Robnec - Reparatii turbosuflante, reconditionari turbine Bucuresti Afisari: 1327
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 679
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Piscul Crasani, Nr. 4A, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722552177
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@robnec.ro
  site: www.robnec.ro
  facebook: Robnec.Turbosuflante/

 
Reparatii Discuri de frana  
Detalii  

Service Auto Robnec este un service auto multimarca ce ofera servicii de inalta calitate atat de diagnoza computerizata cat si reparatii mecanice, un accent special fiind pus pe calitatea si garantia serviciilor oferite.

Pe langa serviciile de diagnoza si reparatie, service-ul auto Robnec detine utilaje industriale de inalta precizie pentru prelucrare mecanica a metalelor – honuire, alezare, sudura, rectificare, etc.

Cu o experienta masurata in decenii si personal calificat in multiple domenii auto, Service-ul Auto Robnec este mereu disponibil pentru a va ajuta in orice problema intampinati cu autoturismul, autoutilitara sau autocamionul dvs.

Printre serviciile oferite de Service Auto Robnec:

  • diagnoza discuri de frana
  • reparatie discuri de frana
  • inlocuirea discuri de frana
  • sau recrificarea discuri de frana

Despre discuri de frana

Franele cu disc se gasesc pe majoritatea vehiculelor. Acestea sunt montate pe puntea fata si adesea si pe spate. Pentru oprirea rotii, si deci a masinii, o frana cu disc foloseste un etrier echipat cu placute de frana. Acestea, la actionare, apasa pe discul de frana determinand astfel oprirea rotii.

Discul de frana este fabricat din fonta sau un compozit din otel/fonta. Este atasat la butucul rotii si se roteste impreuna cu roata. Cind este actionata frana, se creeaza presiune asupra lichidului de frana. Acesta, la randul sau impinge placutele de frana spre discul franei. Pe masura ce placutele apasa ambele parti ale discului procesul de frecare opreste rotatia rotii.Discurile de frana pot fi fie solide fie ventilate. Cele ventilate disipeaza mai bine caldura produsa la frecarea dintre placute si disc.Intrucat sistemul de franare genereaza multa caldura, multe pot merge prost in functionarea corecta a masinii. Actul de franare transforma energia cinetica a vehiculului in energie termica, supunand multe parti la temperature foarte ridicate. Aceasta inseamna foarte multa uzura chiar si in conditii normale.Indiferent de latimea lor, consumul de material nu poate depasi 1 mm pe fiecare parte.

Rectificare discuri de frana

Toate discurile de frana sunt fabricate cu mentiunea unei grosimi minime sub care acestea nu mai pot fi utilizate; altfel pot cauza accidente extrem de periculoase.Din acest motiv, inainte de a opta pentru rectificarea discurilor de frana, trebuieste masurata grosimea acestora. Daca discurile, dupa eventuala rectificare, vor fi sub grosimea minima acceptata, rectificarea nu mai este o optiune. Discurile vor trebui schimbate.Datorita faptului ca functioneaza in conditii extreme, cu variatii semnificative de temperatura (ca de exemplu racirea brusca a discurilor la trecerea prin apa), discurile de frana se pot deforma in timp, aparand fenomentul de ovalizare.Semnalul ca discurile de frana sunt defecte este dat de o vibratie puternica in pedala de frana sau a volanului.Aceste trepidatii sunt date de variatia grosimii discului de frana sau de deformarea acestuia.Precizia montarii precum si modul de exploatare de catre conducatorul auto a discurilor pot influenta decisiv mentinerea geometriei de fabricatie pe tot parcursul functionarii discurilor.

