Intreaga activitate din cadrul Service-ului auto se desfasoara cu respectarea normelor de protectia muncii, P.S.I. si protectia mediului inconjurator, existand toate dotarile necesare pentru acestea. Exista organizate puncte speciale dotate cu instrumente si materiale necesare in lupta contra incendiilor. Colectarea deseurilor metalice, lichidelor petroliere uzate si a resturilor menajere se face organizat, cu respectarea normelor legale. Toate echipamentele si dotarile tehnologice se afla intr-o stare de intretinere foarte buna si personalul este instruit pentru utilizarea acestora. Personalul isi desfasoara activitatea in conditii igienice si are pus la dispozitie echipament de protectie. Unitatea are asigurata paza continua, autovehiculele stationate pe teritoriul unitatii aflandu-se sub o protectie permanenta. Toate dotarile si facilitatile unitatii asigura o desfasurare a activitatii in conditii de siguranta, confort si eficienta economica. Problemele privind accidentele de munca si imbolnavirile personale reprezinta o preocupare importanta in activitatea desfasurata de conducerea unitatii. In functie de factorii de risc la care sunt supusi lucratorii, acestia sunt dotati cu mijloace individuale de protectie si beneficiaza de contracte asiguratorii de risc platite de firma. Instalatiile si utilajele din dotare corespund din punct de vedere al normelor si standardelor de protectie a muncii. Locurile de munca sunt dotate cu truse de prim ajutor ce contin medicamente de stricta necesitate. Service-ul are incheiate contracte cu o societate responsabila ISCIR, o societate responsabila pentru verificarea si repararea instalatiilor cu risc (elevatoare, compresor aer, macara hidraulica) si cu o societate cu atributii pe linie de protectia muncii si PSI. La nivelul societatii exista instructiuni proprii de protectia muncii stabilite in raport cu conditiile in care se desfasoara activitatea in locurile de munca. Asigurarea pieselor de schimb necesare pentru reparatii se face din stoc sau la comanda, direct de la producatori, la preturi foarte competitive. Piesele de schimb livrate sunt garantate conform garantiei acordate de producator si se inlocuiesc in perioada de garantie daca prezinta defecte de fabricatie. In conformitate cu prevederile legale, conform Legea 449/2003, unitatea noastra acorda garantie dupa cum urmeaza: - pentru piesele achizitionate din unitatea noastra, garantia acordata de producator - 3 luni pentru manopera (de la data receptiei autoturismului) daca lucrarea nu a necesitat inlocuire de piese - nu se acorda garantie pentru piesele aduse de client Procedura de tratare a reclamatiilor este urmatoarea: 1. reclamantul se va adresa imediat sefului de service sau sefului de atelier 2. reclamantul va prezenta in mod olbligatoriu devizul de reparatie 3. reclamantul are obligatia de a consemna in condica de sugestii si reclamatii, pe scurt, motivul nemultumirii sale 4. de comun acord al partilor implicate, se va stabili, cu prioritate fata de ceilalti clienti, data pentru remediereaproblemelor reclamate. 5.reclamantul are obligatia ca, dupa stingerea reclamatiei, sa consemneze in registrul de evidenta al reclamatiilor acest fapt. |