Robnec - Reparatii turbosuflante, reconditionari turbine Bucuresti Afisari: 1327
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 679
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Piscul Crasani, Nr. 4A, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722552177
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@robnec.ro
  site: www.robnec.ro
  facebook: Robnec.Turbosuflante/

 
Geometrie roti / unghi de fuga  
Detalii  

Geometrie Roti sau Unghi de fuga sau alinierea rotilor se refera la o ajustare a suspensiei unui vehicul – tot sistemul care face legatura intre un vehicul si rotile sale. Nu este o ajustare a anvelopelor sau a rotilor in sine. Cheia alinierii corecte este reglarea unghiurilor anvelopelor, ceea ce afecteaza modul in care acestea intra in contact cu soseaua.

Cum stiu daca am nevoie de reglarea unghiului de fuga/geometrie roti?

Exista cateva modalitati de a spune daca masina dvs. are nevoie de o aliniere a anvelopelor. Daca ati observat unul sau mai multi dintre acesti indicatori, ar trebui sa va verificati alinierea imediat de catre un tehnician de service autorizat.

  • Uzura neuniforma a benzii de rulare
  • Vehiculul trage spre stanga sau spre dreapta
  • Volanul dvs. este descentrat atunci cand conduceti drept
  • Vibratia volanului

Unghiul de cadere, unghiul de fuga si unghiul de convergenta

Cand un tehnician verifica alinierea anvelopei, el este preocupat in principal de trei lucruri:

  • Unghiul de cadereAcesta este unghiul interior sau exterior al anvelopei atunci cand este privit din fata vehiculului. Prea multa inclinare spre interior sau spre exterior, cunoscuta si sub denumirea de negativ si respectiv pozitiv, indica alinierea necorespunzatoare si va trebui ajustata. Rulmentii uzati, articulatiile cu bile si alte piese ale suspensiei rotilor pot contribui la nealinierea unghiului de cadere.
  • Unghiul de fugaSeparat de unghiul de cadere, alinierea unghiului de fuga este masura in care anvelopele dvs. se rotesc spre interior sau spre exterior atunci cand sunt privite de sus. Daca e greu de inteles, ridica-te in picioare si uita-te la labele picioarelor tale. Deschide labele picioarelor ca la mersul ratelor, sau inchide-le rotindu-le spre interior. Acesta este unghiul de fuga al rotilor masinii tale.
  • Unghiul de convergentaUnghiul dvs. de rulare ajuta la echilibrarea directiei, stabilitatii si virajului. Mai exact, este unghiul axei de directie atunci cand este vazut din partea laterala a vehiculului. Daca aveti o roata pozitiva, axa de directie se va inclina spre sofer. Rola negativa, pe de alta parte, inseamna ca axa de directie se inclina spre partea din fata a vehiculului dumneavoastra.
  • De ce este importanta reglarea geometriei rotilor?

    Alinierea necorespunzatoare a rotii sau a anvelopelor poate duce la uzura neuniforma si prematura a anvelopelor. Iata cateva tipuri specifice de uzura necorespunzatoare a benzii de rulare, care pot fi atribuite nealinierii:

    PenajAnvelopele sunt „cu pene” atunci cand banda de rulare este neteda pe o parte si ascutita pe alta. Acesta este de obicei un semn al alinierii slabe a degetelor.

    Uzura interior vs. exterior neechilibrataAceasta forta de uzura a benzii de rulare inseamna ca interiorul sau exteriorul benzii de rulare este semnificativ mai uzat decat centrul benzii de rulare.

    Dinti de fierastrauAcest lucru se intampla atunci cand o parte a blocurilor de rulare se uzeaza mai repede decat cealalta intr-o directie circumferentiala. Cand treceti mana peste banda de rulare, aceasta va arata si se va simti ca niste dinti de ferastrau atunci cand este privita din lateral. Uzura ar putea fi un semn de sub-umflare si / sau lipsa de rotatie.

    Daca va confruntati cu oricare dintre aceste modele de uzura neobisnuite, ar trebui sa aveti un tehnician care sa va verifice alinierea. În timp ce prevenirea uzurii anvelopelor este un motiv bun pentru a mentine alinierea rotilor sub control, consecintele nealinierii se pot juca si in performanta generala a vehiculului. De exemplu, o masina care trage intr-o parte sau care conduce in mod neregulat are probabil o problema de aliniere.

