţinerii actelor solicitate;

g) adresele de prelungire a termenelor de cercetare

h) actul medical emis de unitatea sanitară care a acordat asistenţă medicală de urgenţă, din care să rezulte diagnosticul la internare şi/sau externare;

i) procesul-verbal încheiat după producerea evenimentului

 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
Accidente de munca  |  Acte deces  |  Actul de deces original  |  Angajarea in munca  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Boli profesionale  |  Cablare structurata  |  Constatare deces  |  Constatator de deces  |  Consultanta securitate  |  Consultanta ssm  |  Contractelor de munca  |  Copii acte   |  Deces intocmirea actelor  |  Fisei de aptitudine   |  Fiselor de post   |  Implementarea unui sistem  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmire fise post  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Iso 14001  |  Iso 9001  |  Iso 9001:2000  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Management al mediului  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management mediu iso 14001  |  Munca cu forme legale  |  Nu are sediul social  |  Ohsas 18001  |  Operator rsvti   |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, rsvti  |  Protectie copii  |  Regulamente interne  |  Ridicarea dosarului avizat  |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Sediul social  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii rsvti  |  Servicii securitate  |  Serviciu medical   |  Serviciul medical  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Standardele de calitate   |  Verificarea angajatilor  |  Verificari pram  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.