Reinvent Consulting - consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala Bucuresti Afisari: 912
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 547
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Iuliu Maniu, nr.6, et. 3, Cladirea Campus, sector 6,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213186960; 0733054293
-------------------------
Web: Internet
  email: firma@reinventconsulting.ro
  site: www.reinventconsulting.ro

 
Infiintare Intreprindere Familiala (I.F.)  
Detalii  video  

Infiintari intreprinderi: Infiintare Intreprindere Familiala (I.F.)

 

Infiintare firma GRATIS pentru abonamentele de contabilitate pe 6 luni

 

Intreprinderea Familiala este o entitate fara personalitate juridica.

In temeiul dreptului la libera initiativa, al dreptului la libera asociere si al dreptului de stabilire, orice persoana fizica, cetatean roman sau cetatean al unui alt stat membru al Uniunii Europene ori al Spatiului Economic European, poate desfasura activitati economice pe teritoriul Romaniei, in conditiile prevazute de lege. Persoanele fizice mentionate anterior pot desfasura activitati economice in conditiile prevazute de OUG 44/2008. Acestea trebuie sa aiba un sediu profesional pe teritoriul Romaniei, in conditiile prevazute de lege.

Raspunderea patrimoniala in cazul unei Intreprinderi Familiale (I.F.) se face cu intregul patrimoniu al persoanei fizice.

O Intreprindere Familiala (I.F.) poate avea angajati.

Costurile de infiintare sunt mai scazute decat in cazul societatii cu raspundere limitata, iar evidenta contabila se tine in partida simpla. De asemenea, costurile administrative sunt mai scazute decat cele ale unei societati cu raspundere limitata. Dupa infiintare, este obligatorie inregistrarea la administratia financiara de care apartine.

  • Puteti apela la serviciile marca Reinvent Consulting atat pentru gazduirea sediului, cat si pentru infiintarea I.F. si evidenta contabila. Astfel va veti putea concentra pe cele mai profitabile activitati.
  • Lista tarifelor o gasiti aici
  •  

    Acte necesare

    Documentele necesare pentru infiintarea unei Intreprinderi Familiale sunt urmatoarele:

    • Copii dupa C.I. (minimum doua persoane, intre care sa existe pana la gradul 4 de rudenie),
    • Copie dupa certificatele de nastere,
    • (in cazul in care a intervenit schimbarea numelui) copie dupa certificatul de casatorie,
    • Copie dupa diploma/alte acte de studii/dovada calificarii pentru domeniul de activitate dorit (in cazul in care nu detineti un act de studii care sa aiba legatura cu obiectul principal de activitate, atunci este necesara dovada incadrarii pe o perioada de cel putin 2 ani in domeniul respectiv - copie dupa carnetul de munca); aceasta conditie trebuie indeplinita de toate persoanele,
    • Copie legalizata dupa dovada proprietatii spatiului unde va fi sediul social,
    • Extras de carte funciara in original, in termen de valabilitate,
    • Certificat de atestare fiscala in original, in termen de valabilitate,
    • Acordul Asociatiei de proprietari/locatari (dupa caz),
    • Contract de comodat, (va fi intocmit de catre noi)
    • Procura speciala de numire a Reprezentantului,
    • Specimen de semnatura pentru reprezentantul societatii,
    • Procura notariala de imputernicire (daca este cazul),
    • Acord de constituire. (va fi intocmit de catre noi).

     

    Tarife infiintare intreprindere familialaAtentie! Tarifele sunt actualizate in urma intrarii in vigoare la data de 1 februarie 2017 a noilor taxe legale de la Registrul Comertului!

