Pentru societăţile care activează în sectoarele Energie, Oil & Gas, Industrie şi Construcţii grele, fluxul imediat al materialelor şi datelor este esenţial pentru obţinerea de rezultate de succes şi pentru o reducere întârzierile costisitoare datorate identificării problemelor potenţiale.Un beneficiu ulterior al expediting este acela de a garanta că toate activităţile sunt gestionate astfel încât să se obţină, cu respectarea termenelor de livrare: - completarea fazei de inginerie de proiect şi emiterea respectivelor documente
- aprovizionarea materialelor, de la ordin la primire
- producţia
- inspecţii în termenele prevăzute şi cu rezultat pozitiv la prima încercare.
Expediting oferă o logistică punctuală, în funcţie de nevoile fiecărui client, asigurând că toată documentaţia este în ordine şi că produsele ajung acolo unde sunt cerute, în timpii necesari. PRINCIPALELE BENEFICII - Asigurarea faptului că materiale şi echipamentele sunt furnizate conform cerinţelor din comenzile de achiziţie, din punct de vedere al cantităţii, termenelor şi costurilor
- asigurarea coordonării cu toate interfeţele proiectului (management, achiziţie, control), în scopul obţinerii de acţiuni şi comunicări corecte şi imediate
- asigurarea capacităţii productive, contabilizată din punct de vedere al orelor – om bugetate, şi care trebuie să corespundă cu propunerea de bilanţ
- gestionarea executării fiecărei comenzi de achiziţie în baza cerinţelor contractuale
- se adresează diverselor funcţii ale proiectului pentru rezultatele activităţii de expediting.
DE CE SA ALEGEM RINA? Filiale noastre din lume pot să ofere asistenţă punctuală, punând la dispoziţie o reţea vastă de expeditie cu o cunoaştere aprofundată a standardelor internaţionale şi cu competenţe tehnice de nivel înalt.Serviciile de expediting includ: - Desk Expediting: activitate desfăşurată via e-mail sau via telefon, pentru a se informa cu privire la stadiul actual de furnizare în mod simplu şi rapid
- Field Expediting: vizite de supraveghere pe durata executării comenzilor, monitorizare şi control încrucişat al stadiului de avansare al activităţii furnizorului, cum ar fi planificarea, conferirea de sub-comenzi, disponibilitatea materialelor, producţiei, recepţiilor şi expedierii.
Frecvenţa activităţii de expediting depinde de nivelul de puncte critice pe care il are fiecare comandă, în funcţie de complexitatea produselor de furnizat FAZELE SERVICIULUI ŞI ECHIPA RINA dispune de o echipă de experţi, ce deţin experienţă şi competenţe în procese diferite, care nu se limitează la fotografierea stării de fapt în ceea ce priveşte activităţile furnizorului, dar au drept scop: - presiunea asupra furnizorului, dacă este necesar, pentru a asigura respectarea programului
- contestarea întârzierilor
- evidenţierea tuturor chestiunilor rămase suspendate sau întârziate ce se referă la timpii de predare şi la problemele tehnice
- propunerea de acţiuni pentru prevenirea întârzierilor.
|