Combinând experienţa îndelungată, cu materii prime de bună calitate (de provienienţă italiană şi română) şi cu oameni cu o calificare superioară, SCOLARO PROMO s-a impus în 2004 pe piaţă şi cu o gamă largă de produse de mobilier de interior de o foarte bună calitate. Are ca obiect de activitate producţia mobilierului de grădină şi a umbrelelor, publicitare şi non-publicitare. SCOLARO fiinţează în România din anul 1994, fiind în fapt continuarea experienţei acumulate de Gregorio Scolaro în Italia în sectorul umbrelelor de terasă şi publicitare. Umbrelele Scolaro, în baza imaginii formate de umbrelele publicitare, au câştigat teren şi în sectorul nepersonalizat, de terasă şi grădină, astfel că , unde au făcut casă bună cu mobilierul de grădină din acelaşi lemn de frasin. Alegerea esenţei din care ne fabricăm produsele nu a fost întâmplătoare. În absenţa teakului, care e o referinţă în domeniu, s-a căutat în flora României cel mai apropiat lemn din punct de vedere al calităţii de acesta. Textura şi culoarea asemănătoare, rezistenţa acestuia precum şi calitatea sa de a nu se deforma în timp sub imperiul condiţiilor atmosferice au făcut din frasin alegerea ideală |