Fiecare intreprinzator cand porneste o afacere isi pune urmatoarea intrebare: „De ce am nevoie de un contabil?”. Pentru ca este foarte important ca tu sa te concentrezi pe business-ul tau, pe dezvoltare si promovare si sa te poti baza pe cineva care sa se ocupe de partea de contabilitate. Un serviciu de contabilitate, realizat de o echipa de specialisti, iti ofera timpul necesar pentru a te ocupa de lucrurile care conteaza cu adevarat in afacerea ta. Legislatia prevedere aceleasi obligatii pentru orice entitate juridica, indiferent de dimensiunea, statutul sau natura activitatii. Desfasurarea activitatii oricarei firme necesita demararea unor demersuri inca de la infiintare. Pentru a acoperi toate necesitatile companiei in domeniul contabil si fiscal, o societate comerciala trebuie sa beneficieze de serviciile unui contabil pentru centralizarea documentelor si evidenta contabila, a unui expert contabil pentru supervizarea activitatii contabile si certificarea situatiilor financiare, a unui consultant fiscal pentru suport in privinta taxelor si impozitelor si a unui inspector de resurse umane pentru evidenta salariilor si a contractelor de munca. De ce sa apelezi la firma noastra de contabilitate? Deoarece iti punem la dispozitie o echipa de specialisti care sa indeplineasca toate aceste sarcini, la niste costuri mult mai avantajoase decat angajarea de personal specializat. Contabilitate financiara - Intocmirea evidentei contabile, sintetica si analitica, prin inregistrarea in ordine cronologica a documentelor primare
- Evidenta sintetica si analitica a clientilor si furnizorilor
- Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarii acestora
- Inventarierea anuala a conturilor si intocmirea confirmarilor de sold
- Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale si intocmirea documentelor de plata pentru acestea
- Intocmirea Balantei de verificare
- Intocmirea registrelor obligatorii: Registrul-Jurnal, Cartea Mare, Registrul de Evidenta Fiscala, Registrul Inventar, Jurnalele de TVA
- Intomirea si depunerea bilantului anual si a celui semestrial
- Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si a altor declaratiilor informative, precum si a declaratiilor privind vectorul fiscal
- Informarea asupra situatiei financiar-contabil a societatii
- Informarea conducerii societatii, in timp util, cu privire la modificarile fiscale si financiar-contabile
- Reglarea fisei pe platitor de la administratia financiara
- Reprezentarea in fata organelor de control.
Contabilitate de gestiune - Inregistrarea facturilor de intrare si de vanzare de stocuri
- Intocmirea NIR-urilor, bonurilor de consum, transferurilor intre gestiuni, a rapoartelor de productie si a retetarelor
- Evidenta stocurilor prin una din urmatoarele metode: global-valorica, cantitativ-valorica sau operativ-contabila
- Intocmirea balantei sintetice si analitice a stocurilor
- Evidenta analitica a obiectelor de inventar.
Refacerea evidentei contabile - Verificarea si corectoarea erorilor din inregistrarile contabile
- Efectuarea calculelor si corectarea erorilor privind taxele si impozitele
- Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale rectificative necesare in urma corectiilor
- Intomirea documentelor necesare pentru perioadele refacute.
Consultanta financiar-contabila - Consultanta privind intocmirea raportarilor semestriale si anuale si certificarea acestora
- Identificarea celor mai avantajoase politici contabile si fiscale pentru societate
- Consultanta privind reglementarile contabile pentru achizitiile si livrarile intracomunitare de bunuri, precum si a serviciilor intracomunitare
- Consultanta privind reglementarile contabile pentru activitatile de import si export
- Consultanta privind organizarea departamentului financiar contabil
- Instruirea personalului cu privire la intocmirea corecta a documentelor primare
- Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune
- Consultanta privind optimizarea impozitelor de plata si solutii pentru minimizarea acestora in conformitate cu legislatia in vigoare
- Asistenta privind impozitul pe veniturile nerezidentilor si evitarea dublei impuneri.
|