Serviciile pe care le oferim noi nu se rezuma doar la intocmirea unor documente. Incercam sa facem mai mult decat atat si sa fim nu un consultant, ci un partener de incredere atat pentru clientii nostri cat si pentru angajatii acestora. Desi de cele mai multe ori gandim ca nu ni se poate intampla tocmai noua … din nefericire, din neatentie, din ignoranta, accidentele de munca chiar se intampla … De obicei, realizam cat de importanta este securitatea si sanatatea angajatilor atunci cand are loc un eveniment nefericit si de cele mai multe ori este prea tarziu… Pasii necesari pentru demararea colaborarii, implementarea si mentinerea unui sistem SSM/SU eficient : 1. Stabilirea costurilor pentru serviciile oferite; sistemul nostru include toate serviciile SSM/SU legale 2. Semnarea contractului 3. Culegerea informatiilor necesare : datele angajatilor, date despre mediul de munca, date despre echipamentele de munca, date despre sarcina de munca 4. Intocmirea documentatiei SSM/SU, predarea acesteia catre angajator, efectuarea instruirii introductiv generale si testarea cunostintelor angajatilor 5. Actualizarea documentatiei atunci cand este cazul, actualizarea fiselor de post, a regulamentului intern si/sau a contractului colectiv de munca 6. Verificarea periodica si mentinerea in functiune a sistemului SSM/SU implementat |