Tarife/preturi manopera service auto pentru partea de mecanica auto(orientative): - pentru Dacia(modele autohtone) - 60 lei/ora.
- pentru VW, Skoda, Seat, etc - 80 lei/ ora.
- Pentru SUV-uri sau masini de lux: 120 lei/ora.
Preturile sunt orientative si se calculeaza si in functie de lucrare. Intotdeauna pretul este gandit in favoarea clientului. De exemplu, daca in normativ scrie ca dureaza 4 ore o anumita lucrare, ea poate dura in realitate si 5-6 ore pentru ca uneori suruburile sunt vechi si pentru a nu le rupe/forta trebuie sa lucram cu mai multa migala si rabdare. De asemenea pot interveni diverse situatii neprevazute. In acest caz veti plati doar cele 4 ore, cele suplimentare fiind din partea casei. Folosim softuri cu licenta care estimeaza durata de lucru in mod corect, eliminand dubla taxare si introducand in ecuatie manopera comuna schimbarii unor piese. - Mecanica auto Ilfov Partea mecanica a fiecarui automobil este supusa celor mai dure solicitari, fapt pentru care necesita o ingrijire speciala. Ascultata cu atentie, muzica motorului dumneavoastra ofera informatii relevante cu privire la sanatatea acestuia. Articulatiile fata si spate sunt si ele extrem de graitoare, atunci cand se confrunta cu probleme si au nevoie de o inspectie detaliata la bancul de lucru al atelierului de mecanica auto Ilfov. Respectam cu strictete recomandarile producatorilor si nu facem niciun fel de rabat de la calitate. Utilizam si recomandam exclusiv piesele originale, agreate de producator. Fie ca le procurati personal, fie ca le comandati prin reteaua noastra de achizitii, vom trata autoturismul dumneavoastra cu respectul cuvenit. Avem solutii pentru orice fel de problema mecanica Ilfov, iar printre prioritatile noastre se numara optimizarea efortului financiar, indiferent de complexitatea defectiunii. Reparatii auto Ilfov si diagnosticare auto Ilfov: •sisteme de franare - placute si discuri de frana, saboti si cilindri de frana, cabluri, etrieri •sisteme de directie - uleiuri, capete de bara, bielete directie, burduf, caseta, pompa servo, rulmenti, articulatii •sisteme de suspensie si articulatii - arcuri, amortizoare, flanse, rulmenti sarcina, brate suspensie si antiruliu, pivoti, bucse •transmisie si ambreiaj - kit ambreiaj, volanta, articulatii planetare, pompa si cilindru ambreiaj, uleiuri •sisteme de alimentare si injectie •reparatii cutii viteze manuale si automate •schimb ulei si filtre, fluide de racire •sistemul de esapament - tobe, catalizator, sonde lambda, tampoane, turbo-compresor •reparatii motoare benzina si diesel - kit curele distributie, kit curele transmisie, injectoare, garnituri, suporti, tampoane •sistem de racire - radiatoare apa, ulei, pompa apa, termostat, furtune, sonde, incalzire/racire habitaclu •roti - inlocuiri anvelope, jante, echilibrari. CAND SI CUM FACEM SCHIMB DE ULEI Schimb de ulei – una dintre cele mai importante operatiuni de intretinere a autovehiculelor. Se efectueaza obligatoriu o data pe an sau la fiecare 10.000-15.000 km parcursi, conform recomandarilor producatorului de masini sau in functie de regimul de utilizare. Daca deplasarile zilnice presupun trasee scurte, in conditii de trafic aglomerat, motorul este suprasolicitat si necesita un schimb de ulei frecvent. CE TIP DE ULEI FOLOSESC? Trebuie consultata cartea tehnica sau manualul de intretinere al autovehiculului, unde gasim informatii despre tipurile de uleiuri pe care le puteti folosi, insa, de cele mai multe ori, producatorul recomanda mai multe uleiuri, cu diferite grade de vascozitate. Alegerea devine astfel dificila. Specialistii nostri va pot usura misiunea, recomandadu-va uleiul in functie de VIN-ul (Vehicle Identification Number sau seria de sasiu) autovehiculului si de regimul de functionare sau de sezonul pentru care se pregateste autovehiculul. Vara, se folosesc uleiuri mai groase, dar daca se ruleaza tot anul cu un singur schimb de ulei, atunci trebuie folosit un ulei mai subtire. Daca bugetul de care dispuneti este limitat, puteti alege un ulei conventional sau semi-sintetic, insa trebuie sa stiti ca cel mai ridicat grad de protectie il ofera un ulei full-sintetic. Realizarea in regie proprie a intretinerii autovehiculului implica anumite riscuri, iar schimbul de ulei nu face exceptie. Riscurile se refera la calitatea operatiunii, la integritatea fizica a persoanei, la problemele de mediu create, etc. Schimbul de ulei se poate realiza in conditii de maxima sigurata intr-un service auto ilfov autorizat, pe o rampa sau un cric hidraulic profesional. Folosirea cricului in parcare poate fi o alegere foarte periculoasa. Un service autorizat va da garantia ca normele si indicatiile producatorului de masini vor fi respectate. SFATURI UTILE Specialistii nostri va recomanda ca, dupa inlocuirea uleiului, sa nu fortati motorul, plecand imediat sau turand autovehiculul. Dupa operatiunea de schimbare a uleiului, trebuie sa asteptati cateva minute pana la pornirea motorului. Pasul urmator este mentinerea motorului la relanti, pentru 2-5 minute, astfel incat sa se greseze. Daca, inainte de introducerea uleiului nou, motorul a fost spalat, perioada de relanti este bine sa dureze 30 de minute. Dupa 1-2 zile de la realizarea schimbului, verificati nivelul uleiului cu ajutorul jojei, stearsa in prealabil pe o carpa curata. Nivelul uleiului trebuie sa fie intre zona de Min si Max de pe joja. |