Robnec - Reparatii turbosuflante, reconditionari turbine Bucuresti Afisari: 1324
Categorie: AUTO MOTO >> Service auto-moto Vizitatori: 678
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Piscul Crasani , Nr. 4A, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722552177
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@robnec.ro
  site: www.robnec.ro
  facebook: Robnec.Turbosuflante/

 
Reparatii Discuri de frana  
Detalii  

Service Auto Robnec este un service auto multimarca ce ofera servicii de inalta calitate atat de diagnoza computerizata cat si reparatii mecanice, un accent special fiind pus pe calitatea si garantia serviciilor oferite.

Pe langa serviciile de diagnoza si reparatie, service-ul auto Robnec detine utilaje industriale de inalta precizie pentru prelucrare mecanica a metalelor – honuire, alezare, sudura, rectificare, etc.

Cu o experienta masurata in decenii si personal calificat in multiple domenii auto, Service-ul Auto Robnec este mereu disponibil pentru a va ajuta in orice problema intampinati cu autoturismul, autoutilitara sau autocamionul dvs.

Printre serviciile oferite de Service Auto Robnec:

  • diagnoza discuri de frana
  • reparatie discuri de frana
  • inlocuirea discuri de frana
  • sau recrificarea discuri de frana

Despre discuri de frana

Franele cu disc se gasesc pe majoritatea vehiculelor. Acestea sunt montate pe puntea fata si adesea si pe spate. Pentru oprirea rotii, si deci a masinii, o frana cu disc foloseste un etrier echipat cu placute de frana. Acestea, la actionare, apasa pe discul de frana determinand astfel oprirea rotii.

Discul de frana este fabricat din fonta sau un compozit din otel/fonta. Este atasat la butucul rotii si se roteste impreuna cu roata. Cind este actionata frana, se creeaza presiune asupra lichidului de frana. Acesta, la randul sau impinge placutele de frana spre discul franei. Pe masura ce placutele apasa ambele parti ale discului procesul de frecare opreste rotatia rotii.Discurile de frana pot fi fie solide fie ventilate. Cele ventilate disipeaza mai bine caldura produsa la frecarea dintre placute si disc.Intrucat sistemul de franare genereaza multa caldura, multe pot merge prost in functionarea corecta a masinii. Actul de franare transforma energia cinetica a vehiculului in energie termica, supunand multe parti la temperature foarte ridicate. Aceasta inseamna foarte multa uzura chiar si in conditii normale.Indiferent de latimea lor, consumul de material nu poate depasi 1 mm pe fiecare parte.

Rectificare discuri de frana

Toate discurile de frana sunt fabricate cu mentiunea unei grosimi minime sub care acestea nu mai pot fi utilizate; altfel pot cauza accidente extrem de periculoase.Din acest motiv, inainte de a opta pentru rectificarea discurilor de frana, trebuieste masurata grosimea acestora. Daca discurile, dupa eventuala rectificare, vor fi sub grosimea minima acceptata, rectificarea nu mai este o optiune. Discurile vor trebui schimbate.Datorita faptului ca functioneaza in conditii extreme, cu variatii semnificative de temperatura (ca de exemplu racirea brusca a discurilor la trecerea prin apa), discurile de frana se pot deforma in timp, aparand fenomentul de ovalizare.Semnalul ca discurile de frana sunt defecte este dat de o vibratie puternica in pedala de frana sau a volanului.Aceste trepidatii sunt date de variatia grosimii discului de frana sau de deformarea acestuia.Precizia montarii precum si modul de exploatare de catre conducatorul auto a discurilor pot influenta decisiv mentinerea geometriei de fabricatie pe tot parcursul functionarii discurilor.

Deformarile si fluctuatia grosimii discurilor determina o fluctuatie a temperaturii materialului din care sunt confectionate discurile prin faptul ca placutele de frana nu calca pe toata suprafata discului. Astfel se creeaza un transfer neuniform al caldurii rezultate in urma frecarii. La temperaturi mai mari de 650 ° C structura fontei se schimba devenind un material foarte dur. Este afectata astfel, decisiv, distributia omogena a structurii materialului; vor aparea zone cu rezistente diferite in exploatare si deci o uzura neuniforma.Rectificarea discurilor de frana este una din solutiile pentru eliminarea problemelor legate de deformarea acestora.Cea de a doua solutie este inlocuirea discurilor cu unele noi.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Compresor ulei  |  Motor honda   |  Reconditionari ambarcatiuni  |  Reconditionari planetare  |  Reparatii ambarcatiuni  |  Reparatii utilaje  |  Service auto moto  |  Servicii de reparatii  |  Ulei compresor   |  Ulei pentru compresor  |  Utilaje noi  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.