OBIECTIV: Dobandirea cunostintelor si capabilitatii pentru desfasurarea activitatii de consultanta in domeniul calitatii, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale, siguranta alimentului, securitatea informatiei. CANDIDATI: Persoane care urmeaza sa deruleze activitati de consultanta pentru proiectarea, documentarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management. DURATA: 40 ore (o saptamana) TEMATICA CURSURILOR CM 1. Generalitati: • Caracteristicile serviciului de consultanta • Terminologie specifica • Procese pentru asigurarea performantei serviciului de consultanta 2. Procesele de management 3. Procesul de marketing • Planul de marketing • Instrumente 4. Proiectarea serviciului de consultanta 5. Relatia cu clientul in cadrul serviciului de consultanta • Consideratii generale • Cultura organizationala • Schimbarea la nivelul organizatiei • Negocierea cu clientul 6. Procesul de planificare 7. Managementul riscului 8. Procese de asigurare a resurselor in cadrul serviciului de consultanta • Consideratii generale • Competenta consultantului • Realizarea sistemului de management la client • Motivatia clientului • Organizarea societatii clientului • Comunicare si leadership • Instruirea si motivarea personalului clientului • Aspecte psihologice ale consultantei 9. Implementarea sistemului de management la client 10. Masurarea si monitorizarea performantelor 11. Masurarea satisfactiei clientului • Metode de masurare • Metode de evaluare 12. Imbunatatirea continua a serviciului de consultanta • Consideratii generale • Benchmarkingul • Metoda 6 sigma 13. Instrumente avansate de planificare si control • Design for six sigma (DFSS, DMADOV, DCCDI, IDOV, DMEDI) • Planificarea anticipata a calitatii produsului (APQP) • Balanced Scorecard |