Robnec - Reparatii turbosuflante, reconditionari turbine Bucuresti Afisari: 1327
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 679
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Piscul Crasani, Nr. 4A, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722552177
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@robnec.ro
  site: www.robnec.ro
  facebook: Robnec.Turbosuflante/

 
Despre turbosuflante  
Detalii  

Ce este o turbosuflanta?

In cea mai simpla forma este compresor centrifugal condus de gazele de esapament ale motorului. Utilizand energia imprimata de gazele de esapament, compresorul trimite cu putere aer curat inapoi in motor, cu un debit mult mai mare decat ar primi motorul in mod natural (vezi motoarele aspirate).Deoarece combustia interna a motorului se bazeaza pe oxigen pentru arderea combustibilului, primind mai mult aer si in acelasi timp oxigen, cu ajutorul turbosuflantei, este produsa mai multa putere.In cele mai multe cazuri puterea creste cu 50-75% prin turbocompresie.

In mod normal gazele de esapament sunt trimise prin toba, in afara masinii – turbosuflanta in schimb utilizeaza aceste gaze ca o sursa de energie pentru a invarti rotorul turbinei inainte de a lasa gazul de esapament sa ajunga la toba.Axul turbinei este conectat direct la rotorul turbosuflantei. Acesta trage aer proaspat prin filtrul de aer, il comprima si-l trimite cu forta motorului pentru a-l utiliza in combustie.Turbosuflanta se invarte cu viteze extrem de mari, unele ating 160.000 de revolutii pe minut pentru a furniza suficient aer unui motor infometat. Turbosuflanta se bazeaza pe ax pentru rotatii. Viteza de rotatie combinata cu temperatura generata de sistemul de evacuare duce la o complexitate ridicata a acestui agregat (turbosuflanta) si la utilizarea unor materiale speciale din care componentele turbosuflantei sunt create, de inalta precizie avand tolerante foarte mici.Reconstruirea/reparatia unei turbosuflante implica munca manuala intensiva de mare precizie, echipamente specializate si multa experinta – de aceea recomandam ca orice lucrare asupra turbosuflantei sa se faca in service-uri specializate.

In cea mai simpla forma este compresor centrifugal condus de gazele de esapament ale motorului. Utilizand energia imprimata de gazele de esapament, compresorul trimite cu putere aer curat inapoi in motor, cu un debit...

Ce este un intercooler?

Turbosuflanta este un compresor centrifugal si unul din produsele reziduale este caldura generata de actul compresiei. Designul lamelelor rotorului din ziua de azi le face foarte eficiente, umpland motorul cu foarte mult aer foarte...

Ce este valva de presiune a compresorului?

Energia de rotatie a turbosuflantei vine de la gazele de esapament iar viteza operationala este dictata de necesarul de putere cerut de motor – din aceasta cauza viteza de rotatie a turbosuflantei este foarte dinamica.

Cand stati pe loc in trafic si masina este la turatia de relanti, turbosuflanta se invartie cu o optime din viteza maxima. Cand accelerezi viteza de rotatie creste dramatic si in cele mai multe cazuri atinge si chiar depaseste 100.000 rpm. Cand ajungi la viteza dorita si eliberezi acceleratia, admisia de aer este partial obturata pentru a limita aerul furnizat motorului, dar viteza turbosuflantei are o inertie mare si se va invarti in continuare cu o viteza foarte mare si automat apare un varf de presiune deoarece turbosuflanta furnizeaza mult aer insa admisia de aer a motorului este semi-obturata iar aerul nu are unde sa se duca.

Valva de presiune a compresorului controleaza aceste varfuri de presiune permitand eliberarea aerului nedorit de catre motor. Valva de presiune elibereaza turbosuflanta de stresul cauzat de astfel de presiuni foarte mari cauzate de diferentele de rpm ale motorului in timpul mersului.

Ce este capsula vacumatica?

Pe cele mai multe turbosuflante se afla o componenta foarte importanta, numita capsula vacumatica. Deoarece turbosuflanta se bazeaza pe gazele evacuate de catre motor pentru a invarti rotorul turbinei, la un moment dat gazele vor fi in exces si se va produce un exces de aer disponibil pentru a fi trimis in motor. De aceea este necesar controlul fluxului de aer, in consecinta controlul supra alimentarii cu aer a motorului – acesta este jobul capsulei vacumatice.

