Centralele telefonice actuale sunt sisteme digitale de ultima generatie, interconectabile, compatibile Euro – ISDN, cu capacitati de la câteva porturi pâna la sute de posturi telefonice, compatibile din punct de vedere al serviciilor oferite, al programarii si al terminalelor utilizate cu retelele de telefonie din România. Centralele sunt proiectate si produse pe baza celor mai recente tehnologii de transmisie voce/date, ce ofera facilitati avansate si aplicatii pentru toate dimensiunile de organizatii, fie ele mici, medii sau mari. În sistem se pot conecta atât telefoane analogice obisnuite cât si terminale digitale care ofera functii si facilitati extrem de avansate, garantând utilizatorului un acces simplu la o gama foarte larga de servicii disponibile. – Modelele cu afisaj sunt dotate cu taste interactive denumite “navigator”, care va ghideaza în timpul utilizarii sistemului, facilitându-va accesul la diversele functii ale acestuia. – Atunci când se efectueaza un apel intern si numarul format este ocupat, se poate rezerva apelul catre respectivul interior, telefonul apelând interiorul dorit de îndata ce acesta s-a eliberat, anuntându-va, în acelasi timp, printr-un ton corespuzator. – În cazul în care sunteti într-o convorbire pe o linie externa, puteti avea acces la functiile afisate pe display, precum cea de conferinta, de repetare a formarii numarului, de acces la numerele scurte din memorie etc. prin apasarea tastei ” navigator ” corespunzatoare. – Este posibila, de asemenea, vizualizarea pe afisaj a agendei dumneavoastra telefonice si efectuarea automata a unui apel prin simpla actionare a tastei ” navigator ” corespunzatoare numelui persoanei pe care doriti sa o contactati. – Sistemul afiseaza numerele de interior sosite în absenta dumneavoastra sau la care nu s-a raspuns si va avizeaza asupra existentei acestora prin intermediul unui mesaj specific, afisat pe display. – Consola pentru extensie cu câteva zeci de taste, dotate cu LED-uri bicolore este destinata vizualizarii gradului de ocupare a liniilor interne si/sau externe, precum si a apelului lor direct. – Voice Mail reprezinta un sistem centralizat de secretariat, ce permite tuturor utilizatorilor detinerea unei casute postale vocale proprii. Astfel, devin posibile: înregistrarea unui mesaj vocal pentru situatia în care lipsiti din birou, ascultarea mesajelor lasate de alte persoane, sau chiar înregistrarea unor convorbiri importante, ce pot fi transferate ulterior, eventual si altor colegi. – Gratie functiei de Operatoare Automata (VAU), toate apelurile aflate în derulare nu vor fi niciodata lasate fara raspuns. Operatoarea automata integrata furnizeaza apelantului extern diferite mesaje de întâmpinare, în functie de context, îndrumându-l catre interiorul dorit, prin intermediul unui meniu vocal. Poate raspunde simultan la mai multe apeluri si este în masura sa ofere, pentru fiecare apel în parte, câte un mesaj individual. – Adaptat pentru a lucra într-un mediu cu mai multi operatori de telefonie, LCR-ul (Least Cost Routing) sistemelor telefonice digitale gaseste imediat traseul cel mai convenabil din punct de vedere al costului convorbirilor, oferind utilizatorului posibilitatea obtinerii unor economii importante legate de costul traficului telefonic. |