    Echilibrarea Rotilor

    Este diferit de Geometria Rotilor: echilibrarea rotilor se refera la compensarea oricaror dezechilibre de greutate in combinatia anvelopa / roata si se efectueaza adesea impreuna cu alinierea rotilor. Exista doua tipuri de baza de dezechilibru anvelopa / roata care necesita corectare – static (plan unic) si dinamic (plan dual).

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    energia qi  |  service auto cu tester  |  termostat  |  Accesorii bmw  |  Accesorii evenimente  |  Accesorii motor  |  Accesorii roti  |  Accesorii sudura  |  Accesorii utilaje agricole  |  Actuator rotativ  |  Aer proaspat   |  Ambarcatiuni electrice  |  Amortizoare auto  |  Amortizoare automobile  |  Amortizoare defecte  |  Amortizor fata  |  Anvelope auto  |  Anvelope industriale  |  Anvelope utilaje  |  Anvelope utilaje industriale  |  Anvelope uzate  |  Apa fierbinte  |  Aparatura echipamente ultima generatie  |  Aparatura electrica  |  Aparatura hidraulica  |  Aparatura performanta  |  Arc spate  |  Arcuri auto  |  Arcuri elicoidale  |  Arcuri suspensie  |  Articulatii directie si suspensie  |  Articulatii si rulmenti   |  At clapeta acceleratie  |  Baie fierbinte   |  Bara fata  |  Bara spate  |  Bare stabilizatoare  |  Baterii litiu  |  Bieleta directie  |  Bloc motor  |  Bucsi bara stabilizatoare   |  Celulele moarte  |  Chiuloase auto  |  Cilindri auto  |  Combine agricole  |  Combustibil benzina   |  Combustibil gazos  |  Combustibil lichid usor  |  Componente camioane  |  Componente conexe  |  Componente industriale  |  Componente mecanice  |  Componente metalice  |  Compresor ulei  |  Consum combustibil   |  Consumului de timp  |  Control personal  |  Curatare echipamente  |  Curatare rezervoare  |  Curatarea filtrului   |  Curatari cosuri fum  |  Curatat autobuze  |  Curea de transmisie  |  Curea distributie  |  Curea transmisie  |  Cutia de viteze   |  Debitmetru aer  |  Deplasarea   |  Deseuri agricole  |  Detergent praf  |  Detergenti praf  |  Diagnostic computerizat  |  Diagnosticare auto computerizata  |  Diagnosticare computerizata auto  |  Diagnosticare sistem  |  Diagnosticarea motorului   |  Diagnoza masina   |  Diagnoza auto  |  Diagnoza computerizata  |  Diagnoza pe masini  |  Diagnoza si reparatii auto  |  Diagnoze auto   |  Diferentele de temperatura  |  Discuri frana  |  Dispozitive lucru  |  Distributie accesorii auto   |  Echipamente dotare  |  Echipamente agricole  |  Echipamente computer  |  Echipamente lucru  |  Echipamente presiune  |  Echipamente psi  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente speciale  |  Echipamente sudare  |  Echipamente test  |  Echipamente ultima generatie  |  Electrica auto  |  Elemente cauciuc  |  Elemente directie  |  Elemente filtrare  |  Elemente fixare  |  Energie cinetica  |  Etansare foc  |  Fara detergent  |  Fierastrau de mana  |  Filtre apa  |  Filtre fum  |  Filtre praf  |  Filtre utilaje  |  Filtre utilaje diesel  |  Filtru aer  |  Filtru combustibil  |  Filtru de impuritati  |  Filtru ulei  |  Fluxul luminos   |  Format electronic   |  Frana pe discuri  |  Fuzeta butuc roata  |  Galerie admisie  |  Gaze speciale  |  Geometrie auto  |  Influenta temperaturii  |  Injectarea sub presiune  |  Injectoare  |  Injectoare auto  |  Instrumente masura  |  Instrumente precizie  |  Intretinere auto  |  Kit cilindrii  |  Kit distributie  |  Lant distributie   |  