Dispunem de stocuri pe diverse tipo-dimensiuni, modele si marci si ne adaptam cu succes cerintelor si nevoilor masinii dumneavoastra. Anvelopele se pot clasifica dupa tipul sezonului in care sunt folosite: - iarna
- vara
- toate anotimpurile (all season)
Anvelopele pentru turisme sunt clasificate pe baza a trei factori: uzura benzii de rulare, tracţiunea şi rezistenţa la temperatură. Marci anvelope disponibile in portofoliul nostru : Uzura benzii de rulare Acest calificativ măsoară gradul de uzură al anvelopei, când aceasta este testată în condiţii controlate. „100” reprezintă standardul de calitate minimă. O anvelopă cu calificativul „200” se va uza de două ori mai greu pe pista de testare decât una care are calificativul „100”. Peste 100 - Mai bine, 100 - Bază de referinţă, Sub 100 - Mai slab. Notă: Calificativele pentru uzura benzii de rulare sunt valabile numai pentru comparaţii în cadrul gamei de produse ale aceluiaşi producător. Acestea nu sunt valabile pentru comparaţii între producători. Tracţiune Calificativele pentru tracţiune reprezintă capacitatea anvelopei de a frâna pe pavaj ud. Calificativele se bazează pe testări efectuate la rularea în linie dreaptă. Acestea nu indică performanţele la virare. A - cea mai bună, B - intermediară, C - acceptabilă Temperatură Calificativele pentru temperatură reprezintă rezistenţa anvelopelor la generarea de căldură. A - cea mai bună, B - intermediară, C - acceptabilă. Notă: Legislaţia federală solicită ca toate anvelopele să întrunească cerinţele minime ale calificativului C. Durata de utilizare a anvelopelor Durata de utilizare a anvelopelor variaza foarte mult si este greu de preconizat, anvelopele fiind compuse din diferite tipuri de materiale si amestecuri de cauciuc ale caror proprietati se modifica in timp, modificarile depinzand de mai multi factori: -conditii climatice, conditii de utilizare (sarcina, viteza, presiune, intretinere, starea carosabilului, stilul de conducere) la care sunt supuse anvelopele pe durata folosirii. -adancimea profilului anvelopei trebuie verificata in mod regulat, cand anvelopa atinge indicatorul de uzura, aceasta trebuie inlocuita deoarece pe carosabilul umed creste riscul de derapaj . Un factor important in durata de viata a anvelopelor il constituie rularea cu presiunea recomandata de producatorul autovehiculului si verificarea periodica si inlocuirea dupa caz a elementelor ce compun suspensia autovehiculului. De asemenea reglajul corect al geometriei rotilor autovehiculului prelungeste durata de functionare a anvelopelor . Siguranta in timpul condusului Este dovedit ca 90% din exploziile anvelopelor au la origine presiunea scazuta din interiorul cauciucurilor, prin umflarea anvelopelor cu azot se reduce pana aproape de zero pericolul unei explozii cauzate de supraincalzirea anvelopei. Economie de combustibil Presiunea scazuta in anvelope, ceaa ce in cazul azotului nu se intampla, determina o rezistenta la inaintare mai mare, implicit consum sporit de combustibil si emisie mai mare de noxe poluante. Durata de viata mai mare a anvelopelor si jantelor Anvelopele unui vehicul care au pierdere 10% din presiune vor avea o durata de viata redusa cu 7%. Datorita faptului ca nitrogenul produs nu contine oxigen, puritate ridicata >95% a nitrogenului, acesta nu oxideaza janta si anvelopa si nu este inflamabil. Comfort sporit la rulaj Anvelopele cu azot dau un nivel mai redus al zgomotului, explicatia fiind faptul ca undele produse de socuri sunt amortizate mai bine de azot - care transmite undele sonore mult mai slab. In timp ce ne ocupam de masina dumneavoastra, va oferim internet wireless, reviste de specialitate si televizor. Din partea casei aveti cafea, ceai si apa. |