Sigla unui produs sau companii este, dupa numele acesteia (naming), cel mai important element de identitate. Sigla este elementul distinctiv, care prin aspect vizual va da o identitate clara pe piata. Sigla, in functie de strategia de brand pe care o adoptati, pe termen mediu si lung, trebuie sa respecte cateva reguli: - sa va ofere o identitate clara, distincta pe piata pe care activati - designul sa fie simplu de retinut - designul, culorile si aspectul general trebuie sa nu fie influentate intr-un mod decisiv de curente trecatoare, "moda" de moment. In caz contrar, sigla va trebui refacuta dupa cativa ani, lucru ce implica costuri consistente de re-branding. - sigla, alaturi de nume, trebuie sa poata fi inregistrata ca marca in tarile in care va veti promova - In momentul alegerii unei sigle, trebuie sa fiti constienti si de detalii tehnice care va vor influenta costurile de promovare in viitor. De exemplu, o sigla realizata intr-o singura culoare va va ajuta sa aveti costuri pentru papetaria personalizata relativ reduse. In schimb, o sigla realizata in multe culori implica costuri mari pentru realizarea foilor cu antet, a plicurilor, mapelor, etc. - La alegerea siglei, va recomandam sa aveti in vedere elementele de identitate pe care le veti folosi, pentru a beneficia de o vizibilitate buna: etichete, cutii, sticle, etc. Din acest punct de vedere sunt alte detalii de care ar trebui sa tineti cont, cum ar fi alegerea intre o sigla "deschisa" sau "inchisa".Profesional Media, prin consultantii sai, va poate oferi servicii complete de consultanta in alegerea siglei, a numelui pentru a va construi un brand cat mai puternic.Pe baza discutiilor cu dumneavoastra va vom recomanda cele mai bune solutii pentru un maximum de impact. |