| | | | Profesor: Sorin Butuman Ce vei învata la cursul de acordeon?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra... detalii >>> | | | |
| | | | FORMAM 3 GRUPECategorii de vârsta:Grupa I: 6 - 7 aniGrupa II: 8 - 10 aniGrupa III: 11 - 15 ani 10 ELEVI / GRUPADupa procesul... detalii >>> | | | |
| | | | Profesor: Stefan Voinic Ce vei învata la cursul de blockflute?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra... detalii >>> | | | |
| | | | Profesor: Lavinia Goste Descopera frumoasa lume a cântuluiDe generatii întregi, muzica ne îmbraca cu speranta si... detalii >>> | | | |
| | | | Ce vei învata la cursul de clarinet?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra cunostintelor si aptitudinilor... detalii >>> | | | |
| | | | Ce vei învata la cursul de dans popular?Organizarea clasei: Descoperirea traditiei si a folclorului... detalii >>> | | | |
| | | | Am pus bazele primei scoli de folclor alaturi de cei mai buni profesori artisti. Pentru ca ne dorim însusirea culturii folclorice... detalii >>> | | | |
| | | | Profesor: Lavinia Goste Ce vei învata în cadrul cursului de grup vocal?Seminarul contine: Dezvoltare personalaEducatie... detalii >>> | | | |
| | | | Ce vei învata la cursul de nai?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra cunostintelor si aptitudinilor... detalii >>> | | | |
| | | | Profesor: Maria Constantin Ce vei învata la cursul de pian?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra... detalii >>> | | | |
| | | | Ce vei învata la cursul de saxofon?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra cunostintelor si aptitudinilor... detalii >>> | | | |
| | | | Profesor: Iulian Turturica Ce vei învata la cursul de tambal?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra... detalii >>> | | | |
| | | | Ce vei învata la cursul de trompeta?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra cunostintelor si aptitudinilor... detalii >>> | | | |
| | | | Profesor: Cosmin Draghici Ce vei învata la cursul de vioara?Vom începe cursul prin realizarea unui sondaj asupra... detalii >>> | | | |