    Tarifele includ onorariul nostru, taxele de Registru (publicarea in Monitorul Oficial) si TVA 

    Servicii prestate

    COST TOTALOnorariu - TaxeRegistrul Comertului, Cazier Fiscal

    TERMENdin momentul in caredosarul este completBucuresti - IlfovAlte judeteBucuresti - IlfovAlte judeteInfiintare Intreprindere Familiala (I.F.)190 RON 290 RON 5-7 zile15-25 zileEvidenta financiar-contabilaSe stabileste pe baza unei discutii preliminare,incepand de la 150 RON (20 de documente, fara salariati)-

    Tariful de infiintare a intreprinderii se achita integral, in avans.Autorizare suplimentara pentru activitate la terti este 100 RON

     

    Daca activitatea pe care o veti desfasura presupune instalarea si folosirea unei case de marcat, va asiguram prin partenerii nostri solutii de fiscalizare.

    In cazul in care ati achizitionat deja casa de marcat/imprimanta fiscala si sunteti interesat/a doar de intocmirea dosarului de fiscalizare si de demersurile pe langa DGFP pentru procedura de fiscalizare, va asiguram acest serviciu la un tarif de 90 de lei. Pretul nu contine TVA.

    Tarifele afisate cuprind onorariul, taxele de la Registru si TVA. NU EXISTA COSTURI SUPLIMENTARE.Putem prelua si preda documente si prin curieri.

    Putem trimite copii dupa documente si prin e-mail sau fax, FARA COSTURI SUPLIMENTARE.La sediu firmei veti intalni AVOCATI SI CONSULTANTI SPECIALIZATI IN OPERATIUNILE MENTIONATE, CU EXPERIENTA DEOSEBITA.Contravaloarea timpului alocat se va calcula dupa cum urmeaza: Tarifele afisate includ consultanta comerciala si de marketing in limita a 30 de minute. Pentru orice consultanta care depaseste 30 de minute, dar a carei durata este mai mica de 1h si 30 minute se va plati tariful de 200 RON; pentru tot ceea ce depaseste 1 h si 30 minute se va plati tariful de 400 RON.

     

    Tarife gazduire sediu social

    59 Euro

    Comanda acum online!

    • Perioada: 6 luni
    • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

    111 Euro

    Comanda acum online!

    • Perioada: 1 an + 1 AN GRATUIT !!!
    • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

    199 Euro

    Comanda acum online!

    • Perioada: 2 ani + 2 ANI GRATUIT !!!
    • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

    250 Euro

    Comanda acum online!

    • Perioada: 3 ani
    • Servicii secretariat incluse: primire corespondenta si notificare in legatura cu aceasta

    La preturile de mai sus se adauga TVA. Pretul se achita in avans.

     

    Pachete speciale infiintari firme GRATUIT!  Alege oferta care ti se potriveste!

    • Pachetul START-UP: 

    Infiintare IF Gratuit, daca alegeti pachetul de contabilitate cu plata in avans pentru primele 6 luni.

    • Pachetul START-UP EXTINS:

    Infiintare IF Gratuit, Sigla Gratuit (3 propuneri), Site web de prezentare  la doar 300 RON, pentru alegerea serviciilor de evidenta contabila, cu plata in avans pentru 6 luni si a serviciului de gazduire sediu, pentru minim 1 an.

    • Tarifele pentru evidenta financiar-contabila pornesc de la 165 lei/ luna, depind de forma de organizarea, numarul de salariati, numarul de documente.
    • Serviciile sunt desfasurate si super-vizate de catre experti contabili, acreditati CECCAR, CCFR si CAFR.

    Plata in rate! Daca sunteti posesorul unui card de credit Raiffeisen, Banca Romaneasca sau Banc Post, aveti posibilitatea de a plati oricare din pachetele de mai sus, in sase rate egale.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
    Prezentare video
     