 Functia acestei piese este destul de simpla – furnizeaza un pasaj alternativ pe unde sa iasa gazele de esapament neutilizate de catre turbina. In mod normal, conectat la capsula vacumatica este actuatorul mecanic. Actuatorul este conectat la admisia motorului si este cel ce decide cand presiunea maxima necesara a fost atinsa si orice in plus trebuie redirectionat. Miscarea actuatorului deschide capsula vacumatica, oferind turbinei posibilitatea sa incetineasca, echilibrand presiunea furnizata catre motor.

 La motoarele pe benzina, presiunea de admisie in motor va fi in jur de 8-14 PSI. Aproape toate masinile au un computer ce controleaza aceasta presiune prin controlarea capsulei vacumatice.

 Acest control a fost desemnat unui computer ca o varianta de siguranta impotriva daunelor provocate de benzina de proasta calitate, diferente in conditiile atmosferice si chiar si efortul la care este supus motorul in functie de viteza in care se afla cutia.

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  service auto cu tester  |  termostat  |  Accesorii bmw  |  Accesorii evenimente  |  Accesorii motor  |  Accesorii roti  |  Accesorii sudura  |  Accesorii utilaje agricole  |  Actuator rotativ  |  Aer proaspat   |  Ambarcatiuni electrice  |  Amortizoare auto  |  Amortizoare automobile  |  Amortizoare defecte  |  Amortizor fata  |  Anvelope auto  |  Anvelope industriale  |  Anvelope utilaje  |  Anvelope utilaje industriale  |  Anvelope uzate  |  Apa fierbinte  |  Aparatura echipamente ultima generatie  |  Aparatura electrica  |  Aparatura hidraulica  |  Aparatura performanta  |  Arc spate  |  Arcuri auto  |  Arcuri elicoidale  |  Arcuri suspensie  |  Articulatii directie si suspensie  |  Articulatii si rulmenti   |  At clapeta acceleratie  |  Baie fierbinte   |  Bara fata  |  Bara spate  |  Bare stabilizatoare  |  Baterii litiu  |  Bieleta directie  |  Bloc motor  |  Bucsi bara stabilizatoare   |  Celulele moarte  |  Chiuloase auto  |  Cilindri auto  |  Combine agricole  |  Combustibil benzina   |  Combustibil gazos  |  Combustibil lichid usor  |  Componente camioane  |  Componente conexe  |  Componente industriale  |  Componente mecanice  |  Componente metalice  |  Compresor ulei  |  Consum combustibil   |  Consumului de timp  |  Control personal  |  Curatare echipamente  |  Curatare rezervoare  |  Curatarea filtrului   |  Curatari cosuri fum  |  Curatat autobuze  |  Curea de transmisie  |  Curea distributie  |  Curea transmisie  |  Cutia de viteze   |  Debitmetru aer  |  Deplasarea   |  Deseuri agricole  |  Detergent praf  |  Detergenti praf  |  Diagnostic computerizat  |  Diagnosticare auto computerizata  |  Diagnosticare computerizata auto  |  Diagnosticare sistem  |  Diagnosticarea motorului   |  Diagnoza masina   |  Diagnoza auto  |  Diagnoza computerizata  |  Diagnoza pe masini  |  Diagnoza si reparatii auto  |  Diagnoze auto   |  Diferentele de temperatura  |  Discuri frana  |  Dispozitive lucru  |  Distributie accesorii auto   |  Echipamente dotare  |  Echipamente agricole  |  Echipamente computer  |  Echipamente lucru  |  Echipamente presiune  |  Echipamente psi  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente speciale  |  Echipamente sudare  |  Echipamente test  |  Echipamente ultima generatie  |  Electrica auto  |  Elemente cauciuc  |  Elemente directie  |  Elemente filtrare  |  Elemente fixare  |  Energie cinetica  |  Etansare foc  |  Fara detergent  |  Fierastrau de mana  |  Filtre apa  |  Filtre fum  |  Filtre praf  |  Filtre utilaje  |  Filtre utilaje diesel  |  Filtru aer  |  Filtru combustibil  |  Filtru de impuritati  |  Filtru ulei  |  Fluxul luminos   |  Format electronic   |  Frana pe discuri  |  