Serviciile noastre în materia achizi?iilor publice Pentru operatorii economici Analizarea situa?iei operatorului economic din punct de vedere al capacită?ii de îndeplinire a cerin?elor de calificare/selec?ie cuprinse în fi?a de date a achizi?iei Prezentarea de solu?ii pentru participarea la procedură în cazul în care operatorul economic nu este în măsură să îndeplinească cerin?ele de calificare/selec?ie cuprinse în fi?a de date a achizi?iei prin depunerea ofertei în nume propriu Consultan?ă pentru întocmirea în mod corespunzător a solicitărilor de participare sau ofertelor la procedura de achizi?ie Consultan?ă în cazul depunerii unei oferte în asociere sau în cazul în care ofertantul/asocierea participă la procedură cu implicarea unor subcontractan?i ?i/sau cu sus?inerea acordată de ter?i Analizarea cerin?elor de calificare/selec?ie solicitate de autoritatea contractantă prin fi?a de date a achizi?iei din punct de vedere al legalită?ii acestora Analizarea factorilor de evaluare stabili?i de autoritatea contractantă prin fi?a de date a achizi?iei din punct de vedere al legalită?ii acestora Analizarea cerin?elor tehnice minime obligatorii cuprinse în caietul de sarcini al achizi?iei din punct de vedere al legalită?ii acestora Consultan?ă pentru redactarea solicitărilor de clarificări cu privire la con?inutul documenta?iei de atribuire Consultan?ă pentru întocmirea ?i depunerea documentelor de participare, Documentului unic de achizi?ie european (DUAE) ?i/sau a documentelor de calificare/selec?ie de către operatorii economici participan?i la procedură (ofertant/ter? sus?inător/subcontractant), după caz, propunerii tehnice, formularelor ?i propunerilor privind condi?iile contractuale Consultan?ă pentru redactarea răspunsurilor la eventualele solicitări de clarificări primite din partea autorită?ii contractante Consultan?ă cu privire la întocmirea de notificări/contesta?ii/ac?iuni în instan?ă în cazul în care operatorul economic se consideră vătămat într-un drept al său ori într-un interes legitim printr-un act al autorită?ii contractante sau prin nesolu?ionarea în termenul legal a unei cereri Consultan?ă la semnarea contractului de achizi?ie publică Consultan?ă pe parcursul derulării contractului Reprezentarea în fa?a Consiliului Na?ional de Solu?ionare a Contesta?iilor sau la instan?ele de contencios administrativ Pentru autorită?ile contractante Consultan?ă ?i prezentarea de rapoarte de specialitate cu privire la aplicarea în concordan?ă cu prevederile legale în materie a tuturor etapelor procesului de achizi?ie publică, respectiv: - Etapa de planificare/pregătire, inclusiv consultarea pie?ei: Alegerea procedurii de achizi?ie publică în func?ie de obiectul contractului ?i a regulilor de estimare a valorii contractului, elaborarea strategiei de contractare Elaborarea documenta?iei de atribuire: fi?a de date a achizi?iei, caietul de sarcini sau documentul descriptiv, după caz, proiectul de contract, formulare ?i modele de documente -indrumare ?i asisten?ă cu privire la întocmirea Documentului unic de achizi?ie european (DUAE) Verificarea conformită?ii cu prevederile legale în materie a cerin?elor de calificare/selec?ie stabilite de autoritatea contractantă în fi?a de date a achizi?iei -indrumare ?i asisten?ă cu privire la stabilirea specifica?iilor tehnice din caietul de sarcini/documenta?ia descriptivă, astfel încât acestea să nu aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrângă concuren?a între operatorii economici 2. Etapa de organizare a procedurii ?i atribuirea contractului/acordului-cadru indrumare ?i asisten?ă cu privire la asigurarea transparen?ei procesului de achizi?ie publică, conform prevederilor legale indrumare si asisten?ă cu privire la elaborarea răspunsurilor în cazul primirii unor solicitări de clarificări/notificări indrumare ?i asisten?ă pentru elaborarea punctului de vedere în cazul primirii unei contesta?ii/ac?iuni în instan?ă care vizează cerin?ele cuprinse în documenta?ia de atribuire indrumare ?i asisten?ă pe perioada cuprinsă între data limită de depunere a ofertelor în SEAP/?edin?ei de deschidere a ofertelor ?i data atribuirii contractului de achizi?ie publică/acordului-cadru (întocmirea procesului-verbal de deschidere a ofertelor/vizualizare, evaluare, întocmirea solicitărilor de clarificări, opinii cu privire la aspecte de neconformitate/inacceptabilitate a ofertelor, eventuala negociere a unor clauze contractuale, elaborarea rapoartelor intermediare/raportului de atribuire, elaborarea comunicărilor cu privire la rezultatul procedurii, elaborarea punctului de vedere în cazul primirii unei contesta?ii/ac?iuni în instan?ă) indrumare ?i asisten?ă pentru elaborarea punctului de vedere în cazul primirii unei contesta?ii/ac?iuni în instan?ă care vizează comunicările/informările transmise operatorilor economici de autoritatea contractantă pe parcursul derulării procedurii sau rezultatul procedurii de atribuire Reprezentarea în fa?a Consiliul Na?ional de Solu?ionare a Contesta?iilor sau la instan?ele de contencios administrativ 3. Etapa postatribuire contract/acord-cadru. indrumare ?i asisten?ă în cazul apari?iei necesită?ii de modificare a unor clauze contractuale la ini?iativa autorită?ii contractante sau ca urmare a solicitării furnizorului/ executantului indrumare ?i asisten?ă în cazul nerespectării obliga?iilor contractuale asumate de către furnizor/executant. |