Lichid racire  |  Lubrifianti autoturisme  |  Lucrari industriale  |  Lucrari si servicii  |  Luminile de avertizare  |  Masini agricole  |  Masini curatat  |  Masini fum  |  Masini second hand  |  Material compozit   |  Material special  |  Materiale psi  |  Mecanica auto  |  Mentenanta service  |  Mers pe jos  |  Mici reparatii  |  Modul de pe masina  |  Motoare hidraulice  |  Motor honda   |  Nivel de componenta  |  Nivelul de zgomot   |  Nivelul uleiului  |  Nivelul uleiului la motor  |  Otel inoxidabil   |  Parametrii de functionare  |  Pedala de frana  |  Piese motor  |  Pivoti auto  |  Placa presiune  |  Placute frana fata  |  Placute frana spate  |  Pompa de apa , curea de distributie  |  Pompa frana  |  Pompa servodirectie  |  Pompe apa  |  Pozitia corpului  |  Praf curatat  |  Prelucrari mecanice  |  Presiune maxima  |  Presiune turbo   |  Protectie foc  |  Putere maxima  |  Rapid service  |  Reconditionari ambarcatiuni  |  Reconditionari planetare  |  Reducerea de personal  |  Reparatii ambarcatiuni  |  Reparatii auto  |  Reparatii electrice  |  Reparatii electronice  |  Reparatii mecanica  |  Reparatii mecanice auto  |  Reparatii si intretinere auto  |  Reparatii software  |  Reparatii utilaje  |  Reparatii utilaje mare capacitate  |  Rezervoare apa  |  Roata bucsa  |  Rola intinzatoare  |  Roti industriale  |  Roti lant  |  Roti otel inoxidabil  |  Rulmenti  |  Rulmenti roata  |  Rulmenti utilaje  |  Schimb ulei  |  Schimb ulei motor  |  Schimb ulei transmisie  |  Scurt circuit   |  Service ambarcatiuni  |  Service auto moto  |  Service auto multimarca  |  Service auto rapid  |  Service autorizat  |  Service geometrie  |  Service mecanica  |  Service revizie auto  |  Service roti  |  Service utilaje ridicat  |  Servicii adiacente  |  Servicii conexe  |  Servicii de reparatii  |  Servicii industriale  |  Servicii sudura  |  Sistem confort  |  Sistem de acceleratie  |  Sistem de racire aer  |  Sistem esapament  |  Sistem franare  |  Sistem informatii  |  Sistemul de directie   |  Sistemul de franare  |  Sistemul de suspensie   |  Sistemului de franare  |  Software baza  |  Software reparatii  |  Software service auto  |  Sonde temperatura  |  Standardele de calitate   |  Sursa energie  |  Suspensii auto  |  Temperatura apei   |  Temperatura de lucru  |  Temperatura dorita   |  Temperatura joasa  |  Temperatura necesara   |  Temperatura ulei  |  Temperaturi ridicate  |  Tensiune de lucru  |  Testare auto  |  Testare autovehicule  |  Testare instrumente auto  |  Testare instrumente bord  |  Testare personal  |  Testare suspensie  |  Testarea componentelor de precizie  |  Testele de functionare  |  Tester diagnosticare  |  Tester si diagnoza auto  |  Tije piston  |  Toata suprafata  |  Transfer date  |  Ulei compresor   |  Ulei auto  |  Ulei motor  |  Ulei pentru compresor  |  Ulei servodirectie  |  Ulei transmisie  |  Ulei uzat  |  Unitatea de suprafata  |  Upgrade de garantie  |  Uscat simplu   |  Utilaje industriale  |  Utilaje industriale reparatii  |  Utilaje mecanica  |  Utilaje mecanica reparatii  |  Utilaje mecanice  |  Utilaje noi  |  Utilaje ridicat  |  Utilaje service auto  |  Utilaje transfer  |  Valoare optima   |  Valva de siguranta   |  Valva manuala   |  Vanzari piese auto  |  Vehicule electrice  |  Vehicule noi  |  Verificare informatii  |  Viteza de aer  |  Viteza maxima  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.