Qazza Bizz - Administratori blocuri, ansambluri rezidentiale Bucuresti, Ilfov Afisari: 7
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Administrare imobile Vizitatori: 1
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dreptatii, Nr. 127-129, sector 6
-------------------------
Phone: Telefon
  0750434213
-------------------------
Web: Internet
  email: qazzabizz@gmail.com
  site: www.qazza.ro

 
Administrare financiar contabila  
Detalii  
  1. Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla, folosind mijloace informatice, cu ajutorul unui soft specializat, ce permite în orice moment:
  • Introducerea si verificarea consumurilor de apa, prin accesarea platformei online E-bloc.ro
  • Notificarea proprietarilor pe cale electronica în legatura cu intervalul de transmitere al indecsilor de contoare.
  • Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de întretinere prin intermediul cardului, pe platforma e-bloc.ro.
  • Posibilitatea de efectuare a platilor pentru cotele de întretinere la terminalele SelfPay, Pay-Point, Un-Doi si Orange Money în baza notei de plata emisa pentru fiecare apartament în parte si disponibila pe platforma ON-Line.
  • Accesul proprietarilor la situatiile specifice apartamentului, având posibilitatea de a vedea în timp real stadiul încasarilor, restantelor, apometrelor, sumelor de plata etc.
  • Accesul proprietarilor si al altor persoane împuternicite (cenzor, comitet executiv, presedinte etc) la rapoartele ON-Line, puse la dispozitie prin intermediul platformei (peste 60 de rapoarte), precum si la toate documentele care au stat la baza întocmirii listei de plata si care au determinat situatia financiara a asociatiei.
  • Posibilitatea vizualizarii hotarârilor asociatiei si a altor anunturi efectuate de reprezentantii acesteia prin afisarea la avizierul virtual.
  • Emiterea notei de plata individuale pentru fiecare apartament, în format electronic pe platforma “e-bloc.ro”, cu defalcarea si detalierea fiecarei sume ce compune debitul afisat în lista de plata, astfel încât fiecare proprietar sa cunoasca modul de formare si destinatia sumelor repartizate.
  • Notificarea proprietarilor pe cale electronica în legatura cu întretinerile de plata, modul de calcul al acestora si cotele restante dupa caz.
  • Plata întretinerii prin intermediul cardurilor fizice emise pentru fiecare proprietar în parte la orice terminal SelfPay, PayPoint, OrangeMoney si ZebraPay. Plata se poate realiza la terminalele mentionate si în baza notei de plata emise pentru fiecare proprietar în parte, pe care acesta si-o poate printa si scana la terminal.

2. Înregistrarea consumurilor de apa rece si apa calda pe baza de tabel centralizator sau în baza citirilor de la o firma specializata.

3. Înregistrarea numarului de persoane pe baza de tabel centralizator sau în baza cererilor aprobate de presedinte.

4. Calculul listelor lunare de întretinere pe baza documentelor puse la dispozitie de Asociatia de Proprietari, transmiterea spre verificare de catre cenzor/comisia de cenzori, supunerea spre aprobare de catre comitetul executiv si predarea catre presedintele asociatiei sau reprezentantul desemnat, în vederea afisarii lunare la avizier.

5. Calculul penalizarilor de întârziere conform normelor legale si a hotarârii asociatiei de proprietari.

6. Întocmirea, supunerea spre verificare de catre cenzor/comisia de cenzori, supunerea spre aprobare de catre comitetul executiv si predarea catre presedintele asociatiei sau reprezentantul desemnat, în vederea afisarii lunare la avizier, a detaliilor la lista de plata, reprezentând centralizatorul tuturor cheltuielilor cuprinse în lista de plata, precum si modul de calcul si de repartizare a acestora catre proprietari.

7. Întocmirea si predarea catre presedintele asociatiei sau reprezentantul desemnat, în vederea afisarii lunare la avizier, a listei de venituri si cheltuieli ale asociatiei, ce cuprinde inclusiv veniturile obtinute din exploatarea proprietatii comune.

8. Calcularea si înregistrarea în evidentele contabile a statului de plata, în baza pontajului si a oricaror altor documente de evidenta a personalului angajat sau contractat primite de la Beneficiar.

9. Calcularea si înregistrarea în evidenta contabila a taxelor si impozitelor catre stat, pentru persoanele angajate sau contractate de catre Asociatia de Proprietari.

10. Calcularea si înregistrarea în evidenta contabila a altor impozite si taxe datorate de Beneficiar, rezultate în urma prelucrarii documentelor justificative si în stricta concordanta cu vectorul fiscal al Beneficiarului (impozit pe profit, TVA, etc).

11. Întocmirea si depunerea/transmiterea on-line, la termenele prevazute de lege, a tuturor declaratiilor fiscale ale asociatiei, întocmite conform vectorului fiscal al acesteia.

12. Transmiterea catre Beneficiar a ordinelor de plata/foilor de varsamânt aferente tuturor impozitelor si contributiilor pe care acesta le datoreaza catre stat, conform declaratiilor fiscale întocmite.

13. Întocmirea lunara a situatiei activ-pasiv.

14. Generarea si întocmirea registrelor obligatorii, respectiv:

  • Registrul jurnal.
  • Registrul inventar.
  • Registrul pentru evidenta fondului de rulment.
  • Registrul pentru evidenta fondului de reparatii.
  • Registrul pentru evidenta sumelor speciale.
  • Registrul pentru evidenta fondului de penalizari.
  1. Generarea si întocmirea urmatoarelor fise:
  • Fise pe apartamente.
  • Fisa oricarui cont folosit (casa, banca, furnizor, orice fel de debit pe fiecare în parte, avansuri, salarii, cheltuieli, fonduri etc).
  1. Generarea si întocmirea rapoartelor:
  • Modalitate calcul penalizare procentuala/furnizori pentru fiecare apartament în parte.
  • Lista restantierilor.
  • Fisa casierului.
  • Sold fonduri asociatie.
  • Situatia soldului clientilor.
  • Datoriile asociatiei.
  • Notelor de plata pentru fiecare apartament în parte, cu evidentierea modului în care s-au calculat si repartizat cheltuielile aferente fiecarui apartament (numai în format electronic).
  1. Urmarirea si respectarea hotarârilor asociatiei de proprietari în ceea ce priveste activitatea de administrare financiar-contabila.
  2. Urmarirea si respectarea regulamentului condominiului aprobat prin adunarea generala a asociatiei de proprietari, în ceea ce priveste activitatea de administrare financiar-contabila.
  3. Asistenta pentru întocmirea dosarelor de personal atât la angajare cât si pe parcurs, pentru întocmirea adeverintelor solicitate de salariatii asociatiei; asistenta privind întocmirea si depunerea revisalului la autoritatile competente.
  4. Consultanta si asistenta de specialitate cu privire la activitatile din cadrul asociatiei de proprietari.
  5. Consultanta si asistenta de specialitate referitoare la modificarile legislative si impactul fiscal al acestora asupra Asociatiei de Proprietari.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.