Carolina Herrera deţine o companie de design internaţional care ȋnglobează următoarele segmente: colecţia vestimentară, linia de parfumerie şi accesorii. Ȋn 1987 Herrera şi-a extins afacerea cu lansarea primului său parfum, Carolina Herrera, un mix impetuos şi romantic de tuberoze şi esenţe de iasomie, cele mai ȋndrăgite acorduri ale creatoarei. Pentru cele mai recente lansări, Herrera a desemnat-o pe fiica ei, Carolina, ca muză şi colaborator în crearea de noi arome , 212 şi 212 MEN, lansate în 1997 şi respectiv, în 1999. În 2003, Carolina s-a renăscut; esenţa tânăra şi modernă, care aminteṣte de mai multe parfumuri clasice. Pornind de la aceeaşi idee, parfumul proaspăt si senzual Herrera Aqua a fost lansat în 2005, creat pentru bărbatul elegant, masculin ṣi ȋncrezător. 212 Sexy a fost lansat în 2004, un parfum care menţine esenţa 212, dar cu un acord cald şi senzual. Doi ani mai târziu, în 2006, 212 Sexy Men a fost lansat ȋn tonuri complet distincte faţă de parfumul original. Ȋn 2007, continuând tradiţia, Carolina a lucrat cu mama ei pentru a crea şi lansa ultima noutate a brandului, CH Carolina Herrera, o creaţie care este mai mult decât un simplu parfum, reprezentând un stil de viaţă. Elegant, sofisticat şi uşor de purtat, este special conceput pentru femeile care iubesc şicul şi luxul accesibil şi clasic. Cea mai nouă linie lansată de Carolina Herrera este 212 VIP. "212 VIP reflectă spiritul şi energia oamenilor talentaţi care scriu povestea de azi a New York-ului". New York-ul este cel mai incitant oraş din lume: "Când am venit aici a fost ca şi când aş fi fost readusă la viaţă. Am putut face nenumarate lucruri, nu mă puteam opri". |