Cu SAP Support, men?ine?i-vă sistemele în func?iune la performan?ă maximă ?i ob?ine?i mai multă valoare din programele software SAP noi ?i cele existente. Oferim o varietate se servicii de suport, inclusiv planuri pe termen lung, echipe integrate, suport pentru tehnologie de la distan?ă, un portal de self-service ?i multe altele. Speciali?tii no?tri vă pot ajuta cu orice, de la implementarea ?i între?inerea sistemelor SAP la strategii de îmbunătă?ire ?i inovare a sistemelor. SAP Preferred CareSAP Preferred Care oferă suport tehnologic la un nivel personal. Cu acest plan, managerul clientului respectiv vă ajută să îmbunătă?i?i cuno?tin?ele interne despre produse, să îmbunătă?i?i procesele de solu?ionare a problemelor ?i să men?ine?i sistemele în func?iune la performan?ă maximă. SAP Enterprise SupportIndiferent de modul în care implementa?i infrastructura IT – on premise, în cloud sau într-un scenariu hibrid – SAP Enterprise Support oferă suport proactiv, de la distan?ă, încă din prima zi. Acest plan acoperă întreg ciclul de existen?ă al solu?iei. SAP Digital Business Services Digitalizarea este peste tot, iar companiile trebuie să se adapteze la această nouă realitate a pia?ei sau riscă să rămână în urma competi?iei. Descoperi?i cum SAP Digital Business Services vă poate sus?ine în călătoria de transformare digitală, de la strategie, la implementarea tehnologiei. SAP Solution Manager Cu SAP Solution Manager, gestiona?i u?or aplica?iile SAP ?i non-SAP pe întreaga durată a ciclului lor de existen?ă. Bazându-se pe contractul SAP Enterprise Support, aceasta include toate procesele, instrumentele ?i serviciile de care ave?i nevoie pentru a vă sus?ine infrastructura IT, acum ?i pe viitor. Cea mai recentă versiune, 7.2., vă poate ajuta să cre?te?i valoarea digitalizării oferite de SAP S/4HANA. |