    certificatul fiscal  |  inregistrarea si autorizarea societatilor comerciale   |  intreprindere individuala  |  inventar mijloace fixe  |  Accidente de munca  |  Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actiuni comerciale  |  Active financiare  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de training   |  Activitatile de marketing   |  Actualizare site  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare case  |  Administrare firme  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Administrare societati comerciale  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Angajarea in munca  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sociale   |  Asigurari societati  |  Asistenta software  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizatii constructii  |  Autorizatii functionare  |  Avize persoane juridice  |  Balanta lunara  |  Baza de impozitare  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Carte funciara  |  Carti contabilitate  |  Carti drept  |  Carti sanatate  |  Cass declaratii  |  Cererea oricarui asociat  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificat calitate  |  Certificat casatorie  |  Certificat de atestare fiscala   |  Certificat de nastere  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificat mediu  |  Certificatele de atestare fiscala  |  Certificatul de casatorie   |  Certificatul de nastere in original  |  Cesiuni firme  |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Cladiri birouri  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Cod caen  |  Codul fiscal  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Constructii comerciale  |  Constructii complexe comerciale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta avocatiala  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta constructii  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta impozite  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Consultatii copii  |  Consultatii juridice  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea romaneasca  |  Contract rate  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Copii carnetul de munca  |  Copii acte   |  Corespondenta in limba engleza  |  Costuri aditionale  |  Costurile de marketing  |  Creante comerciale  |  Datele de identificare   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declararea nulitatii  |  Declararea nulitatii societatii  |  Declaratie tip   |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Desene industriale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul resurselor umane  |  Drept comercial  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea documentatiei  |  Engleza afaceri  |  Engleza afaceri  |  Engleza in afaceri  |  Engleza scrisa  |  Esalonari de plata  |  Evaluare impact mediu  |  Evaluarea societatilor comerciale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta pontajului  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Extras de banca in lei  |  Extras de carte funciara   |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Fara taxe suplimentare  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire mail  |  Gazduire sedii sociale  |  Gazduire site  |  Gazduire web  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea tribunalului  |  Identitate firma  |  Identitate web  |  Ilfov notar  |  Impiedica functionarea societatii  |  Impozit chirii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Independenta sistem judiciar  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare carte funciara  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de marci  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare marci  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Institutul national de statistica  |  Instruirea personalului  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Internet wireless  |  Intocmire acte  |  Intocmire bilant  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire fise post  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intreprinderi familiale  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Lichidatorul judiciar  |  Limba engleza afaceri  |  Locul de munca  |  Majorare/reducere capital social  |  Management calitate  |  Marketing online  |  Mediul de afaceri  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Mobilier afaceri  |  Mobilier birouri  |  Mobilier casa  |  Mobilier comercial  |  Mobilier conferinta  |  Modificare de sediu  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Motive temeinice  |  Munca cu forme legale  |  Munca si asigurari sociale   |  Munca temporara  |  Negocierii   |  Neintelegerile grave dintre asociati  |  Notar ilfov  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obtinerea certificatului atestare fiscala  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiul registrului comertului tribunalul bucuresti  |  Onorariul firmei  |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagina web   |  Patrimoniului societatii   |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal intern  |  Personal serviciu  |  Piata romaneasca  |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitului pe dividende  |  Plati taxe  |  Pontaj angajati  |  Pregatire juridica   |  Prezentare firma  |  Prima casa  |  Prima inregistrare  |  Procedura de insolventa   |  Procedura speciala   |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri achizitii publice  |  Procesarea documentelor  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Recuperari creante  |  Recuperari date  |  Reducerea capitalului social  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Regulament organizare functionare  |  Regulamente interne  |  Relatia cu itm  |  Reprezentare dreptul comercial  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare juridica  |  Resursa umana  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Sali conferinta  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sedii administrative  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciu gratuit  |  Serviciu medical   |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Site web prezentare  |  Situatia patrimoniala  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate civila  |  Societate de consultanta  |  Societatea insolventa   |  Societati asigurari  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati in insolventa  |  Societati infiintari  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Software salarizare  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Specimen semnatura  |  Stabilire sediu social  |  Standardele internationale  |  Stat membru al uniunii europene  |  Stingerea datoriilor  |  Studii marketing  |  Studiu individual  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Timbru fiscal  |  Tipuri de pachete  |  Toate sectoarele  |  Transmiterea patrimoniului  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea angajatilor  |  Web marketing  |  Ziua copilului  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.