Deformarile si fluctuatia grosimii discurilor determina o fluctuatie a temperaturii materialului din care sunt confectionate discurile prin faptul ca placutele de frana nu calca pe toata suprafata discului. Astfel se creeaza un transfer neuniform al caldurii rezultate in urma frecarii. La temperaturi mai mari de 650 ° C structura fontei se schimba devenind un material foarte dur. Este afectata astfel, decisiv, distributia omogena a structurii materialului; vor aparea zone cu rezistente diferite in exploatare si deci o uzura neuniforma.Rectificarea discurilor de frana este una din solutiile pentru eliminarea problemelor legate de deformarea acestora.Cea de a doua solutie este inlocuirea discurilor cu unele noi.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
energia qi  |  service auto cu tester  |  termostat  |  Accesorii bmw  |  Accesorii evenimente  |  Accesorii motor  |  Accesorii roti  |  Accesorii sudura  |  Accesorii utilaje agricole  |  Actuator rotativ  |  Aer proaspat   |  Ambarcatiuni electrice  |  Amortizoare auto  |  Amortizoare automobile  |  Amortizoare defecte  |  Amortizor fata  |  Anvelope auto  |  Anvelope industriale  |  Anvelope utilaje  |  Anvelope utilaje industriale  |  Anvelope uzate  |  Apa fierbinte  |  Aparatura echipamente ultima generatie  |  Aparatura electrica  |  Aparatura hidraulica  |  Aparatura performanta  |  Arc spate  |  Arcuri auto  |  Arcuri elicoidale  |  Arcuri suspensie  |  Articulatii directie si suspensie  |  Articulatii si rulmenti   |  At clapeta acceleratie  |  Baie fierbinte   |  Bara fata  |  Bara spate  |  Bare stabilizatoare  |  Baterii litiu  |  Bieleta directie  |  Bloc motor  |  Bucsi bara stabilizatoare   |  Celulele moarte  |  Chiuloase auto  |  Cilindri auto  |  Combine agricole  |  Combustibil benzina   |  Combustibil gazos  |  Combustibil lichid usor  |  Componente camioane  |  Componente conexe  |  Componente industriale  |  Componente mecanice  |  Componente metalice  |  Compresor ulei  |  Consum combustibil   |  Consumului de timp  |  Control personal  |  Curatare echipamente  |  Curatare rezervoare  |  Curatarea filtrului   |  Curatari cosuri fum  |  Curatat autobuze  |  Curea de transmisie  |  Curea distributie  |  Curea transmisie  |  Cutia de viteze   |  Debitmetru aer  |  Deplasarea   |  Deseuri agricole  |  Detergent praf  |  Detergenti praf  |  Diagnostic computerizat  |  Diagnosticare auto computerizata  |  Diagnosticare computerizata auto  |  Diagnosticare sistem  |  Diagnosticarea motorului   |  Diagnoza masina   |  Diagnoza auto  |  Diagnoza computerizata  |  Diagnoza pe masini  |  Diagnoza si reparatii auto  |  Diagnoze auto   |  Diferentele de temperatura  |  Discuri frana  |  Dispozitive lucru  |  Distributie accesorii auto   |  Echipamente dotare  |  Echipamente agricole  |  Echipamente computer  |  Echipamente lucru  |  Echipamente presiune  |  Echipamente psi  |  Echipamente siguranta  |  Echipamente speciale  |  Echipamente sudare  |  Echipamente test  |  Echipamente ultima generatie  |  Electrica auto  |  Elemente cauciuc  |  Elemente directie  |  Elemente filtrare  |  Elemente fixare  |  Energie cinetica  |  Etansare foc  |  Fara detergent  |  Fierastrau de mana  |  Filtre apa  |  Filtre fum  |  Filtre praf  |  Filtre utilaje  |  Filtre utilaje diesel  |  Filtru aer  |  Filtru combustibil  |  Filtru de impuritati  |  Filtru ulei  |  Fluxul luminos   |  Format electronic   |  Frana pe discuri  |  Fuzeta butuc roata  |  Galerie admisie  |  Gaze speciale  |  Geometrie auto  |  Influenta temperaturii  |  Injectarea sub presiune  |  Injectoare  |  Injectoare auto  |  Instrumente masura  |  Instrumente precizie  |  Intretinere auto  |  Kit cilindrii  |  Kit distributie  |  Lant distributie   |  Lichid racire  |  Lubrifianti autoturisme  |  Lucrari industriale  |  Lucrari si servicii  |  Luminile de avertizare  |  Masini agricole  |  Masini curatat  |  Masini fum  |  Masini second hand  |  Material compozit   |  Material special  |  Materiale psi  |  Mecanica auto  |  Mentenanta service  |  Mers pe jos  |  Mici reparatii  |  Modul de pe masina  |  Motoare hidraulice  |  Motor honda   |  Nivel de componenta  |  Nivelul de zgomot   |  Nivelul uleiului  |  Nivelul uleiului la motor  |  Otel inoxidabil   |  Parametrii de functionare  |  Pedala de frana  |  Piese motor  |  Pivoti auto  |  Placa presiune  |  Placute frana fata  |  Placute frana spate  |  Pompa de apa , curea de distributie  |  Pompa frana  |  Pompa servodirectie  |  Pompe apa  |  Pozitia corpului  |  Praf curatat  |  Prelucrari mecanice  |  Presiune maxima  |  Presiune turbo   |  Protectie foc  |  Putere maxima  |  Rapid service  |  Reconditionari ambarcatiuni  |  Reconditionari planetare  |  Reducerea de personal  |  Reparatii ambarcatiuni  |  Reparatii auto  |  Reparatii electrice  |  Reparatii electronice  |  Reparatii mecanica  |  Reparatii mecanice auto  |  Reparatii si intretinere auto  |  Reparatii software  |  Reparatii utilaje  |  Reparatii utilaje mare capacitate  |  Rezervoare apa  |  Roata bucsa  |  Rola intinzatoare  |  Roti industriale  |  Roti lant  |  Roti otel inoxidabil  |  Rulmenti  |  Rulmenti roata  |  Rulmenti utilaje  |  Schimb ulei  |  Schimb ulei motor  |  Schimb ulei transmisie  |  Scurt circuit   |  Service ambarcatiuni  |  Service auto moto  |  Service auto multimarca  |  Service auto rapid  |  Service autorizat  |  Service geometrie  |  Service mecanica  |  Service revizie auto  |  Service roti  |  Service utilaje ridicat  |  Servicii adiacente  |  Servicii conexe  |  Servicii de reparatii  |  Servicii industriale  |  Servicii sudura  |  Sistem confort  |  Sistem de acceleratie  |  Sistem de racire aer  |  Sistem esapament  |  Sistem franare  |  Sistem informatii  |  Sistemul de directie   |  Sistemul de franare  |  Sistemul de suspensie   |  Sistemului de franare  |  Software baza  |  Software reparatii  |  Software service auto  |  Sonde temperatura  |  Standardele de calitate   |  Sursa energie  |  Suspensii auto  |  Temperatura apei   |  Temperatura de lucru  |  Temperatura dorita   |  Temperatura joasa  |  Temperatura necesara   |  Temperatura ulei  |  Temperaturi ridicate  |  Tensiune de lucru  |  Testare auto  |  Testare autovehicule  |  Testare instrumente auto  |  Testare instrumente bord  |  Testare personal  |  Testare suspensie  |  Testarea componentelor de precizie  |  Testele de functionare  |  Tester diagnosticare  |  Tester si diagnoza auto  |  Tije piston  |  Toata suprafata  |  Transfer date  |  Ulei compresor   |  Ulei auto  |  Ulei motor  |  Ulei pentru compresor  |  Ulei servodirectie  |  Ulei transmisie  |  Ulei uzat  |  Unitatea de suprafata  |  Upgrade de garantie  |  Uscat simplu   |  Utilaje industriale  |  Utilaje industriale reparatii  |  Utilaje mecanica  |  Utilaje mecanica reparatii  |  Utilaje mecanice  |  Utilaje noi  |  Utilaje ridicat  |  Utilaje service auto  |  Utilaje transfer  |  Valoare optima   |  Valva de siguranta   |  Valva manuala   |  Vanzari piese auto  |  Vehicule electrice  |  Vehicule noi  |  Verificare informatii  |  Viteza de aer  |  Viteza maxima  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.