Detalii tehnice: ezAttendant este o aplicatie software care a fost dezvoltata in scopul imbunatatirii facilitatilor sistemelor de telefonie in ceea ce priveste serviciul de operatoare PC, oferind posibilitatea vizualizarii modului in care se gestioneaza convorbirile. ez-Attendant se utilizeaza impreuna cu telefonul IP (centrala telefonica iPECS) sau cu telefonul digital (seria de centrale telefonice ipLDK) pentru operatoare, furnizand in acest mod facilitati sporite si eficienta serviciului operatoare. In momentul in care se primeste un apel, aplicatia afiseaza o fereastra tip pop-up pentru a avertiza utilizatorul in timp ce acesta lucreza cu alte programe. ez-Attendant incorporeaza o baza de date pentru gestionarea utilizatorilor interni si a contactelor externe. Baza de date care cuprinde contactele externe poate fi legata de baza de date utilizata de Outlook, Goldmine sau ACT!. De asemenea activitatile programate pentru utilizatorii interni in Outlook pot fi vizualizate in ezAttendant. Caracteristici: - Schimba informatii cu baze de date de utilizatori generate in alte aplicatii - MS Outlook, Access, Symantec ACT, Goldmine.
- Poate vizualiza activitati programate in Microsoft Outlook.
- Pperare cu ajutorul mouse-ului si a tastaturii.
- Grupare - trage&muta (drag&drop).
- Transmitere SMS (de la PC la DKT, DECT - max 48 caractere).
- Afisare stare BLF.
- Afisare informatie stare consola/ cozi asteptare.
- Afisare stare utilizator:
- Activitati programate in MS Outlook.
- Stare apeluri - interne sau externe.
- Mesaj selectat.
- Informatii despre chemator - istoricul apelurilor.
|