Aparitia modelului Xsara Picasso in gama CITROËN a reprezentat un punct de referinta in renasterea creativa a marcii franceze. CITROËN Xsara Picasso a ramas extrem de popular, vanzarile sale inregistrand cifre foarte bune inca din momentul lansarii sale in ianuarie 2000. Partea frontala a modelului Xsara Picasso exprima apartenenta sa la familia monovolumelor CITROËN, in timp ce linia alungita a geamurilor laterale si spatele o apropie ca si infatisare de un hatchback. Xsara Picasso se deosebeste astfel cu usurinta prin stil si aspect de celelalte autovehicule din segmentul sau. Confortul pasagerilor a reprezentat dintotdeuna unul dintre aspectele cheie ale acestui model. Xsara Picasso are 4,27 m lungime, 1.75m latime si 1,63m inaltime cu o baza de 2,76m. Xsara Picasso a fost construit pentru a oferi un spatiu generos celor 5 pasageri si un portbagaj incapator, de 550 dm3. Gama de motorizari pentru modelul Xsara Picasso este structurata in jurul a patru modele: 2 pe benzina (110 CP 1.6i 16V si cutie de viteze manuala cu 5 trepte si 138 CP 2.0i 16V si cutie automata cu control secvential) si 2 diesel: noul HDi 92 si HDi 110 dotat cu filtru de particule, ambele disponibile cu o cutie manuala cu 5 trepte. CITROËN Xsara Picasso este un punct de referinta in ce priveste confortul si tinuta de drum din acest segment de monovolumelor compacte. Sasiul sau este cunoscut pentru echilibrul sau care sustine o tinuta de drum remarcabila. In ce privinta securitatii, Xsara Picasso este echipata, la produsele in serie, cu un cuplu limitat de schimbatorul de viteze, cu ABS si activarea automată a luminilor de avertizare in cazul franarii excesive. Pentru alte versiuni, CITROËN Xsara Picasso este dotat cu ESP, asistenta de frânare de urgenţă (AFU) şi de tracţiune de control (ASR). În cele din urmă, la cel mai inalt nivel de echipare, CITROËN Xsara Picasso are două airbaguri frontale, doua laterale de protecţie de la cap şi torace, şi sistem de atasare Isofix pentru adaugarea scaunelor pentru copii in spate. |