Fuzeta butuc roata  |  Galerie admisie  |  Gaze speciale  |  Geometrie auto  |  Influenta temperaturii  |  Injectarea sub presiune  |  Injectoare  |  Injectoare auto  |  Instrumente masura  |  Instrumente precizie  |  Intretinere auto  |  Kit cilindrii  |  Kit distributie  |  Lant distributie   |  Lichid racire  |  Lubrifianti autoturisme  |  Lucrari industriale  |  Lucrari si servicii  |  Luminile de avertizare  |  Masini agricole  |  Masini curatat  |  Masini fum  |  Masini second hand  |  Material compozit   |  Material special  |  Materiale psi  |  Mecanica auto  |  Mentenanta service  |  Mers pe jos  |  Mici reparatii  |  Modul de pe masina  |  Motoare hidraulice  |  Motor honda   |  Nivel de componenta  |  Nivelul de zgomot   |  Nivelul uleiului  |  Nivelul uleiului la motor  |  Otel inoxidabil   |  Parametrii de functionare  |  Pedala de frana  |  Piese motor  |  Pivoti auto  |  Placa presiune  |  Placute frana fata  |  Placute frana spate  |  Pompa de apa , curea de distributie  |  Pompa frana  |  Pompa servodirectie  |  Pompe apa  |  Pozitia corpului  |  Praf curatat  |  Prelucrari mecanice  |  Presiune maxima  |  Presiune turbo   |  Protectie foc  |  Putere maxima  |  Rapid service  |  Reconditionari ambarcatiuni  |  Reconditionari planetare  |  Reducerea de personal  |  Reparatii ambarcatiuni  |  Reparatii auto  |  Reparatii electrice  |  Reparatii electronice  |  Reparatii mecanica  |  Reparatii mecanice auto  |  Reparatii si intretinere auto  |  Reparatii software  |  Reparatii utilaje  |  Reparatii utilaje mare capacitate  |  Rezervoare apa  |  Roata bucsa  |  Rola intinzatoare  |  Roti industriale  |  Roti lant  |  Roti otel inoxidabil  |  Rulmenti  |  Rulmenti roata  |  Rulmenti utilaje  |  Schimb ulei  |  Schimb ulei motor  |  Schimb ulei transmisie  |  Scurt circuit   |  Service ambarcatiuni  |  Service auto moto  |  Service auto multimarca  |  Service auto rapid  |  Service autorizat  |  Service geometrie  |  Service mecanica  |  Service revizie auto  |  Service roti  |  Service utilaje ridicat  |  Servicii adiacente  |  Servicii conexe  |  Servicii de reparatii  |  Servicii industriale  |  Servicii sudura  |  Sistem confort  |  Sistem de acceleratie  |  Sistem de racire aer  |  Sistem esapament  |  Sistem franare  |  Sistem informatii  |  Sistemul de directie   |  Sistemul de franare  |  Sistemul de suspensie   |  Sistemului de franare  |  Software baza  |  Software reparatii  |  Software service auto  |  Sonde temperatura  |  Standardele de calitate   |  Sursa energie  |  Suspensii auto  |  Temperatura apei   |  Temperatura de lucru  |  Temperatura dorita   |  Temperatura joasa  |  Temperatura necesara   |  Temperatura ulei  |  Temperaturi ridicate  |  Tensiune de lucru  |  Testare auto  |  Testare autovehicule  |  Testare instrumente auto  |  Testare instrumente bord  |  Testare personal  |  Testare suspensie  |  Testarea componentelor de precizie  |  Testele de functionare  |  Tester diagnosticare  |  Tester si diagnoza auto  |  Tije piston  |  Toata suprafata  |  Transfer date  |  Ulei compresor   |  Ulei auto  |  Ulei motor  |  Ulei pentru compresor  |  Ulei servodirectie  |  Ulei transmisie  |  Ulei uzat  |  Unitatea de suprafata  |  Upgrade de garantie  |  Uscat simplu   |  Utilaje industriale  |  Utilaje industriale reparatii  |  Utilaje mecanica  |  Utilaje mecanica reparatii  |  Utilaje mecanice  |  Utilaje noi  |  Utilaje ridicat  |  Utilaje service auto  |  Utilaje transfer  |  Valoare optima   |  Valva de siguranta   |  Valva manuala   |  Vanzari piese auto  |  Vehicule electrice  |  Vehicule noi  |  Verificare informatii  |  Viteza de aer  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.