Descriere Produsul Managed Desktop se adresează tuturor companiilor din România, în vederea rezolvării remote sau on-site a problemelor care pot apărea la nivelul PC-urilor (calculatoare de tip Desktop şi/sau Laptop) şi echipamentelor periferice (imprimante, scanere, multifuncţionale, proiectoare, etc). Beneficii - Având la dispoziţie un număr TelVerde şi un Help Desk specializat, poţi beneficia de aceste servicii 8/24 şi 5/7 (înregistrarea solicitărilor la Help Desk este 24/24 şi 7/7).
- Personalul IT calificat, analizează problemă şi te contactează în vederea soluţionării problemei (remote sau on site) în cel mai scurt timp.
Se va încheia câte un contract pentru fiecare locaţie unde serviciul va fi solicitat. Pentru detalii şi comenzi contactează reprezentanţii noştri de vânzări. Produsul este disponibil în 3 variante de abonament lunar, potrivite afacerii tale, după cum urmează: Tip abonament Număr de intervenţii remote/ on sitePreţ(€ fără TVA) Silver10 / -39.99Gold25 / -89.99PlatinumNelimitate / 1349.99 În cazul în care doreşti mai multe intervenţii decât cele cuprinse în abonament, cele suplimentare se vor tarifa cu 4 euro intervenţia remote (la distanţă) şi 45 euro intervenţia on site (în locaţia clientului). |